מאגר הרופאים. אותיות א-ט

s h r o n i t

New member
ד"ר ברש עמיחי

ראש מחלקת IVF בבי"ח קפלן ברחובות - 9441623-08 יחד איתו עובד גם ד"ר יובל אור ( מוזכר ברשימה). ד"ר ברש פוגש את המטופלות,משוחח איתן וקובע את הפרוטוקול. שני הרופאים מבצעים שאיבות והחזרות. בדיקות דם ואולטראסאונד מתבצעים בבקרים משעה 7 וחצי עד 9. את בדיקות הדם מבצעות האחיות-פנינה ונורית,את האולט' מבצעים הרופאים. השאיבות וההחזרות מבוצעות גם בבוקר . במחלקה שלהם התבצע המחקר של הפיפל יחד עם מכון וייצמן. אני יודעת שיש להם הרבה הצלחות כתוצאה מכך.
 

עמית@

New member
דעה מעורבת.

מצד אחד היה סופר נחמד אלי (ולדעתי זה קשור ישירות בעובדה שהשתתפתי במחקר שהוא ניסה לקדם..) וגם טיפל בי יפה במיון כשהגעתי עם היפר היסטרי, מצד שני, גם שמעתי דברים (שמועות? אמת? לא ברור, לכן לא מחייבת) פחות טובים עליו, עבד בעבר בצוות IVF של איכילוב.
 

נרי כ

New member
דעה נחרצת נגדו

אולי אני זאת שחיזקה את השמועות? הוא נחשב בתחום האנדוקרינולוגיה למאוד מקצועי, חוקר ומפרסם. אבל אליי הוא התיחס בהתנשאות ובחוסר אחריות מקצועי, ובסופו של דבר העדיף חישובים פוליטיים על חובתו הרפואית כלפיי.
 

Big Mama 1

New member
אני הסתדרתי איתו מ-צ-ו-י-י-ן../images/Emo70.gif

מומחה פריון ואנדוקרינולוג, מעולה מבחינה מקצועית, טיפל בי ביחידה בליס. הוא היה קשוב ושיתף אותי בשמחה בהחלטות, טיפל בי בעדינות פעמיים בהחזרות ופעם אחת ב-IUI אחרי טיפול שהתפספס לי. מה שכן, יש לו חוש הומור שלא מתאים לכל אחת, צריך לדעת איך לקבל את הבדיחות שלו. בשבילי הוא היה 10, מאוד הצטערתי שהוא עזב את ליס.
 

hope4u

New member
מדובר ברופא מצוין

הוא הרופא האישי שלי שמלווה אותי לאורך כל הדרך (שנתיים כבר). מטופלת אצלו בקופת חולים וגם פרטי... נכון שיש הבדל כשאת באה פרטי - אך כך עם כל רופא. עשה לי כבר 2 IVF ובשניהם היה עדין, מקצועי, נינוח, עם חוש הומור שבכל התהליך הזה גם מאוד חשוב... הוא בן טיפוחיו של פרופ' לסינג ולדעתי זה אומר הרבה מאוד. קשוב תמיד לכל דעה, הפלאפון שלו זמין לכל פנייה, מתקדם מאוד בכל השיטות. אישית - אם כבר לעבור את התהליך - אז איתו. ממליצה.
 
לא ממליצה../images/Emo31.gif

חסר רגישות ומתנשא (ואני ממש לא אחת שמחפשת רופא שילטף לה את הראש). הפיל עליי את הבשורה הכי נוראית שיכולתי לקבל (באותה העת), ולא היסס לנזוף בי על בכיי (החרישי!!!). אין לי מושג איך הוא מקצועית (לא נשארתי לברר) אבל אני סבורה שחלק מהדרישות מרופא צריכה להיות הרגישות לחולה שמולך. מאוד לא ממליצה (ובטח שלא לשלם לו פרטי!)
 
ומוסיפה עוד משהו קטן

הבנתי שגם לצוות הרפואי באיכילוב אין הרבה מלים טובות לומר עליו - ומבחינתי, גם זה קובע.
 

אפרוח3

New member
ד"ר גבע אלי...נפלא

תגובה על ד"ר גבע אלי.... קראתי בעיון רב את כל הנאמר כאן עליו...ואני חייבת לציין את עמדתי..אשר מאוד מאוד בעדו..זהו הרופא המטפל שלי...אין לי ולו מילה אחת רעה לומר עליו...האדם הזה מקסים,אנושי,רגיש,מבין,מעודד,נותן תקווה, והכי חשוב.. לא נותן לי להישבר...ולסגת.... לגבי שמועות אשר נכתבו כאן לגביו...אני לא שמעתי שום שמועה רעה עליו..ושמועות כשמן הן...שמועות..ללא בסיס של אמת... ממש לא מבינה לאיזה חישובים פוליטיים התכוונו כאן.. ולגבי חסר רגישות ומתנשא....אני לא יודעת באיזו סיטואציה הרגישה ככה המטופלת ששכתבה זאת עליו... אך אני מכירה אותו בערך שנה...מטופלת רק אצלו..עברתי איתו 6 הזרעות ו-2 הפריות שלא הצליחו..ואפילו לרגע אחד קטן אני לא חושבת לעבור רופא..ולהחליף אותו... ממליצה עליו בחום גדול...ויכולה לומר בלב שלם כי חלק מהכוח אני מכניסה לעצמי לנשמה ולנפש...מקושר אליו.. ואל איזה רופא מקסים שהוא.. אז קחו זאת לתשומת ליבכן...
 
ממליצה בחום

מקבל במ. בריאות האשה של הכללית בהרצליה. עובד גם בבי"ח הלל יפה בחדרה. מוכן להקשיב לבני הזוג ולרצונותיהם כמו כן עונה בשמחה על שאלות ומסביר הכל. עדין מאוד ובעל ידי זהב (ממליצה במיוחד עבור צ. רחם- מבצע כל יום רביעי). טלפון במ. בריאות האשה בהרצליה- 09-9618200 הכתובת בן גוריון 22 (שער העיר) קומה 3.
 
מאוד מומלץ- אנושי

אדיב, נחמד, סימפטי ובסה"כ מקסים. עשינו אצלו הזרעה ראשונה והוא עבר איתנו על כל התהליך מהתחלה ועד הסוף, הסביר לנו על הסיכויים והיה מוכן לענות על כל שאלה בחייכנות ונחמדות. את הפעולה הוא ביצע בצורה מאוד עדינה תוך שהוא מרגיע ומספר בפירוט מה הוא עומד לעשות- זה הרגיע אותי. כשנותרתי לשכב על הכיסא לעוד כ-20 דקות, הוא בא ובדק אם הכל בסדר כמה פעמים. הכי חשוב זה שהוא דיבר אלינו בגובה העיניים!!!
הןא מקבל פעמיים בשבוע במרכז בריאות האישה (כללית בנתניה) 09-8608484 וגם בהרצליה - בן גוריון 22, קומה 3- 09-9618200.
 

יעל301

New member
אם הכוונה לגוהר יוסף מב"ש

רופא מקסים, מעולה אך לדעתי אינו מומחה לפוריות בהנחה שזה הוא אם הכוונה היא לא אליו אז סלחו לי מראש
 
למעלה