מאגר הרופאים. אותיות א-ט

אור 37

New member
נחמד

מקבל דרך מכבי בראשון לציון נחמד מאד ואנושי קליניקה נעימה מאד ואחות חביבה מאד אוהב לצלם כל דבר
 
ממה שידוע לי הוא לא רופא פוריות

תיקנו אותי אם אני טועה. הוא מומחה אוטרלא סונד ומבצע בעיקר סקירות מוקדמות ומאוחרות לנשים בהיריון ונחשב לבין המובילים בתחומו. למי שמגיע לפורום השכן אז אנחנו מאד ממליצים עליו.
 

סנונית 1

New member
ד"ר ברקוביץ

ממליצה בחום. מקבל בגבעת שמואל עובד עם מדיקל סנטר הרצליה ועם פרופ' ברטוב. זמין תמיד, מבצע מעקב זקיקים, הזרעות, שאיבות והחזרות. מקצועי ואנושי כאחד. מקבל מבוטחות מכבי ולאומית. טלפון לקביעת תורים: 03-5324161
 

nuni87

New member
מקבל חברות מכבי

כתובת פיקסלר 41 גבעת שמואל טלפון לתיאום תורים 03-5324161 טלפון במרפאה 03-5320344 עובד בבית חולים מאיר ובמדיקל סנטר בהרצליה. רופא עם
זהב, אפשר לפנות אליו (לפלאפון) כמעט תמיד למעט שבת וחג.
 

גילית44

New member
ברקוביץ - לא ממליצה

רופא מאוד מקצועי אבל! מחכים אצלו שעות בתור כי הוא תמיד תמיד מאחר. מאחר בכוונה כדי לחסוך זמן ולכל מטופלת יש בדיוק 5 דקות. אחרי 5 הדקות את מגורשת בנימוס מהחדר. לא אוהב שאלות מיותרות וכועס כששואלים יותר מדי. לא מסביר כלום ומתעצבן אם לא הבנת משהו. לא מוכן לעבוד בלי ברטוב ומכריח ממש לעשות את המיון של המעבדה שלו. הפנה לניתוח בכלל לא נחוץ. החזיר 3 עוברים לאישה שמותר להחזיר עד 2, רק כדי להגדיל את אחוזי ההצלחה שלו. (עם נתונים: 8 תאים, רירית 11 מ"מ, גיל - מהצעירות בטיפולים) לא נתן הפניה לבדיקת כרומוזומים (שכן היתה נחוצה) והתעקש על ניתוח במקום זה. רופא יסודי, מנוסה ומקצועי, אך לגבי אנושי - אני בספק. תבחרו רופא אחר!
 

nish1166

New member
../images/Emo127.gifממליצה מאד בחום../images/Emo70.gif../images/Emo45.gif

חולקת עליך מאד
מבחינתי הרופא הזה הוא עילוי, מקצועי ביותר אנושי אחראי וכל התכונות הטובות. לא לחינם הוא ממליץ על ברטוב זוהי שיטת שהעלתה במאות אחוזים את ההצלחות. כמו אצלינו עם בעיה קשה ביותר אנו חובקים בת מדהימה. אני ממליצה עלו בחום, ונכון מכים אצלו שעות בתור אבל זה בגלל שהוא מאד מבוקש, ולא רודף אחרי הכסף אלא מעניין אותו לעזור לכמה שיותר זוגות. אף פעם לא שמעתי שהוא גירש מחדרו או לא ענה על שאלות שניראות לו טיפשיות, ויצא לי לדבר עם המון מטופלות שלו,היום אנחנו נפגשות עם העוללים. בקיצור לדעתי אנחנו עוד נשמע עליו אחרי שיעשו השוואות על הצלחות.
 

blessed

New member
ממליצה על ד"ר ברקוביץ

רופא מקצועי, יסודי ואנושי. עושה במרפאה בגבעת שמואל אולטרסאונד והזרעות. מבצע IVF במדיקל סנטר ובבי"ח מאיר. עונה על שאלות ומסביר גם כשבחוץ יש עוד תור ארוך. תמיד זמין בסלולרי ומקבל מטופלות בכל ימות השבוע (מלבד שבת) על פי צרכי הטיפול. אני ממליצה בחום.
 

blessed

New member
ועוד משהו- שעות קבלה

מקבל בגבעת שמואל בשעות הערב והלילה, מה שחוסך העדרויות מהעבודה.
 

נטאשה

New member
ממליצה מאוד מאוד

או שבעצם עדיף שלא אמליץ ואשמור אותו רק לעצמי
איש מדהים, אכפתי ומסור, מעולם לא נתקלתי בחוסר סבלנות לשאלות שלי. קשוב מאוד לבקשות או לכאב, עדין מאוד ולא מכאיב בשום שלב. תמיד זמין, תמיד זוכר באיזה שלב אני נמצאת ולכן גם ההרגשה כאילו אני "בת יחידה" אצלו ואני לא מטופלת אצלו באופן פרטי אלא דרך מכבי. את הפגישות כולל אולטרא סאונד והזרעות עושים אצלו בקליניקה הפרטית בבית בגבעת שמואל ואני יודעת שהוא מקבל גם בבני ברק. את השאיבות וההחזרות בטיפולי ivf עושים במדיקל הרצליה ושמעתי שהוא גם עובד במאיר כפר סבא. וחוץ מזה, הוא מגיע גם למדיקל ראשון-לציון כדי לבצע החזרות של תרומת ביצית. זה השלב שבו אנחנו נמצאים והוא מלווה אותנו מההתחלה צעד צעד ומגיע איתנו לכל מקום שצריך, ממש כאילו הוא הרופא הפרטי שלנו. אני מסתדרת איתו מצוין ומאוד מוזר לי לשמוע שיש כאלה שמרגישים אחרת אבל יכולה להסביר את זה רק בחוסר כימיה בין אנשים וזה קורה לפעמים. אני חושבת שהוא מקצועי ולמרות שאנשים לחצו עליי להחליף רופא בגלל שלא הצלחנו עד כה, אני התעקשתי להשאר איתו ואני לא מצטערת לרגע מכיוון שאני מוצאת אצלו שילוב של מקצועיות ובקיאות בכל האפשרויות הכי מתקדמות ואנושיות ומעל הכל מסירות אין קץ. תודה שאפשרתם לי פעם אחת להגיד את כל מה שאני חושבת עליו, למרות שאולי הארכתי מידי...
 

שמשית2

New member
ממש לא ברקוביץ...איום ונורא

רופא לא מקצועי.עייף.שחוק.לא עירני לשאלות.אין לו חשק בכלל לענות עליהן. פישל בטיפול אחד ואחרון שלנו.כל האלמנטים ההומניים אותי אישית..ושרופא מפשל..אני בורחת ..אני בהחלט לא ממליצה.
 

אפרת12

New member
מה שלי יש להגיד על ד"ר ברקוביץ'

יש אצלו תור ארוך והוא תמיד מאחר כי הוא לא אומר לא לאף אחת, והוא מגיע למרפאה (איזו שלא תהיה) אחרי ניתוחים/שאיבות/החזרות. כי התורים נקבעים לחמש דקות אבל אם יש צורך אז תהיו אצלו גם חצי שעה, ואם מישהי צריכה להיות אצלו דחוף ואין לה תור אז היא תיכנס מחוץ לתור. הוא לא מנדב אינפורמציה ולא מסביר וזה מעצבן וחסר, וגם לא מוכן לקבל בקשות שאינן עולות בקנה אחד עם דעתו והוא בהחלט יכול להיתקע. הוא לא מתעקש על שיטת ברטוב ואם הוא חושב שזה לא מה שהזוג צריך אז הוא יגיד. והוא עובד עכשיו גם עם אמריקן מדיקל סנטר (ראשל"צ). הוא עמוס נורא ואני יכולה לראות איך יקרו לו פשלות וזה עצוב. דרך אגב - פשלות קורות גם לפרופסור משיח. אני ממליצה ללכת אליו בעיקר אם מתעניינים בשיטת ברטוב. אם לא - יש עוד מומחי פוריות (ודרך אגב - כל הטובים עובדים כמו מטורפים)
 

העין ה 3

New member
ממליצה בחום!!!

מצטרפת למה שרוב הבנות כתבו כאן. מקצועי, אנושי, זמין ואכפתי. בהחלט לא "מכריח" לעבור את המיון של פרופ' ברטוב, אלא רק אם יש צורך. בטיפול שבו קרתה לעוברים שלי תקלה באינקובטור (מה שיכול לקרות בכל בית חולים) הוא התעצב כאילו הייתי מינימום אשתו. באופן רשמי מקבל בימי שני וחמישי אחה"צ בגבעת שמואל מטופלות מכבי ופרטי, אבל אם הטיפול דורש הוא מקבל בכל יום. בבני ברק הוא מקבל מטעם קופ"ח לאומית אבל אין לי מושג באיזה ימים. וחייבת להוסיף עוד משהו לגבי מי שכתבה שהוא מאחר בכוונה - כנראה לא קראת את מה שפונג ביקשה...
 

Big Mama 1

New member
רק מוסיפה

שהוא מקבל גם בקופ"ח לאומית במרכז לבריאות האישה ברח' יהודה הלוי 1 בבני ברק. מס' הטלפון במרכז הם 5778700-5
 

מתרגשת

New member
רופא מצוין../images/Emo70.gif וגם עייף ושחוק...

ד"ר ברקוביץ רופא נפלא. אומנם לא אצלו הצלחנו בטיפולים אבל הכל הלך מצוין אצלו. נותן טיפול מקצועי, יחס חם ומקסים (אפילו ב- 5 דקות שנמצאים אצלו). נכון שהוא עייף, נכון שהוא מזרז, נכון שמחכים לו המון. אבל הוא שווה את ההמתנה ויש לו אחוזי הצלחה בין הגבוהים בארץ. ממליצה עליו בחום למרות שאני לא כותבת כאן.
 

טוליקי

New member
ד"ר ברקוביץ

יש תורים ארוכים - אמת ויציב טיפולי פוריות כידוע, דורשים זמינות וטיפול מיידי מפליא שדווקא מטופלות פוריות לא סבלניות לעניין הוא רופא נפלא, מקצועי עם אבחנות חדות ומדוייקות אופטימי עד אין קץ,סבלני וחייכן אבל צריך לקחת בחשבון שהוא נוטה יותר לגישה הטבעית לא ממהר לשלוח לטיפולים\בדיקות פולשניות (כל מי שחייבת צילום רחם, צריך להתווכח) מנסה למצות את הגישה הטבעית ככל האפשר, תמיד יעדיף מינונים יותר נמוכים אני לא ישכח לו שבפגישה הראשונה הוא רצה לבדוק האם IVF הוא הכרחי והיה עצוב כשבישר לי שאין ברירה. עד אליו ממש לא הזיז לאף רופא מה בדיוק אני צריכה לעבור ואיך זה ישפיע עליי. בקיצור, ממליצה בכל ליבי.
 
למעלה