מאגר הרופאים. אותיות א-ט

n e s h e m

New member
../images/Emo41.gifמאוד לא ממליצה

הוא מקבל דרך קופח כללית ברמות אשכול בירושלים היחס שלו ושל האחות שמלווה אותו פשוט משפיל לאחר שפנינו לקבל חוות דעת של רופא מומחה(פרופ' סימון) הוא "נעלב" ולכן השהה את כל תהליך הועדה ובגלל שהוא לא פנה ישירות לועדה את הועדה הראשונה לא עברנו !!! רק לאחר התערבות של פרופ' סימון אישרו אותנו בועדה. הדבר שהכי הפריע לי בטיפול אצלו זה חוסר יחס אישי מרגישים כמו בתחנת רכבת אחת נכנסת ואחת יוצאת ,הוא לא מסביר שום דבר ואצלו ממש הרגשתי אבודה. בנוסף יונה - שעובדת איתו התייחסה אלינו בכזה זלזול לאחר שפנינו לרופא מומחה ואמרה "לא עושים דבר כזה ,זה פשוט לא יפה" ולשכנה שלי (שגם היו לה בעיות והיום היא בהריון טבעי), כיוון שסבלה מהרבה דלקות , יונה אמרה לה :"עוד פעם את עם הדלקות שלך !!!" בקיצור ממש לא ממליצה.
 
ממש לא מסכימה

הוא דר' בן שטרית נעים הליכות, יונה מקסימה, היחס שלהם נהדר, נכון שיש לו הרבה מטופלות, אבל זה רק מוכיח שהוא רופא משכמו ומעלה. אם שואלים, אז הוא עונה תמיד בחיוך. יונה יודעת המון ומסייעת בכל מה שאפשר ועל כך הברכה... אני ואישי היקר מאוד אוהבים להגיע אליהם...
 
על המרפאה ברמת אשכול

ברחתי משם, אחרי שנקבע לי תור לקביעת פרוטוקול לשעה 18, ובאותה שעה הוזמנו לפחות עוד 8 נשים. לא יודעת מי אחראי לזה- אבל זה נראה לי לא מקצועי בעליל.
 

לי מ ו ר

New member
ממליצה בחום

מקבל פרטי, בקליניקת מרווה בחצור, ובאלישע. רופא אכפתי, אנושי עדין, שלפני הכל זוכר שלפניו נמצאים בני אדם שווים לו.
 
נחמד ואנושי

מאוד עסוק - קובעים איתו פגישה אחת לפרוטוקול או אפילו למספר פרוטוקולים - אבל מאוד נחמד ואנושי. יודע להעביר את הבשורות הכי קשות גם בצורה נעימה ולא טראומתית. לגבי IVF - אין לו בעיה לעלות מדרגה ל-IVF, אבל זה היה בהתייעצות איתנו.
 
הרופא הכי הכי בשבילי

הרופא שאין לו אגו, ומוכן תמיד לשמוע מה קראת, מה שמעת, ועונה באופן ישיר תוך מתן הבחירה למטופלת, ככל שאפשר. מבחינה מקצועית, הוא תמיד מודע למאמרים האחרונים בתחום, שטרחתי לקרוא בעיתונות הרפואית. הוא יודע ומוכן להסביר למטופלת למה בחר מה שבחר בטיפול שלה. הוא אמנם לא סחבק, וזה דוקא נחמד בעיני, אבל תמיד אכפת לו. הוא מודע לדברים בסיסיים שקשורים לכבוד המטופלת: תמיד מכסה אותך, תמיד נותן חתיכת נייר לניגוב הג'ל של האולטראסאונד, יתן לך יד לרדת מהשולחן אחרי צילום רחם. יתרון עצום אצלו, לדעתי, הוא שהוא אישית עושה את כל מה שצריך: US, בדיקות פאפ, פעם אחת בדיקת דם. ואחרי ההצלחה, עושה גם מעקב הריון נעים ויסודי, שחוסך את טיפת החלב. מקבל ברמת אביב, ליד הקניון, פרטי, ולדעתי עובד גם באשקלון. ברמת אביב יש לו מזכירה (מירב) נחמדה, שזוכרת הכל ודואגת לעניני התור, התשלום ושאלות כלליות להעביר לו, אם צריך. מקובל שמשאירים הודעה והיא חוזרת (תמיד!) אבל לפעמים בשעות יחסית מאוחרות (אחרי 9), תלוי במה שקורה במשך היום. את הפרוצדורות הפרטיות עשינו באסותא ובעבר הרחוק במדיקל סנטר בהרצליה. לסיכום: אחרי שהגעתי אליו הרגשתי שאני בידיים טובות. הגעתי מיואשת, והוא נתן לי הרגשה שיש מה לעשות ושבעבודה קשה נגיע. כשהיה צריך ידע גם לומר מילה טובה. הוא אינו ממהר להתערב מבחינה רפואית, ולפעמים זה קשה לזוגות בתחילת הדרך (זה אולי נכון רפואית, אבל יכול קצת לאכזב). (והוא גם חתיך, אבל אל תספרו לו שאמרתי...)
 

נרי כ

New member
אין כמוהו!

התחושה שאצלו נמצאים בידיים טובות, מצוינות. מקצועיות, אחראיות, מבינות עניין, בקיאות בחומר ומוכנות תמיד לשקול אופציות אחרות. בזכותו אנחנו היום לא ישנים בלילות, אם אתן מבינות את הכוונה. עוד יתרון חשוב למוזרעות: מאוד עדין! עשיתי אצלו מעקבי זקיקים והזרעות, ובהמשך מעקב הריון ומי שפיר ועוד מעט לביקורת של השישה שבועות שאחרי הלידה, ותמיד הוא היה סופר מקצועי ואחראי, נעים וקשוב. העובדה שמירב נחמדה כל כך וזמינה מאוד מפשטת את העניינים. ובהחלט מאשרת את עניין החתיכות. נשוי + 3, למתעניינות. ואגב, הספר שלו "מאלף עד טף" גם הוא מורה נבוכים לפריון.
 
מצטרפת להמלצות

מאוד ענייני ומקצועי, זמין לכל שאלה ונדמה שהוא ממש פתוח לרעיונות. אין ספק שמירב תורמת ומקילה על הענינים. מומלץ בחום (וגם גובה סכומים שפויים יחסית). חייבת לציין, שלמבוטחות הכללית אין החזרים על התייעצות פרטית אצלו. ועוד חייבת לציין אחד: אכן נראה טוב מאוד...
 

ר ע נ נ ה

New member
ד"ר בר חווה המלצה ופרטים ../images/Emo142.gif

רופא מומלץ, נעים הליכות, מערב את המטופלת בכל פרוטוקול מסביר הכל ואינו מתנשא. מפגין יצירתיות בפרוטוקלים ואינו מקובע. ציבורי: כרגע הוא מנהל בפועל של יחידת IVF בביה"ח ברזילי באשקלון פרטי: מקבל פרטי במרכז לבריאות האשה ברמת אביב, צמוד לקניון רמת אביב (חניה בקניון בשפע) מירשמים שלו מוכרים ע"י קופ"ח מכבי וגם על ייעוצים שלו מקבלים החזר במכבי ימי קבלה א,ג,ה מהשעה 16.00 ועד סוף הלילה טלפון: 03-6774468 שלוחה 4 עושה US בקליניקה, מבצע שאיבות והחזרות למטופלות פרטיות באסותא למיקרים דחופים יש לו ביפר והוא תמיד מגיב!
 

גולה1

New member
גם אני מצטרפת להמלצות אבל רוצה

לעדכן שנכון להיום מכתבי לא נותנים החזרים לטיפול או ייעוץ אצלו הוא לא ברשימת הרופאים שלהם.
 

ר ע נ נ ה

New member
מוגדר כיועץ מוכר במכבי

נכון להיום (במקרה הייתי בקופה ועידכנו אותי) בר חוה שוב מוגדר כיועץ מוכר במכבי כלומר להבנתי אפשר לקבל החזר על 3 ייעוצים בשנה. שווה לבדוק.
 

שינובו

New member
מסכימה עם מה שנכתב

אני מטופלת במסגרת היחידה בברזילי, ואמנם נפגשתי איתו רק בטיפול האחרון, אבל הוא היה סופר מקצועי ונחמד – התעקש להבין כל פרט בטיפולים וממש הקשיב לי, והחליט על התוכנית בהתאם, ולא סתם רשם משהו לצאת ידי חובה. היה ממש דיון בנינו, והוא גם שאל אותנו בסוף אם זה מקובל עלינו. בקיצור – מומלץ בחום.
 
למעלה