מאגר הרופאים. אותיות א-ט

ממליצה!

הוא אנושי, ישר וישיר, אמפטי ומקצועי. נראה קצת מחוספס בהתחלה, אבל בהחלט בן אדם.
 

כצי

New member
ממליצה גם!

אני רק אוסיף, שלעיתים יש תחושה שהוא קצת מעופף אבל בפועל הבן אדם מחשב מהלך. זוכר את כל הפרוטוקולים של כולם לאורך כל השנים, באיזה שלב את בטיפול וכו'. זמין למטופלות שלו בפלאפון בכל שעה ביום. תמיד אדיב. בעזרתו יש לי היום את טל ובעזרתו (ובעזרת השם) יהיו לטל אחים/יות! איש נפלא ויקר. מקבל פרטי: ברחוב בזל בת"א בימי ראשון בערב. בבי"ח מבצע פרטי באסותא. מקבל מבוטחות מכבי: בהוד השרון. בי"ח: תל השומר.
 
sorry, לא ממליצה ../images/Emo31.gif

התחלתי אצלו את הטיפולים בהוד השרון. הוא היה אדיש, אנטיפט ואפילו מגעיל לעיתים.
 

TalShir

New member
ממליצה בכל לב

ממליצה על פרופ' בידר בכל לב: מקצועי, ענייני ואפילו חביב. עלי הוא משרה תחושת ביטחון ושניתן לסמוך עליו. בנוסף להיותו מבכירי רופאי הפוריות של אסותא ותה"ש, הוא זה שאחראי על המרכז הרפואי באוקראינה בהקשר של תרומת ביציות.
 

einav8

New member
לא מהממליצות - במובן האישי

אני לא אהבתי את האנטיפתיות הנוראית שלו, בטוח מידי בעצמו, ולא משדר אופטימיות.
 

debby12

New member
מנהל
למיטב ידיעתי איננו רופא פוריות

וגם אין לי דברים טובים להגיד עליו לא מבחינה אישית (הערות שוביניסטיות) ולא מבחינה מקצועית. אשמח לפרט יותר במסר למי שתרצה.
 

need1

New member
מאד לא ממליצה

וגם לא מומחה לפוריות. שנה טופלתי אצלו פרטי ,גבה הון,וכל מה שהוא עשה זה לתת איקקלומין עם מעקב ביוץ באמצעות מדידות חום... בלי הזרעות, בלי US בלי כלום! ורק אחרי שנה הוא הודיע לנו שאין מה לעשות .
 

miky4

New member
רציני ושתקני

ממחלקת פוריות בסורוקה (כולל IVF). מאוד מקצועי אבל שתקן מאוד רציני, ובדרך כלל לא מפרט או משתף במהלך הטיפול, חייבים לשאול אותו אם רוצים לדעת מה קורה ואז הוא עונה בקיצור אבל לעניין. מקבל דרך קופ"ח (לא יודעת אם באופן פרטי גם).
 

talib3

New member
מצטרפת להמלצה על בן טוב

רופא נעים, מקצועי, יסודי, צריך לשאול אותו שאלות על מנת לקבל תשובות. מקבל גם במרכז בריאות האישה של כללית.
 

אור 37

New member
רופא טוב

רופא מקצועי מאד בעל אינטואיציות רפואיות מצויינות הצליח איתנו במחזור הטיפולים הראשון מאד חם ואנושי ואבהי האחות הראשית אצלו קצת מפחידה מקבל בתל אביב בסוקולוב 47 בקליניקה פרטית. מאד מאד יקרן כל ביקור ושאלה נחשבים לביקור אין סכום מקסימלי למחזור טיפולים. הוא יכול לזמן אתכן פעמיים בשבוע וכל פעם זה יעלה 600 שקל.
 
לא טופלתי על ידו

אבל חייבת לציין את השתתפותו בפרשת הביציות, ואת הכתבה שהתפרסמה עליו בשבוע האחרון ב"הארץ" לפיה לרופאים שעבדו תחתיו יש בטן מלאה על התנהלותו המקצועית (במובן של יוקרה מול טובת החולה). אם אני לא טועה לאחרונה הוגשה נגדו עוד תביעה בעניין.
 
למעלה