מאגר הרופאים. אותיות א-ט

תמר27

New member
מסתייגת ../images/Emo31.gif

יתכן וכאשר מטופלים אצלו פרטי הוא אכן נהדר, א-ב-ל אסור לבוא אליו דרך הקופה. במצב כזה הבדיקות הן ממש כמו ב"סרט נע", תוך מינימום שימת לב למה שקורה. אצלי, פספס ממצא אולטרסאונד קריטי, ונגרם לי מכך נזק עצום. אצל חברה - סיפור זהה. אני יודעת שהוא מקצועי מאד (לכן פניתי אליו) אבל גם הרופא המקצועי בעולם לא יוכל לגלות כלום אם בחצי הדקה של הדלקת המכשיר הוא אפילו לא מסתכל על המסך!
 

ל א ו

New member
מומלץ ביותר../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

מקבל באופן פרטי באסותא ודרך קופ"ח כללית בבלינסון. רופא מאוד עיניני - מאוד מקצועי - יש לו פרוטוקולים וירטואוזים. הקליניקה נמצאת בתוכנית ל' בתל-אביב (רצוי להביא ספר-למרות שיש טלויזיה), יכול להיות שתתקלו באיזה מפורסם או אישתו אצלו בקליניקה. מחכים הרבה אבל שווה. טלפונים בקליניקה: 03-6991319 או 03-6992635 בבלינסון: אם יהיה לך מזל הוא יתן לך את הפרוטוקול אבל את שאר המעקב עושים דרך הבית חולים.
 

h i l a l

New member
ממליצה בחום

מצטרפת לדבריה של לאו
 

תולו

New member
מומלץ מאד

רופא בחסד עליון, ואני יודעת שיהיו כאלה שלא יסכימו איתי - לדעתי הוא עושה את העבודה לא רק בשביל הכסף, אלא רואה בזה שליחות. כל מטופלת מקבלת יחס אישי ומיוחד. הוא מאחר כרוני - יש לקחת את הנושא בחשבון.
 

shiri_koren

New member
ממליצה עם המון אהבה

בזכותו יש לי היום את יואבי. רופא מדהים, מקצועי ואבהי. מומלץ בחום רב.
 

עמית@

New member
ממליצה, אבל מאוד מאוד עמוס (דרך

הקופה) מקבל גם במכון לפוריות הגבר באיכילוב וגם במדיקל סנטר (עמוס, אמרנו?) ליווה אותי לאורך הטיפולים למרות ש"יצאתי מידיו" די מהר ועברתי להפריות, שוב, מאוד קשה להשיג תור ולמעקב צמוד בטח יותר קל להעזר בו דרך איכילוב או דרך המדיקל. רופא טוב, אינספק.
 

בתבת1

New member
המלצה חמה לבוצ'ן../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

מטופלת אצלו כבר שנה, גם באיכילוב במכון לחקר הפוריות בהזרעות, ועברתי למדיקל הרצליה להפריות, שם הוא מנהל המחלקה. עמוס, לא תמיד פנוי, נוסע הרבה לכנסים בחו'ל ואז יש מחליפים. נחמד ומקצועי, במיוחד בשאיבות ובהחזרות, שיקול דעת נכון מס' פעמים שנתקלתי. היום ביצע לי החזרה, דוגל רק בשני עוברים לא יותר בהחזרות, קצת מכעיס אך עקבי נקווה שהעוברים ישרדו ויחזיקו ואז יהיו לי עוד הרבה מילים חמות להגיד עליו.
 

orlyakov

New member
המלצה לד"ר בוצן

רופא אדיב, עדין וקשוב, ממליצה בחום וגם חתיך
 
ממליצה בחום

גם דרך איכילוב (המכון לחקר הפוריות) וגם דרך מכבי. רופא מעולה, קשוב, נעים ולא מתנשא. אבל שוב - כמו שאמרה עמית - עמוס לעייפה, קשה להשיג תור, וזה מבאס
 

תות בר

New member
מקסים מקסים מקסים

בנוסף להיותו איש מקצוע, מאוד רגיש ויודע להגיד את המילה הנכונה בזמן הנכון.
 
המלצה חמה מאד על דר בוצ'ן

סובלני, עדין, מתחשב בן אדם. בזכותו הריתי..... אופטימיסט מלידה. האם למישהו יש מושג אם הוא יהיה ברשימת המומלצים של מכבי כשמגיעים אליו באופן פרטי
 

דנה אא

New member
מאוד לא ממליצה../images/Emo31.gif

ומצרפת שני קישורים של דברים שכתבתי באמהות יחידניות מבחירה.
 
דר בוקר מירושלים?

אם כן, הוא לא מומחה לפריון. הייתי מטופלת שלו חודשיים, והוא הפנה אותי למחלקת פוריות. רופא דתי, שמבין רגיש כלפי בנות דתיות. מאד נהנתי מהיחס שלו, אחותי גם. (היתה מטופלת שלו ב3 הריונות). הבעיה היא שהוא מלא ולא מקבל יותר מטופלות חדשות.
 
למעלה