מאגר הרופאים. אותיות א-ט

daghadash

New member
רק לא את איצקוביץ'!!!!!!!

מתנשא, מנוכר, לא אנושי, לא עונה לשאלות ותוקף אם שואלים אותו יותר מכמה שאלות, מחכים אליו שעות בתור בין אם פרטי או לא, רושם פרטים חשובים על פתקים בעיפרון ודוחף לכיס החולצה, מבולבל, לא מעניין אותו כלום - רק הכסף.
 

keren b

New member
איצקוביץ מומלץ בחום

מאוד אנושי, גם במהלך הטיפולים וגם אחר כך. אמנם צריך לחכות לפעמים הרבה זמן בתור (ממש לא תמיד). מוכן לענות על שאלות. רושם כל פרט בכרטיס שלך, זמין תמיד לכל שאלה, גם בטלפון, בא גם לא בשעות הפעילות של הקליניקה שלו כדי לעשות מעקב זקיקים. מאוד מיקצועי, ורציני.
 
לא ממליצים../images/Emo31.gif, אבל...

התעלם מפרופיל הורמונלי של פלפלת למשך יותר משנה וביצע טיפולי IUI לפלפלת, כאשר פרופיל ההורמונלי הראה FSH=29. בנוסף, בעיני הוא פעול בניגוד אניטרסים. הוא ראש מחלקת פוריות ונשים במרפאות זבולון ובמשך שנה +, שהיינו מטופלים שלו, דרך הקופה, הוא כל הזמן ניסה לרמוז שנבוא להיות מטופלים אצלו בפרטי. מה שכן, הוא יודע לבצע צילום רחם בצורה טובה ולזה אני כן ממליץ עליו. ידוע לי שהוא גם מבצע את שאיבות בב"ח כרמל במסגרת טיפולי IVF.
 
דר' אלגביש גלית עובדת בביקור חולים

כחלק מהצוות של פוריות וIVF בביקור חולים ירושלים. מקבלת במרפאת הפוריות של ביקור חולים (חברות מאוחדת ללא תשלום, קופות אחרות בתשלום כמו לכל ביקור למרפאה ציבורית בבי"ח (כ180 ש"ח) מקבלת גם בקליניקה בשם "מידור שרותי רפואה" רח' הרצל 120 ירושלים. חברות מאוחדת אבל עוד קופות. מקבלת שם כמה פעמים בשבוע. מקבל במרפאת מאוחדת בבית וגן. מקבלת גם בשר"פ דרך בית החולים ביקור חולים. מיקצועית חמה ואמפטית ביותר, משתדלת לא לרוץ מהר קדימה לפני הזמן. כשבאנו אליה פרטי אמרה לנו, שחבל שבאנו פרטי, מפני שהיא משתדלת להתייחס אותו דבר גם פרטי וגם לא פרטי. אם יש שאלה אליה אפשר להתקשר לקליניקה שלה בהרצל, ולהשאיר שאלה אצל המזכירות, ותמיד, תמיד היא (בדר"כ מהמזכירות) תחזור עם תשובה. (לפעמים זה יקח מאוחר בלילה או בבוקר). באופן כזה אפשר גם לקבל ממנה מרשמים דחופים. ב"ה לאחר הטיפול אצלה הריתי עם תאומים. את הליך הטיפול דרכה עשינו דרך בית החולים ביקור חולים. צריך להגיע בתחילת כל טיפול בכדי שהיא תקבע את הפרוטוקול (צריך להערך מראש עם התור כי קשה לקבוע תור (בציבורי) בעיקר דרך הקליניקה) את המעקבים במהלך החודש עושה הצוות (כל יום יש ישיבה של הצוות שעובד באותו יום ואז מחליטים להמשך) אם רוצים מעקב צמוד שלה/ או של רופא אחר מסויים מהצוות יש להגיע לקביעת הפרוטוקול דרך שר"פ. את ההזרעות שאיבות והחזרות עושה כל פעם הרופא התורן מהצוות. לדעתי, שאיבות והחזרות תמיד יעשה הרופא היותר מומחה. הזרעות הרופא הזמין שבצוות (ולפעמים אפשר ליפול לא על משהוא מומחה-כך לפחות לפני 5 שנים...) אם רוצים רופא מסויים שיעשה את ההליך יש לשלם על זה באופן פרטי.
 

Big Mama 1

New member
דר' בני אלמוג ../images/Emo98.gif ../images/Emo45.gif

קסם של רופא, שייך לצוות המדהים של יחידת IVF בבית חולים ע"ש ליס -איכילוב. "שאב" אותי פעמיים, ובדק אותי פעם אחת מפחידה במיוחד כשהגעתי מתפתלת מכאבים יומיים אחרי החזרה. הוא היה כל כך עדין בבדיקה, כל כך מבין את הכאב והפחד שהטיפול הלך פייפן, שזה ממש נגע לליבי.
 
ד"ר אדריאן אלנבוגן, מנהל מחלקת IVF

בבית חולים הלל יפה בחדרה. מקצועי מאוד ובעיקר בן אדם, מתייחס , מתחשב, מסביר. בזכותו יש לי את יעל ומיכל. מומלץ בחום. עובד באופן פרטי עם מדיקל סנטר הרצליה, ועובד גם עם ברטוב. מקבל פרטי במרפאה בביתו: זמנהוף 20 הרצליה ב' 09-9506119 מקבל דרך קופות (לא יודעת איזה, אבל לא מכבי)במרפאה: סוקולוב 34 רמת השרון 03-5481515
 
ד"ר אדריאן אלנבוגן (הרופא והאיש)

מקבל דרך קופ"ח מאוחדת - הוא גם יועץ הפוריות של מחוז השומרון ומשמש גם כרופא נשים מן המניין בסניף בהרצליה/הוד השרון. עובד בביה"ח הלל יפה בחדרה. מנהל מח' ה-IVF. מקבל גם פרטי וגם ציבורי. בפרטי מקבל בביתו בהרצליה. בפרטי 09-9506119. בהלל יפה - 04-6304750. בביה"ח: הוא מנהל המחלקה, הרופא שקובע את הפרוטוקול, מבצע את השאיבות וההחזרות ובסוף בא לבדוק איך היתה הלידה
עמוס לעייפה, כי הוא גם הרופא היחיד (או לפחות כך היה בזמן שאני טופלתי שם) במרפאת הפיריון. US ובדיקות דם עושים בשעות הבוקר. שאיבות והחזרות מתחילות בדר"כ אחרי השעה 10:00. התייעצויות, קביעת פרוטוקול לטיפול הבא וכו' - בסיום השאיבות/החזרות. המקום עמוס לעייפה וקטן, אבל הצוות עם לב של זהב ורחב מאוד. האחות האחראית, דבורה, היא ממש המלאך בלבן. ד"ר אלנבוגן מבצע בעצמו את מעקבי ה-US. רופא מקצועי וחשוב לא פחות מכך, אנושי. כנראה שהוא נולד בלי אגו ואין לו בעיה להפנות להתייעצות נוספת, לקבלת חוות דעת ובכלל להודות שהוא לא יודע ולא מומחה בכל דבר.
 
נהדרת, אבל...

כרגע לא בארץ (לפחות עד הקיץ- בשנת שבתון בחו"ל). אגב- היא ביצעה בי את צילום הרחם שלא הרגשתי בו דבר.
 

kugi

New member
מומלץ ביותר../images/Emo99.gif

רופא נשים ומיילדות ומומחה בפוריות. מקבל ממכבי, אך גם פרטי. עובד בחיפה במרכז הכרמל. טלפון: 04-8387077. מבצע IUI אצלו במרפאה ועובד גם בבתי חולים רמבם ואלישע בחיפה ב-IVF. רופא מקסים עם המון ידע, ניסיון, סבלנות, שקט נפשי ועדינות. מומלץ בחום.
 
למעלה