מאגר הרופאים. אותיות א-ט

פּוֹנְג

New member
../images/Emo127.gifמאגר הרופאים/בתי החולים ../images/Emo127.gif

הכמה שיותר שלם של פורום פוריות.
 

פּוֹנְג

New member
הוראות שימוש ../images/Emo3.gif

בואו ננסה לעשות ריכוז של המלצות על רופאים/בתי חולים. כל מה שרצינו לדעת על רופא XXX ולא היה לנו את מי לשאול. שימו לב שהכוונה למומחי פוריות וכל הקשור בפוריות. אם ברשימה זו יש רופא שאינו מומחה פוריות, אנא ציינו זאת. אנא כיתבו את המידע שברצונכן לחלוק, תחת כל הודעה הנושאת את שם הרופא המדובר: דרך איזו קופת חולים הוא מקבל עם איזה בית חולים הוא עובד פרטי/ציבורי איזור בארץ מספר טלפון וכל מה שרלוונטי ונשאל. במידה ומדובר בבית חולים: איזה רופאים עובדים שם איך מתנהל הטיפול (מי קובע פרוטוקול, באיזה שעות עושים US ובדיקות דם, מי מבצע שאיבות והחזרות וכו') מתי נעשות בידקות הדם/US ועל ימי מי מספרי טלפון חנייה באיזור שעות עבודה שם האחות הראשית ועוד כל מה שעולה בדעתכן שיכול להועיל לאחרים
במידה ושם הרופא אינו נמצא ברשימה זו, נא שרשרו הודעה להודעה הזו. על פי סדר האלף בית. הוספו
לפני שם הרופא על מנת שההודעה תבלוט. הודעות שלא יהיו במיקום הנכון – ימחקו. כמובן שיש מקום להוסיף את המלצותיכן אך – שימו
נא לכתוב הודעות ענייניות בלבד.
השמצות ימחקו
אין זה אומר שלא ניתן לכתוב ביקורת שלילית, ניתן בהחלט רק היא חייבת להיות עניינית. --- כיתבו רק מה שאתן יודעות בוודאות. ובבקשה הימנעו מ"שיחות"/ויכוחים/וכו' בשירשור הזה.
נא לא להוסיף לשרשור זה הודעות שאינן קשורות למאגר.
 
../images/Emo41.gifבוקובסקי... מה איתו?!

יצא לפנסיה, היה מנהל מחלקה באסף הרופא. אני מטופלת אצלו. קצת חוששת מהאדישות שלו... מה אתן אומרות? מקבלת בקליניקה פרטית מת"א
 

מם 1971

New member
התרשמותי מד"ר אברך

ד"ר אברך היה הרופא הראשון שקיבל אותנו בבלינסון. לצערי ההתרשמות שלנו ממנו לא היתה חיובית. הוא הפגין ציניות ואפטיות לאורך כל השיחה מה שיצר תחושות לא נוחות. דיברתי עם עוד מטופלת שלו שהרגישה את אותם הדברים ובסופו של דבר העדיפה לעבור לבית חולים אחר. לי לא יצא להיפגש איתו בשנית ולא רע לי עם זה...
 

ל א ו

New member
מצטרפת לאי המלצה

צרח עליי, כשבאתי ירוקה, חדשה ומפוחדת לבילינסון ואיך העזתי לא לדעת את הנהלים......
 

br p

New member
אדיש, ציני, לא נחמד במיוחד

עושה רושם שעייף ומשועמם מהעבודה שלו
 

sasha2001

New member
דר' אור

דר' אור עובד במח' IVF בבי"ח קפלן, מקבל גם בבריאות האשה באשדוד ובמזכרת בתיה. מאד מקצועי, עדין ומבין.(לא טופלתי אצלו רק כי אני לא מוכנה להחליף את הרופא שלי!)
 

רוית ב

New member
ד"ר אור יובל

הוא גם כירורג גניקולוגי - מנתח בחסד. ידיים טובות!!! ומאוד מסור. מרפאה במזכרת בתיה הינה מרפאה "עצמאית" ניתן להגיע דרך הקופה מומלץ להגיע לשם כי יש US במרפאה ולא צריך להתרוצץ כמו באשדוד.
 

liati7

New member
מומלץ בחום../images/Emo42.gif

מנהל בנק הזרע בבלינסון. מקבל באופן פרטי בלבד, שאיבות והחזרות נעשות במדיקל סנטר בהרצליה. קליניקה רח' רמב"ם בגבעתיים (ככר רמבם)- מרכז דניאלי טלפון - 03-7320984 , 03-7324682 . זמין בסלולארי בכל שעה של היום. אדיב, סימפטי, מקצועי קשוב וסבלני. מומלץ בחום רב!
 

liati7

New member
שכחתי להוסיף

מוכר כיועץ/רופא מומחה בכל קופות החולים, וניתן לקבל החזרים עבור הביקורים גם של הבעל וגם של האישה.
 

שירשיר21

New member
לא מומלץ ../images/Emo31.gif

כנראה רק בפרטי הוא נחמד וסימפטי, דרך רפואה ציבורית הוא פשוט אדיש ולא מתעניין. "בזכותו" ביליתי שישי-שבת באשפוז שלא לצורך-רק בגלל האדישות הזאת ובגלל שלא טרח להסתכל על כל הנתונים(זו חוו"ד שקיבלתי מ 3 רופאים נוספים שלא הבינו מה אני עושה באישפוז).
 
אנטיפת למדי../images/Emo31.gif

גם לי היתה התנסות איתו בבלינסון דרך רפואה ציבורית. ...עשה טובה שבכל התייחס או ענה על שאלותינו!...אם כי על מקצועיותו אינני מערערת. לא מומלץ בכלל.
 
רופא מקסים ומקצועי ביותר !!!

אנחנו מטופלים אצלו כבר שנה והוא היחיד שהצליח לעודד אותנו.מאוד מעודכן מבחינה מקצועית וחושב בראש ובראשונה על הפצינטיות . הוא ממש ממש האחרון שיעשה אפליה בין מטופלות פרטי לציבורי וזאת לאור העובדה שבמשך השנה האחרונה הוא הפנה אותנו בכל הזדמנות שרק אפשר לעשות דברים בדרך ציבורית ולא פרטית ובאמת מאוד מתחשב בתחום הזה !!! זהו אין לי מילים לתאר את סבלנותו ואת מקצעיותו !!! מומלץ ביות ר
 
למעלה