אחרי הזרעה ראשונה- לא נקלט...

littlemisspink

New member
אחרי הזרעה ראשונה- לא נקלט...

אז החודש הייתי ממש בטוחה שזה יהיה זה. אחרי שנקלטנו בפעם הראשונה מהר באופן טבעי והסתיים בהפלה טבעית בשבוע 7, לקח לי 8 חודשים של נסיונות טבעיים וגם מעקב זקיקים להחליט שאני רוצה לקדם את זה יותר מהר. ברקע- בת 29, בדיקות שלי ושל בעלי תקינות. אז החודש החלפתי רופא לרופא פרטי ומומלץ, עשיתי צילום רחם- הכל תקין, הזרקתי גונאל ואוביטרל ועשינו הזרעה, לקחתי אנדומטרין ובמעקב רמת הפרוגסטרון היתה תקינה. כמובן שהמשכתי עם דיקור תוך כדי, סלק וכו'. כנראה שבגלל האנדומטרין גם לא היו לי בכלל הפרשות לפני הוסת עד שהוא הגיע. קשה לתאר את האכזבה- רק אתן תוכלו להבין. הייתי בטוחה שהחודש נתתי 'פוש' מכל הבחינות וזה יעבוד. אז מנסה להתרומם ולהסתכל קדימה, ואשמח גם לשיתופים רלוונטים (בעיקר כאלה שמעודדים). ויש לי שאלה- אם אני אמשיך לivf אצל רופא פרטי- מה המחירים בערך? האם דרך הקופה זה ממומן באופן מלא? שואלת כי ההזרעה זה עלויות נמוכות כך שלא היתה לי בעיה עם זה אבל רוצה לדעת להמשך. תודה וערב טוב
 

אנדי40

New member
קודם כל חיבוק.

אני לא יודעת באיזו קופה את והאם זה קשור לגיל. אבל אני עושה IVF דרך הקופה, (מאוחדת) ואני מעל גיל 40 והכול ממומן דרך הקופה, (חוץ מתרופות וגם לזה יש תקרה שכשאני מגיעה אליה שאר התרופות בחינם). אל תתייאשי, תתני מקום לבאסה, תתאבלי ותמשיכי הלאה. את בת 29 ונקלטת פעם אחת, זה כבר מעודד. תנסי דרך הקופה ואם זה לא יעבוד תעברי לפרטי, אם אין לכם בעיה ספיציפית לדעתי חבל על הכסף של רופא פרטי. בהצלחה.
 

littlemisspink

New member
תודה על תגובתך

את יודעת האם ivf במימון מלא של הקופה מותנה במשהו? גיל או משהו אחר? ולגבי הכסף יש לי ביטוח פרטי אז בינתיים ההשתתפות העצמית של ההזרעה והייעוץ היא ממש שולית מנסה להבין מה הסדר גודל אם אצטרך להמשיך ל ivf וארצה לעשות באופן פרטי ואם יש בכלל הבדל כלשהו.
 

Musmus14

New member
חיבוק גדול

מכירה את ההרגשה המאכזבת שעשית כל מה שאת יכולה בשביל למקסם את הסיכויים שלך ובכל זאת לא הלך.. אני עשיתי ivf אצל רופא קופה ואת השאיבה הוא עשה לי באלישע. הןא היה בחינם, שילמתי על התרופות והשתתפות עצמית לאלישע (בטותה תקופה לפני 3 שנים הייתה). עכשיו הבנתי שזה חינם. לדעתי חבל להשקיע ברופא פרטי. במיוחד להזרעות ובמיוחד בהתחלה. אף רופא הוא לא קוסם והרוב מציעים את אותו הטיפול.
 
למעלה