שנה טובה, וכמה דברים

prule

New member
שנה טובה, וכמה דברים

כשהיינו ילדים, תמיד שמענו מההורים לא לחכות מאוחר מידי כדי להוליד ילדים, כי "יש שעון ביולוגי".
לי זה תמיד היה נשמע, כמו "אם לא תאכל, יבוא שוטר". השוטר אף פעם לא בא.. אז מה זה שעון ביולוגי?
אתה גדל לעולם שבו אתה שומע את ההורים מדברים על השכן המסכן, שחלה בסרטן, והדודה מהצפון שקיבלה התקף לב, וסבתא של יוסק'ה שבדמנציה, אבל אף שכנה או דודה לא הגיעה ל" שעון הביולוגי"..
ואז אתה מגיע לשנות ה20, ומחפש לעצמך את הפרטנר לחיים, כזה שלא תתפשר עליו, כזה שיעשה איתך את כל הכיף שבעולם, יגדל איתך ילדים מושלמים.. ולוקח את הזמן, בדרך שומר על תזונה נכונה, כדי לא לקבל התקף לב כמו הדודה מהצפון, מורח קרם הגנה, כדי לא לחלות חלילה בסרטן. אבל את עניין הפוריות, אף אחד לא מזכיר, אפילו בשעון הביולוגי המדובר, אף אחד לא באמת שם את האצבע, ואומר מה זה אומר "תכלס"..
והנה מצאת את החתן המושלם, ולבשת שמלה לבנה,ועכשיו הגיע הזמן לילדים.
זכרת תמיד את שעון הביולוגי, אבל מה הוא אומר? איזה גיל זה? אף אחד לא באמת אמר לך, אז את בת 28,על פניו "צעירה", ומסתבר שהשעון הביולוגי שלך, הקדים, וזה לא כזה פשוט להביא ילדים.
אבל אף אחד לא מדבר, כי השכנים שלך שמסתבר שגם הם היו עם בעיות פוריות (את זה את כבר מבינה לבד, אחרי שאת בתוך התהליך, ורואה שלהם יש תאומים לא זהים, ועושה אחד פלוס אחד), הם לא דיברו על זה. ואחרי שאת מבינה, שגם לבת דודה שלך, לא כזה היה פשוט להביא ילדים (מה זה פשוט?? לא ברור).
מסתבר שבעולם שלנו, יותר קל לדבר על מחלות כמו סרטן, כמו דום לב, אבל על פוריות?? דממה.!
אף אחד לא מזהיר אותנו, אף אחד לא נותן לנו את הבדיקות הנחוצות מראש, ובסוף אתה מוצא את עצמך, בתהליך הזה, אומלל, מתוסכל ועייף.
מאחלת לכולם שנה טובה, שנה שכל אחת ואחד יחזיקו בידיו את הילד המיוחל. שנה שבה נוכל ללמד את הדור הצעיר יותר שגם בעיות פוריות יש בעולם הזה ושאפשר להקל על עצמנו ואולי לעשות כמה בדיקות מראש ושאולי אפשר לדבר על זה, כי זה לא בושה, ולא צריך לעבור את זה לבד.
שנה טובה ומתוקה
 

אנדי40

New member
כתבת יפה.

אני לא חושבת שזה קשור לבושה, אני חושבת שזה קשור לעובדה
שגם ככה אצלנו בישראל אין דבר כזה פרטיות.
בפוריות לכל אחת יש את הגבול שלה, בשביל מה את צריכה את כולם בתוך הרחם שלך? כשחודש נכשל מספיק לך עם העיניים המאוכזבות שלך במראה ואת העיניים המאוכזבות של בן/בת זוגך, את לא צריכה עוד חמש זוגות עיניים מאוכזבות של המשפחה הקרובה.
את כאובה מכל הזריקות, הבטן שלך נראית כמו שק אימון של מתאגרפת מתחילה.
מכל אולטרסא סאונד, אנדומיטרין, שאיבה, החזרה, את כבר לא יכולה לשבת
בלי להרגיש את השחלות שלך עושות סלטה וחצי..
מכל בדיקות הדם, הזרוע שלך נראית כמו זרוע של נרקומית ותיקה.
וכל הזמן את צריכה להתנצל שאת מגיעה מאוחר לעבודה, שבערב אין לך כח לצאת עם חברות כי ההורמונים גומרים אותך או שאת מתעצבנת על שטויות ואז את מתעצבנת על עצמך כי את מתעצבנת משטויות.
בקיצור, לי לפחות, מתאים שכמה שפחות אנשים ידעו.
וכל מידע שאת צריכה, כל שאלה שיש לך, כל דבר אפשר למצוא היום ברשת.
הזרוע שלך נראית כמו זרוע של נרקומן מכל הבדיקות
 
ואף אחד לא מספר לנו שלפעמים הרצונות

שלנו לא הולכים עם המציאות.
&nbsp
שתהיה שנה טובה ונפלאה
שיתגשמו כל החלומות כולם
 

מפעם

New member
שנה טובה לך אבא שנה טובה לך אמא

שום דבר לא פשוט בכלל. הכל קשה נורא. קשה להתבגר, קשה למצוא את הזוג, קשה להביא ילדים לעולם וקשה לגדל אותם.
ההורים שלי אף פעם לא לחצו ואני בכלל לא רציתי ואז חזרתי בתשובה ועדיין לא ממש רציתי אבל התחלתי להבין שיש ענין. ועד שמצאתי את הזוג כבר הייתי בת 33. ועד שהבנו שזה לא עובד לקח עוד כמה שנים, כי באמת למה שתהיה בעיה? ואז כבר ממש ממש רציתי. ועד שהצלחנו כבר הייתי בת 40 וזה בכלל לא מובן מאליו שהצלחנו ומרוב שזה קשה כמעט נשברנו אבל לא ויתרנו והנה אני בת 45 ושוב זכינו.
זה לא פשוט בכלל. השעון לא מפסיק לתקתק אבל השם יתברך מקפיא לי את הזמן ומותח אותו בהילוך איטי ובנסים גדולים בחסד וברחמים כּּדי שאני אוכל להיות אמא.
&nbsp
שנה טובה לאמא גיבורה שנה פוריה ובריאה ומוצלחת שהכל יהיה בקלות ובנחת.
&nbsp
&nbsp
 
דווקא אני כן הכרתי מקרים..

אני זוכרת שממש חששתי מזה למרות שאימי ואחותי הרו מייד כשניסו. אני אפילו זוכרת שאמרתי סביב גיל 27 לבעלי (לפני החתונה) שאם עד גיל 30 אנחנו לא נשואים, אני עושה "שימור פריון".
&nbsp
אגב, ב 5 שנים בהם ניסינו להפוך להורים, בקושי דיברתי על הטיפולים. העדפתי שאנשים לא יידעו.
ב"ה אחרי שהצלחנו תודה לאל, נראה לי שאין מישהו בסביבה הקרובה שלי (משפחה מורחבת, קולגות בעבודה וכו) שלא יודע שהיינו בטיפולים.
אני חושבת שזה טוב לדבר על זה, גם כדי שאנשים יהיו מודעים לזה שהדרך יכולה להתארך (יש לי כמה קולגות נשואים ללא ילדים, כי מתקשים לוותר על ה"חופש"), וגם כדי שידעו לפנות אלי להתיעצות ותמיכה אם חלילה יתקלו גם בקשיים..
&nbsp
מאחלת לכולכן שנה מוצלחת, בה תזכו לפרי בטן
 
למעלה