פרונטוגסט

מייקרית

New member
פרונטוגסט

הי,
אני אחרי החזרה, והרופא הנחה אותי להזריק פרונטוגסט. זכרתי מההריון הקודם שזו זריקה איומה, ולכן ניגשתי לאחות שתזריק לי אותה, אבל קרה אותו דבר: מילא כאבי התופת בישבן וברגל, אבל לזה הצטרפו לחץ בחזה ובבטן, צמרמורת, כאבים בכל הגוף, נזלת. זה היה כך גם בפעם הקודמת. יכול להיות שאני אלרגית לזריקה הזאת? אני מקבלת פרוגסטרון בדרכים אחרות ומעולם לא היתה בעיה.
 

journe y

New member
אני מזריקה אותה לעצמי

ועוברת את זה בסדר (המסובך ביותר זה האקרובטיקה), אבל זה יכול להיות כואב אם לא מבינים את האנטומיה והעצבים. אם האחות הזריקה אז אני בטוחה שזה נעשה במיקום המתאים ולא ברור למה את מרגישה כאב הרבה אחכ. תופעות לוואי אין לי ממנה.
תשתדלי למסג׳ את המקום כדקה זה מונע הצטברות החומר במקום המוזרק. גם אם כואב עדיין זה לא מסביר את תופעות הלוואי שציינת. תעדכני את הרופא. אולי באמת התרופה אינה מתאימה לך.
 

a morph

New member
אני נשבעתי שבחיים לא אזריק יותר פרונטוגסט

בעבר גם קיבלתי אותה כשהיו לי הכתמות ממש בתחילת הריון. היו לי תופעות מאוד דומות: צמרמורות, חום נמוך (37.5 ככה אבל הרגשתי אותו מצוין), הרגשה של חולי בלתי מוסבר, כאבים בגוף וכו', ושלא נדבר על הטוסיק שלי שלא יכולתי לשבת עליו. ההריון ההוא ממילא הפסיק להתפתח בשלב מאוד מוקדם ואני נשבעתי לעצמי שלעולם לא אזריק יותר את הזוועה הזאת לא משנה מה. תפני לרופא/ה ואל תתני להם לנפנף אותך, הזריקה הזאת היא קשה ולא מתאימה לכולן.
 

מייקרית

New member
אין מצב שזה יקרה שוב

עברו ארבעה ימים, התחושה הכללית השתפרה אבל אני לא יכולה ללכת. אמיתי. לא יכולה ללכת.
 
למעלה