מעבר קופה

בראון10

New member
מעבר קופה

הי, מישהי התנסתה במעבר קופ"ח לצורך טיפולים נוספים (ילד שלישי)?
מה הפרוצדורה?
נשאר לי עוד סבב אחד מהקופה.. ורוצה לדעת לכל מקרה.
 
אני עברתי ממאוחדת המרגיזה.

הקופה החדשה תשמח לקלוט אותך, ולכן המעבר מאד פשוט, והם מנחים אותך איזה מסמכים לארגן. אפשר לעבור פעם בחודשיים במועדים קבועים , נדמה לי שהמועד הקרוב הוא האחד בספטמבר. אם מחפשים באינטרנט יש הפרטים באתר של ביטוח לאומי נדמה לי.
לפי החוק הם חייבים לשמור על הזכויות שלך, ולכן את עוברת לאותה רמה של ביטוח משלים כמו בקופת האם שלך.
אני כמובן וידעתי בצורה מפורשת שהזכאות שלי לטיפולים היא כמו שחשבתי.
להעברת הביטול הסיעודי צריך לדאוג בנפרד.
 

שחר רו1

New member
גם אני עברתי ממאוחדת לכללית

כי מאוחדת החליטו לממן טיפולי פוריות עד גיל 43 לילד 3. המעבר ממש קל, נכנסתי בגוגל למעבר לכללית, רשמתי פרטים, חזרו אלי וסידרו את הסיפור. עברנו כל המשפחה, האמת שזה גם הסתדר טוב עם המעבר לצפון, כי כללית מככבת פה
 

בראון10

New member
אני כבר בכללית...

ובאמת אתבעס לעבור..כבר מכירה טוב את ההתנהלות שם. אך נשאר לי סבב 1.
מישהי במכבי?
 
אני חושבת של"צעירות" מאוחדת לא רעה

העלויות לילד שלישי אם יש לך את הביטוח המשלים ברמה הגבוהה ביותר (מאוחדת שיא) הן מאד נמוכות. אני יודעת שאומרים שהחזרה נחשבת לסבב מלא בעוד שבקופות אחרות זה נחשב לחצי סבב, אז שווה לבדוק איך זה משפיע על המיכסה השנתית.
רופא שהייתי אצלו אמר שמכבי עושים הכי הרבה בעיות עם אישורים אבל זאת רק עדות שמיעה
 

journe y

New member
מאוחדת 10 טיפולים לילד

10 טיפולים לילד, אין קשר למכסה שנתית. סה״כ 10 טיפולים. הבעיה היא באמת שהם סופרים החזרת מוקפאים כסבב מלא. אני לא מבינה איך הקופה לא מיישרת קו עם קופות אחרות בעניין. תמוה...
 

journe y

New member
איך אפשר להסביר את השינוי הזה?

מה יוצא להם מהורדת הגיל ל43 לילד שלישי. מילא אם יתר הקופות גם היו מורידות אבל להיות הקופה היחידה שמורידה את הגיל אומר שמטופלות בגיל הזה יערקו לקופות אחרות. אני מנסה להבין האם מאוחדת לא מפסידה מהמהלך החדש שמבריח מטופלות בגילאים האלה לילד שלישי.

בנוסף, אולי זה מעיד דבר על המגמה הכללית וגם הקופות האחרות בקרוב ישנו גם הן את הכללים כפי שעשתה מאוחדת?! ואז מה?! לאן יעברו אז?!
 
כסף כסף כסף

ואם את צריכה עוד סיבה - אז עוד כסף
כנראה שבשורת המאזן הם הבינו שהטיפולים יקרים להם והם לא רוצים להציע אותם למטופלות. אני מניחה שיש מעט נשים בגילאים 43-45 שרוצות טיפולים לילד שלישי ומעלה והם החליטו שזב"שן והן מוזמנות לעבור קופה.
הרופא אמר לי שמאוחדת למשל מאד נדיבה במימון שימור פוריות - ונשים עוברות אליה מהסיבה הזאת. שוב, כנראה שזה שיקול של עלות-תועלת.
אולי משתלם להם לוותר על נשים "זקנות" לטובת מטופלות צעירות יותר אבל צריך לזכור שלכל אישה בטיפולים לילד שלישי ומעלה יש לפחות שני ילדים שגם הם כנראה יעברו קופה איתה. ואז הם מפסידים מבוטחים צעירים מאד שעולים יחסית מעט ויכלו להכניס להם הרבה מאד כסף.
&nbsp
 

journe y

New member
בדיוק. המעבר הוא של האישה פלוס שניים

ואז הם מפסידים 3 מבוטחים במכה. ואם הם מפסידים 3 מבוטחים זה כבר לא עושה רושם שיש תועלת ורווח מהשינוי. תמוה.

מקוה שיתר הקופות לא יישרו קו עם הטמטום הפתאומי.
 

שחר רו1

New member
לא נראה לי

כי זו הקופה היחידה שלא משלמים בה השתתפות עצמית עבור הטיפולים לילד 3. בכל שאר הקופות משלמים וגם על התרופות משלמים 50%, במאוחדת שילמתי 15%. כך שמטופלות עד גיל 43 זו הקופה הכי טובה לטיפולי פוריות
 
למעלה