אז מה המדיניות לגבי שתי ביציות קפואות יחדיו?

שירלי 666

New member
אז מה המדיניות לגבי שתי ביציות קפואות יחדיו?

אז בשעה טובה מתרגלת לעובדה שאני אמא לילדה מהממת :)
ומתחילים לחשוב על הילד הבא.
בקצרה- הייתי בבית חולים כרמל בivf ויש עוברים מוקפאים בזוגות. למיטב הבנתי המדיניות היום היא לנסות למנוע הריון מרובה עוברים, לכן גם החליטו להחזיר לי עובר בודד ולא זוג.
עכשיו כשאחזור לתהליך- מכיוון שכל שאר הביציות מוקפאות בזוגות האם יחדירו לי זוג למרות שנקלעתי בפעם הראשונה? האם יאפשרו לי לבחור או שיודיעו לי כעובדה לכאן או לכאן ?
תודה מראש(.
 

היא321

New member
אמנם טופלתי שם לפני 4 שנים

מזל טוב! היו לי שם הרבה מוקפאים. תמיד הקפיאו בזוגות והחזירו את שניהם אלא אם את מבקשת אחד. ואז השני הולך לפח כי אי אפשר להקפיא בחזרה.
 

iLanKaBr

New member
לי הפקיאו שנית באסותא

הפשירו, גידלו לבלסטו, הקפיאו בלסטו חזרה.
לא ניסינו עדיין להפשיר שנית.
החזרתי אחד-אחד. לא מוכנה לתאומים.
 

שירלי 666

New member
תודה רבה!

מודה שמפתיע שלמרות שההמלצות של משרד הבריאות הן להחזיר 1 בכל פעם בוחרים להקפיא בזוגות...
 

היא321

New member
אספר לך ש...

בהחזרה השניה שלי בכרמל שהיתה מוקפאים, היו לי 9 מוקפאים שהוקפאו כ 3 זוגות ושלישייה. הפשירו שלישייה והחזירו את כולם. זו היתה החזרה שנחה שלי והייתי בת 27 או 28.. רצו להחזיר שניים אבל לא הייתי מוכנה לזרוק אף אחד לפח.
 

a morph

New member
היום מאוד מאוד לא אוהבים להחזיר יותר מעובר אחד

הסטטיסטיקה אומרת שהחזרה של יותר מעובר אחד לא מעלה את הסיכוי להריון בכלל, אבל אם כבר יש הריון - הסיכוי לריבוי עוברים עולה משמעותית, והריון מרובה עוברים הוא הריון בסיכון.
כמובן שאם תדרשי - יחזירו שניים, אבל זה באמת לא מומלץ, במיוחד שכבר יש לך ילדה בבית.
גם אני עשיתי לאחרונה החזרת מוקפאים שנשארו לי מסבב א', וגם אצלי הם היו מוקפאים כזוג. בהתחלה אמרתי שאני מעדיפה שיחזירו את שניהם, כי לקח לי זמן להיקלט להריון הראשון ומה הסיכוי אצלי לתאומים ומה יצא מהעובר שיוקפא שוב וכו'. הרופא מאוד התנגד ובסופו של דבר שכנע אותי המשפט שהוא אמר: יש לך ילד בריא בבית, המטרה שלך עכשיו היא עוד ילד בריא ולא הריון בסיכון.
 
למעלה