יש עוד תקווה?

יש עוד תקווה?

בת 43.
כבר כמה שנים מנסה להיכנס להיריון. בהתחלה אפילו לא נקלטתי.
אח"כ 2 עוברים פגומים/ הפלות.
עכשיו עשיתי בדיקת PGD (יש לנו פגם גנטי מסוים) ו PGD.
נשאבו ב 2 טיפולים ביציות שמתוכן 6 הצליחו לעבור להקפאה. רק 2 שרדו את ההקפאה והועברו לבדיקה.
עובר אחד יצא לא תקין ב PGD כבר והשני יצא לא תקין ב PGS/
זהו? האם הגעתי לגיל שכבר אין תקינים או שאי אפשר לדעת?
הפעם גם העוברים היו הרבה זמן בהקפאה כי למעבדה לקח זמן להכין את עצמה לבדיקה. יכול להיות שללא הקפאה יש יותר סיכוי לעוד עוברים? אני ממש חוששת שאני לא מצליחה כי באמת כולם פגומים... מבאאאס!!!
יש איזה רופא תותח שיכול לעזור או שאלה הנתונים שלי ו...
...
תודה למי שמבינה ויכולה להביע דעתה...
 

mevugeret1975

New member
בגיל זה,

גם בלי בעיות גנטיות מוגדרות, רוב הביציות הם בעלות מטען גנטי לא תקין, ולכן גם רוב העוברים. גיל הוא גורם מכריע. צריך הרבה מזל כדי ליפול על ביצית תקינה (מתוך הרוב הלא תקינות). יש מעט בנות שנכנסות להריון בגיל 43+, אבל רוב לא מצליחות וצריך להיות מוכנים לזה. יש גם אופציה של תרומת ביצית.
 
תודה. כל מה שכתבת זה ברור. השאלה היא אם להמשיך....

אם למרות שמה שמצאו היה לא תקין, אם פתאום תצא אחת תקינה...
 

haych

New member
אם להמשיך-זה תלוי רק בך

כן, יש נשים שנקלטות מביצית שלהן, אבל הן לא רבות.
אף אחד לא יכול להגיד לך אם את תיהי אחת מהן, או שתיהי חלק מהרוב. זה נטו שאלה של האנרגיות שלך והמשאבים שלך.

בר חוה מתמחה בנשים מבוגרות. המגיבה שמעלי בגילך ולא הייתה מרוצה ממנו, אבל רבות אחרות כן, וגם נקלטו. אז אם להמשיך ולנסות - הוא הכתובת.
 

mevugeret1975

New member
מכירה גם כאלה

בגילאים 43+ שנקלטו אצל רופאים אחרים. בר חוה לא רופא יחיד ביקום. בגילאים האלו, כשהבעיה היא גיל-לרוב ההצלחה תלויה לא רופא, אלא מזל פשוט-ליפול על ביצית טובה אפשרי אצל כל רופא מקצועי ומסודר, בר חוה לא יהפוך את ביציות בנות 43 לתקינות יותר
 

haych

New member
מסכימה ולא מסכימה

נכון שבר חוה לא יוכל להמציא ביצית תקינה, אבל (לפי מה שהרוב אומרות פה. אני יודעת שאת לא נכללת בתוכן.) הוא יכול אולי למקסם את כמות הביציות בסבב, מה שיעלה את הסיכוי לביצית תקינה.
בנוסף, יש עוד גורמים שהם לא רק ביצית וזרע והוא משתמש בתרופות ומניפולציות שאני לא רואה אחרים משתמשים בהם.
 

mevugeret1975

New member
המרפאה עמוסה מעל הראש

לי זה עלה סבב, כשהתבטלה שאיבה בגלל חוסר תגובה אחרי דיכוי סינרל. אם הוא היה באמת נכנס לתיק שלי-היה רואה בדיוק אותו דפוס עם סינרל כמה חודשים לפני. למרות שהרתעתי שאני חוששת מדיכוי יתר (שכבר קרה לי במרפאה שלו), רשם לי סינרל שוב ועוד בשילוב עם דיכוי נוסף באסטרופם, וגם אחרי זה נתן מינון נמוך מאוד של גונדוטרופינים. פשוט שלל של טעויות ופספוסים, שעכשיו אני מבינה עוד יותר כמה זה היה שגוי. לא יודעת מי באמת נותן שם הוראות באמצע הסבב, אבל על טעויות שלהם שילמתי רק אני, ולא רק בסכומים מטורפים...
לי לפני שהלכתי הציעה כזו ״מניפולציה״, שרופא אחר עם שם היה בהלם. לירות בכל הכיוונים בתקווה לפגוע איכשהו במטרה-התנהלות מוזרה בעיניי.
 
אבל אם זוכרת נכון את לא היית מטופלת של בר חוה עצמו, אלא רופא

אחר שם, לא?
מצד שני.. לא נראה לי שכדאי ל"ושוב נצא" לחכות לבר חוה מלא חודשים. אם הם לא יכולים להכניס אותה אליו במיידי, שתלך לרופא תותח אחר
 

mevugeret1975

New member
ברור שהייתי מטופלת שלו! במשך 9 חודשים

את לא הבנת את הפויינטה של המרפאה בשנה אחרונה (ואולי לפני). כל הבנות הן מטופלות של בר חוה. כדי להקדים תורים אפשר לעשות יעוץ ראשוני אצל רופא אחר של מרפאה (בשנה אחרונה כבר 2 אזבו, רק חסון נשאר נאמן לו). טענה של מרפאה שכל הפרוטוקולים והוראות נותן בר חוה, שאני כמעט בטוחה שחלק של הוראות לא הוא נותן,וחלק כנראה המזכירות זורמות עם מה ש״בדרך כלל״. את משלמת 1400 על כל פעולה-שאיבה, החזרה, יעוץ 1500- אפילו שלא כל ההליכים האלו מבצע בר חוה (לי חצי מהליכים לא הוא ביצע). אבל מה-על כל קבלה או אישור פעולה (יעוץ/שאיבה/החזרה)- חותמת וחתימה שלו, כאילו רופאים האחרים שעושים לך פעולות-רוחות רפאים, אין להם שום זכר בניירת המרפאה. אז כן, כול המטופלות של מרפאה-הן כולן מטופלות של בר חוה. לי, אגב, באותו סבב שעשו טעויות, לקחו גם 550₪ על ״ליווי״, כנראה בגלל שאיבה שהתבטלה לא רצו להפסיד את הסכומים שהיו מגיעים להם אם הייתי מגיעה לשאיבה. מאז שהיית שם הרבה השתנה.
דיברתי ים אחת המטופלות שגם לא שרדה שם והעבירה תיק שלה עם איפוי כח לרופא אחר-היא אמרה שהייתה בהלם שלא היה מעודכן בתיק לא בדיקות שלה ולא פרוטוקולים שעשתה, רק פרוטוקול אחד היה שם.
 
יש לי חברה שהייתה לפני מעל לשנתיים מטופלת

של רופא אחר במרפאה, זה הרגיש אחרת לגמרי ממה שאני קיבלתי.. גם היא מהר מאוד עברה מרפאה (אליצור- שבזכותו גם הרתה תוך כמה חודשים בודדים).
&nbsp
אבל יכול להיות שבשנה האחרונה חל שינוי ועכשיו ההבדל רק בייעוץ הראשוני.. ממש מוזר, לא ברור לי ההגיון בזה, אך בהרבה דברים שם לא מוצאת הגיון..
כך או כך.. אצלי בהחלט מרגישה שלולא בר חוה הדרך להיות אמא הייתה ארוכה בהרבההההה. הוא לא הרופא פוריות הראשון שהייתי אצלו, היינו אצל כמה, ובהחלט הרגשתי שהוא לא מתעלם משופ מילה שיוצאת לי מהפה. שם לב גם לפרטים הקטנים שרופאים אחרים היו מתעלמים מהם. למשל, סיפרתי לו כבדרך אגב, שאני יודעת "לחזות" כשיש בטה חיובית, בגלל שמרגישה כאבי השרשה, הוא בהתחלה לא ייחס לכך חשיבות אבל אחרי שהיה כימי נוסף, החליט לתת לי תרופות שבדכ נותנים לצירים מוקדמים, בטענה שאולי ההשרשה מלווה בהתכווצויות חזקות שגורמות לעובר לא להחזיק.
כמובן שגם אצלי המרפאה עשתה טעויות. ממש לא כיף ב 23:00 בלילה פתאום לקבל הוראה להזריק תרופה שאין לי.. ולחפש ברחבי הארץ ולשלם עליה מחיר מלא.
גם היה לי גירוי יתר שיתכן ויכול היה להימנע. אבל בסופו של יום, הוא הצליח אצלי איפה שרבים נכשלו ומאמינה שאם לא היינו אצלו הדרך להורות הייתה מתארכת בהרבה.
מצד שני.. אותה חברה שסיפרתי עליה שעברה מרפאה - הרתה לפני. כך שכנראה רוב מוחלט מהנשים יצליחו גם במרפאה אחרת.
 
בכל מקרה עכשיו אאלץ לחכות...

כי אני במאוחדת שנותנים טופס 17 ל IVF רק עד גיל 43. עכשיו אנ צריכה לעבור קופה.
במכבי כבר הייתי. לא יתנו לי יותר זכאות כי הגעתי ל 7 הפריות ללא הריון.
נשאר לי כללית...
המעבר הבא הוא ב 15.7 כשבפועל עוברים רק ב 15.9

אני מה זה מיואשת!!! היחיד שחשבתי עליו הוא בר חווה.
יש מישהו אחר מומלץ לגילאין אלה.
דיכאוןןןן. איך אני מקנאה בבנות ה 43 שמביאות תאומים מהטיפולים. פה בפורומים קראתי על כאלה. איך???
מתאים לי ממש!!
 

haych

New member
שאלה

כשאת אומרת שהגעת לשבע הפריות ללא הריון - את מתכוונת ל-7 שאיבות, או החזרות? לפי מה סופרים?

כי אני עברתי 3 שאיבות ו-8 החזרות ואני כל הזמן שומעת שלא מאשרים יותר מ-8 ואף פעם לא מבינה אם מדובר על שאיבות או החזרות (אני בכללית אבל מניחה שהעקרון דומה)
 
למעלה