ריבוי זקיקים

תודה, אתן מקסימות!

אתמול אחרי השאיבה לא התחברתי למחשב, רבצתי על הספה כל היום, והיה כל-כך כיף להתעורר הבוקר לכל ההודעות התומכות! לילי וקרואסון - תודה במיוחד לעצות שלכן ללכת על IVF ואז לפנות לרופא הפרטי - בלי שהייתן מציעות את זה, זה לא באמת היה עולה על דעתי.

בסוף קמתי מוקדם והתקשרתי לסדר את כל עניין העברת הזרע, אמא שלי נסעה להביא אותו בזמן שאני הייתי בשאיבה. מזל שכבר עשיתי הקפאה, אחרת לא הייתי מספיקה לארגן את זה לוגיסטית (וגם נפשית אני לא יודעת אם הייתי יכולה). היו לילה ובוקר מאד מלחיצים, אבל בסוף הכל הסתדר. וhaych, את לגמרי צודקת שאולי זה היה לחץ מרוכז מאד, אבל כך היה הרבה פחות זמן להלחץ :)

משמח שהגעתי הפעם כמעט לאותו מספר ביציות כמו בהקפאה הראשונה כשאז הזרקתי 31 זריקות של הורמונים מסוגים שונים, במצטבר 3750 גונאל ומנופור והפעם בסה"כ 7 זריקות (כולל אוביטרל) במצטבר 450 גונאל. היתרון הוא גם שאני מרגישה הפעם הרבה, הרבה יותר טוב מאחרי השאיבות הקודמות. אני עדיין לא לגמרי מעכלת שהייתי ממש על סף ללכת להזרעה עם שש ביציות...

עכשיו מחזיקה אצבעות שמספיק ביציות יופרו ואז יגדלו. לא לגמרי בטוחה מה עושים במצב כזה שיום 5 נופל על שבת, אבל יש סיכוי טוב שלא יהיו ממילא מספיק עוברים בשביל שיסתכנו וינסו לגדל ליום 5, אלא יחזירו ביום 3. נראה לי שאעשה היום ריפרש למייל כל היום לשמוע מתי ההחזרה.

אני עדיין מרגישה שהרופא המקורי פעל קצת ברשלנות במקרה הזה. גם אם זה לא סטנדרטי לעשות מעקב אחרי אוביטרל, במקרה הזה שהמעקב לפני הסופ"ש יצא מוזר ואי אפשר היה לעשות עוד מעקב לפני האוביטרל (מה שהיה קורה כנראה אם לא היה סופ"ש), אני חושבת שהוא היה צריך להציע את זה. אני בספק אם אחזור אליו.

תודה רבה לכולכן, באמת מאד עזרתן ושימחתן אותי!
 

שחר רו1

New member
באיזה בית חולים את מטופלת?

אני עשיתי את שתי ההחזרות הקודמות בשבת באסותא רמת החייל.
בהצלחה בהפריות ובהחזרה
 
עכשיו הבנתי את ההקשר

אני קצת לא מרוכזת היום
הם אמרו שהם לא עובדים בשבת, אבל בכל מקרה עם מספר קטן של עוברים כנראה שממילא לא היו מסתכנים בלנסות לגדל ליום 5.
 

76לילי

New member
יוו אני מרגישה חלק בהצלחה

שמחה שעברת את הכל בשלום , הביורוקרטיה תמיד מלחיצה, בהצלחה בהחזרה!!
 
למעלה