כמה שאלות תמימות ::

sunset3

New member
כמה שאלות תמימות ::

קיבלתי מרופא פרטי מרשם לתרופות , יש לוגו של כללית למעלה אבל זה מרשם בכתב . האם אני יכולה לקנות עם זה את התרופות או שצריך להמיר למרשם דיגיטלי והאם רופא משפחה יכול להוציא ?
שאלה שניה — אני צריכה גם לקבל בדיקות דם למעקב זקיקים , אני מניחה שאצטרך להמיר להפניה מהקופה , כמה בדיקות כדאי לבקש?
שאלה אחרונה - לפני חודשיים קיבלתי הפניה לאולטרהסאונד זקיקים מרופא של הקופה האם אני יכולה להשתמש בהפניה זו או שאני אצטרך לבקש חדש? לא ראיתי שיש לזה תוקף , והאם רופא משפחה יכול להוציא?
אני לפני הזרעה ראשונה דרך רופא פרטי .
תודה לכל מענה ��
 

haych

New member
תשובות חלקיות

1. אין בעיה עם מרשם בכתב. לא בקיאה בעבודה מול רופא פרטי, אבל אם יש על זה לוגו של כללית זה מרשם של הקופה. כל המרשמים שלי כתובים בכתב יד.

2. שוב-לא יודעת אם צריך להמיר או לא, אבל מבחינת כמות אני תמיד מבקשת לשבוע. את יכולה לבקש מרופא המשפחה דרך האתר, אז מקסימום אם תראי שלקראת סוף ההפניות שלך אז עדיין בטיפול-פשוט תבקשי עוד.
אני יודעת שיש דבר כזה הפניה רב פעמית אבל אני לא יודעת איך זה עובד ואם הרופא שלי מודע לזה בכלל ועובד לי יופי לבקש הפניות דרך האתר אז לא טרחתי לבדוק.

3. אצלי במרפאה לא צריך שום הפניה לאולטרסאונד זקיקים. מעולם לא הוציאו לי ומעולם לא ביקשו.
 

haych

New member
נראה שזה באמת תלוי מרפאה ולא תקבלי פה תשובה ברורה

כמו שאת רואה, כל אחת עונה משהו אחר על האולטרסאונד.
מעולם לא הזדקקתי להפניה. עד לאחרונה היה צריך לקבוע תור לאולטרסאונד ועכשיו גם את זה לא צריך. מגיעים לדם והם אוטומטית מעבירות את המספר לאולטרסאונד.

הכי טוב שתתקשרי ותקבלי את המידע הרלוונטי לאזור מגורייך.
 

תלתלית20

New member
עונה מהניסיון שלי..

1. מרשמים בכתב יד נקראים ״מרשם ידני״ , הם תקפים ואין שום בעיה. אם מופיע לך סבל של הכללית אז מדובר במרשם של הקופה ואז זה מסובסד.
&nbsp
2. הרופא שלי עובד גם פרטי וגם עם הקופה אז הוא מכניס לי אוטומטית כמות מספקת של הבדיקות וההפניות שצריך ואם חסר משהו אני מסמסת לו והוא מכניס למחשב. אולי כדאי שתבררי איתו או מול הקופה איך מתנהל העניין הזה כדי שלא יהיו לך הפתעות ועיכובים באמצע הטיפול.
&nbsp
3. לאולטרסאונד זקיקים צריך הפניה אבל לא צריך תור. להפניה אמור להיות תוקף, תסתכלי טוב. אם היא בתוקף והיא לזקיקים את יכולה להשתמש. רופא משפחה לא יכול להוציא את רופא נשים כן.
 
סבל של הכללית
היום אני סובלת מהם מאוד!!!

 

a morph

New member
את המרשם אין צורך להמיר, אבל להחתים כדי לקבל הנחה

אם יש על המרשם סמל של כללית - כנראה שהרופא שלך מורשה חתימה של כללית ולא צריך להמיר כלום, אבל כן צריך להחתים את המרשם במזכירות כדי שתוכלי לקבל את ההנחה של עד 2 ילדים.
הפניות כן צריך להמיר, אלא אם כן הרופא שלך מקבל גם בקופה (ויש סיכוי לא רע שזה המצב, אם הוא מורשה חתימה) ואז הוא יכול להכניס לך את כל ההפניות למחשב.
למיטב זכרוני ההפניה למעקב זקיקים בכללית הייתה תקפה לרבעון, אבל כל חודש היה צריך להוציא את הדף מחדש ואז כל מעקב החתימו עליו, משהו כזה... אולי זו שטות של המרפאה שטופלתי בה, לא יודעת, תבדקי את זה נקודתית עם המרפאה שלך.
 

רר2017

New member
התשובות שלי

1. אם זה מרשם ידני של כללית - לא צריך להמיר ואפשר להוציא בבתי מרקחת שמכבדים מרשמים של כללית (כולל סופר-פארם וכאלה) עם ההנחה.
2. בדיקות דם ומעקב זקיקים קיבלתי מרופא משפחה.
בדיקות דם אני בד"כ מחשבת בערך מתי אני אצטרך ומבקשת כמה ימים לפני ואחרי בנוסף.
3. לגבי התוקף להפניה של מעקב זקיקים - זה תלוי מרפאה. יש מרפאות שבכלל לא מבקשים את ההפניה, יש כאלה שמבקשים ולא מתייחסים לתוקף והייתה רופאה אחת במקום אחר שלא הסכימה לקבל הפניה מלפני חודשיים.
&nbsp
בהצלחה!
 
למעלה