גונל f והזרעות

רונה1210

New member
גונל f והזרעות

היי בנות, התחלתי לאחרונה טיפול בסורוקה. רציתי לשאול אם גם אצלכן נהוג לעשות טיפול חודש כן וחודש לא? כלומר הפסקה של חודש בין הטיפולים.. קצת מבאס ומאכזב כי זה ממש יכול להתעכב בגלל זה. ובוא נגיד שגם ככה אנחנו אחרי לא מעט זמן של נסיונות טבעיים.
אם יש למישהי מכן המלצה למרפאה פרטית באזור ב״ש אשמח לשמוע, זה בהחלט יכול להיות אלטרנטיבה בשבילנו.
ועוד שאלונת, התחלנו את הטיפול עם זריקות של גונל f במינון של 50 שאני יודעת שזה דיי נמוך אבל מעדיפה להתקדם לאט ובטוח, השאלה שלי היא מה קורה במצב שבו מגיעים למעקב זקיקים ורואים שלא הייתה תגובה כמו שציפו? הולך החודש או שממשיכים להזריק במינון גבוה יותר?

תודה על העזרה וחודש מוצלח לכולן
 
הזרעות

היי :) לא יודעת למה מבקשים ממך לחכות. אני לא חיכיתי בין ההזרעות וגן אין ממש טעם אז אולי תבררי שוב למה מבקשים ממך לחכות. אני אגב עשיתי טיפולים במרכז לבריאות האישה בקופח שיש שם רופא פוריות והוא עשה איתי את כל התהליך. לגבי המינון, גונל 50 זה מינון מקובל להתחיל הזרעות. שאין תגובה מעלים מינוו. אני גם לפעמים הייתי לוקחת 100 שהיה צריך. בהצלחה רבה!
 

רונה1210

New member
היי, השאלה שלי היא

האם מעלים את המינון עוד החודש או שכבר מחכים למחזור הבא ורק אז מעלים את המינון?
 

היא321

New member
עונה רק לגבי המינון

עשיתי הזרעות עם פיורגון 50 שזה אותו העקרון כמו הגונל. לא היתה תגובה ואחרי שבוע העלו קצת מינון. יש לי ילד מאותו הסבב. בהצלחה!
 

haych

New member
זה מינון ממש בסדר

בהזרעות צריך להיות מאוד עדינים כי לא רוצים להגיע לריבוי זקיקים.

לי לא היה חודש הפסקה בין הטיפולים, למעט פעם אחת שהייתה ציסטה. אבל ככלל אפשר היה לעשות חודש אחרי חודש.
 

fialka3

New member
אני טופלתי בבאר שבע

1. כן, הם עושים חודש כן וחודש לא. כנראה בגלל העומס במרפאת פוריות שם, אבל מצד אחר הם גם לא עושים מעקב בימים ראשונים של ווסת כדי לדעת האם יש ציסטות או לא - זה שכיח תחת טיפול הורמונלי, לכן אולי באמת עדיף כמו שהם עושים, כי אם מגיעה וסת טבעית אחרי חודש הפסקה זה אומר בסבירות גבוהה שאין ציסטות והכל בסדר.
2.אני לא מכירה מרפאה פרטית בבאר שבע, אבל אפשר לקבוע דרך קופה לדר עתאף זאדנה - הוא מקבל בכללית בטוח, לגבי שאר הקופות אני לא יודעת, שם שלו ידוע בתחום פוריות
3.אני התחלתי גם ממינון 50, היה לי אז זקיק אחד כמו בטבעי, אבל רמת הורמונים בדם טובה יותר. בסבב הבא עם 75 נכנסתי להריון.
 
למעלה