מה אתן אומרות--הרופא בסדר?

hoolahoopa

New member
מה אתן אומרות--הרופא בסדר?

אצל רופא פרטי, מטופלת באסותא. במהלך כל השאיבה והחזרות הכושלות הרגשתי שיש פאקים בדרך.... למשל שבשאיבה הוא לא בא לדבר איתי לא לפני ההליך ולא אחרי. הרבה פעמים אני צרכיה לרדוף אחריו לקבלת הוראות, עד שהוא עונה... הפעם החזרה אחרונה מסבב השאיבה- וביטא יצאה שלילית. ברור שצריך להפסיק עם כל התמיכות, וגם אסותא התקשרו באותו יום לתת לי את התוצאות. אבל הרופא לא יצר איתי קשר ( וזה קרה כבר אתמול ), לא אמר כלום...
מתלבטת אם הוא באמת לא בסדר או שאני קצת מחפשת להאשים כי כל התהליך הזה רגשי ומתסכל
 
יש שני סוגים של בסדר

יש בסדר ברמה המקצועית ובסדר ברמה האישית. ממה שאת מתארת, נשמע שהבעיה בהתנהלות שלו, גם ברמה המקצועית את מרגישה שיש פאקים?
בכל מקרה שני הדברים האלה חשובים, וכל אחת שמה משקל שונה על כל פן בטיפול. לי אישית חשוב יותר רופא כמה שיותר מקצועי, ואני מעדיפה לספוג את ההתנהלות של הקליניקה שלו בשביל להיות מטופלת על ידו. אחרות מעדיפות לבחור רופא שיהיה גם קשוב וזמין ואלו דברים מאד חשובים כי כמו שאת אומרת, זה תהליך מאד רגשי ומתסכל ולהרגיש שיש רופא שרואה אותך ודואג לך זה מאד משמעותי.
נראה לי שבמקומך הייתי שואלת את עצמי - איך הוא ברמה המקצועית? האם הקושי שיוצרת ההתנהלות שלו שווה את המקצועיות (אם את מרוצה מהפן הזה)? ואולי מבררת במקביל על רופאים אחרים (היו בפורום מדי פעם המלצות על רופאים גם מקצועיים וגם אנושיים).
מצטערת לשמוע לגבי הבטא
 

Caitriona

New member
אני חושבת שההתנהלות שלו היא לא בסדר גם ברמה המקצועית

אם הוא לא נותן הנחיות (כמו עכשיו עם הפסקת תמיכה) אז זה לא בסדר.
זה חלק מהעבודה שלו.
ברמה האישית זה אם הוא חביב ואדיב או לא.
לגבי לדבר לפני/אחרי שאיבה- זה פחות קריטי בעיני. לפעמים הם רצים ממטופלת למטופלת ולא מספיקים. למרות שגם פה- הרופא אמור להיפגש אתך ולהסביר מה בדיוק מה היה בשאיבה וכמה ביציות הוציאו.
 

תלתלית20

New member
אני מבינה אותך

לפני שהתחלתי את הטיפולים עברתי בין כמה רופאים ורופאות שפשוט לא הרגשתי חיבור אליהם עד שהגעתי לרופא הנוכחי שלי שאומנם אני מטופלת שלו דרך הקופה אבל הוא לגמרי נותן יחס של רופא פרטי וזמין 24/7 בטלפון וכל ההתנהלות שלי מולו (ואני מאמינה שכך כל המטופלות שלו) היא בטלפון ובווטסאפ,נותן הוראות והדרכה...מתקשר כשצריך, מנחם כשצריך, תומך ומעודד. ממש מבינה כמה חשוב יחס טוב מרופא..בעיקר בתחום כזה רגיש.
 

בראון10

New member
מבינה אותך..

גם לי קשה בפן האישי עם הרופא. מרגישה שהוא רואה בי עוד מספר, שפן נסיונות של הורמונים ופרוצדורות, ולא בן אדם..
בפן המקצועי חושבת שהוא מצויין, אבל הפן האישי בעיניי לוקה בחסר. הכל מול הפקידות, שלזה התרגלתי, אבל לפעמים צריך הסברים באופן ישיר, כשזה מורכב יותר, ולא מקבלת..
מצד שני רופא אחר מאוד מאוד נחמד, בן אדם קודל כל, שהייתי אצלו בעבר, יצאתי משאיבה כאובה ברמות מוגזמות.. אז לכי תדעי מה עדיף.
 
למעלה