אסטרופם

בראון10

New member
אסטרופם

הי,
אמרו לי להתחיל לקחת אסטורפם (לפני החזרה) , וגינלית.
ממי שהתנסו, יש תופעות לוואי?
נשמע מעצבן לקחת את כל זה.
 

שחר רו1

New member
היי

אני לוקחת וגינלי, לא היו לי תופעות לוואי מלבד לפעמים תחושה של לחץ בנרתיק. ההשפעה טובה יותר באופן הזה.
 

שחר רו1

New member
לצערי לא

יום חמישי הרירית היתה 6.1. הרופא שלי התקשר בערב ואמר שכדאי להפסיק לקחת אסטרופם כי לקחתי שבועיים ומחקרים מראים שמעל 20 יום זה מפחית את הסיכוי להיכנס להריון. הוא היה כ"כ אמפתי ונחמד, ממש הזדהה עם האכזבה שלי. בכל אופן הציע שאפסיק עם האסטרופם, אקח אוטרגוסטרן למשך 3 ימים ואז ביום השלישי לדימום, אבדוק שהרירית צנחה ואתחיל אסטרופם, הפעם וגינלי מההתחלה. הציע גם שנעשה החזרה על בסיס טבעי, אבל מאז הטיפולים ואולי גם בהשפעת הגיל, המחזור לא סדיר.
מבאס אבל עדיף ככה. הרירית שלי ממש התמרדה החודש, לרוב היא גדלה יפה עם אסטרופם.
מה איתך? מה עם הפוליפ?
&nbsp
 

haych

New member
אצלי הכל טוב

אין פוליפ, לא ברור מה הטכנאית ראתה (כי זה נראה בבירור בתמונת האולטרסאונד שהיא הדפיסה). המומחית ממש החמיאה למבנה הרחם והרירית ולא ראתה שום חריג.
מחר יש לי US רגיל בקופה ואני מאמינה שאני כבר אהיה על סף ביוץ - בטח בראשון או שני. הבעיה שאם אבייץ בשני זה אומר החזרה בשבת, שזה אומר שעוד חודש מתפספס :(
אני מקווה שאיכשהו זה כן יסתדר.

נשמע שאת בידיים ממש טובות עם רופא טוב, ולא פחות חשוב - אנושי! טוב שעברת.
מעניין העניין של הוגינאלי, אשאל את הרופאה שלי על זה כשאעבור שאיבה, כי אני מניחה שלא יהיה מנוס מלקחת אותו שוב ואני כבר ממש נרתעת ממנו. הלוואי שוגינאלי יהיה יותר טוב. רק שזה די מגעיל לדחוף לשם בזמן מחזור
 

haych

New member
אני מחזירה מוקפאים

יש לי יום 5.
אם אני מבייצת ביום שני - ההחזרה נופלת על שבת.
בגלל שזה במחזור טבעי אז אין פה יותר מדי משחק, אולי רק אוביטרל אבל בטח יהיה מאוחר מדי לקחת ובכל מקרה לא תיהיה לי אפשרות להתארגן על מרשם בזמן. אני מקווה שיפול על מחר, אבל בהערכה גסה שעשיתי לפי קצב גדילת הזקיקים הוא צפוי בשני.
 
זה קורה לך הרבה שמתפספס בגלל השבת? אולי כדאי כן לקחת

הורמונים כדי להגיע ליום שאפשר להחזיר...
&nbsp
חיבוק ובהצלחה
 

haych

New member
יש דרך ביניים

אפשר לקחת אוביטרל.
הורמונים, כל עוד זה תלוי בי, אני לא לוקחת יותר בהחזרות.
הספיק לי החודש שעבר שגם הלחיצו אותי עם הפוליפ וגם האסטרופם דפק לי את הסבב.

בד"כ יש לי מרשם לאוביטרל ליתר בטחון, ואז אם רואים שההחזרה עשויה להיות בשבת מתזמנים עם אוביטרל. יצא איזה פעמיים שהזרקתי. הפעם הרופאה לא נתנה, ואני לא ביקשתי (זה ישב לי איפשהו בראש אבל הייתי מוטרדת מענייני הפוליפ והרירית אז זה לא עלה לי למודעות). מתישהו נזכרתי בזה אבל לא היה לי כח להתחיל לשבור את הראש איך אני משיגה מרשם עכשיו, אז העדפתי להשאיר את זה ליד הגורל.

כמו שכתבתי, בסוף זה כביכול כן הסתדר (לא ברור לי למה אבל אמרו לי שההחזרה בחמישי) אבל כן אקפיד לבקש מרשם לאוביטרל בפעם הבאה.

תודה רבה
 
רופא משפחה יכול להוציא מרשמים לתרופות

אותי הפתיעו עם - תזריקי עכשיו צטרוטייד, אמרתי להם שאין לי והם לא נתנו לי מרשם לזה
אבל יש לי אורגלוטרן בבית מהסבב הקודם, אז הזרקתי אורגלוטרן...
ואוביטרל היה לי בבית מהסבב הקודם, כי הוא בוטל באמצע...

מחזיקה לך אצבעות,
אגב, קראתי פה בעבר על העיניין הזה של שינויי ימים וגיל עובר,
אולי דווקא השינוי הזה זה בדיוק מה שאת צריכה כדי להצליח!! |אמן|
 

haych

New member
בדיוק מה שחשבתי!

שאולי סידרו לי שינוי של ERA בלי שאצטרך לשלם על הבדיקה
בגלל זה אני לא חופרת להם על זה עוד, גם ככה העוברים לא מוצלחים, וגם יש את העניין של ההסטה של חלון ההשתרשות, בסוף זה עוד יהיה לטובה ובמקרה הגרוע הפסדתי עוברים די כושלים (סתם, כפרה עליהם, אני מאמינה באנדרדוגס שלי).
 
לא יודעת אם זה אותו רופא שלה

אבל גם שלי מתקשר.. וזה באמת הכי מרגיע שיש... ד"ר דורון גולדברג
 

haych

New member
גם שלי מתקשרת לפעמים, ואני עוד בציבורי

זה כבר באמת מד"ב...
 

שחר רו1

New member
היי לכולן

חייץ ממש שמחה לשמוע שאין ולא היה פוליפ. מוזר שלא מבצעים החזרה בשבת, באסותא רצת החייל כן, זה ממש מגביל.
הרופא המקסים שלי הוא ד"ר חסון. בדיוק אתמול אמרתי לבעלי שבגלל שאני די לבד בתהליך הזה (בעלי פאסיבי, לא ממש רוצה עוד ילד אבל גם לא ממש מתנגד ובעיקר לא מבין את הטרפת שאני עוברת בגילי, אז אני לא משתפת כמעט כדי לא להעיר את המפלצת) יש לי מזל גדול שיש לי את הרופא הזה. הוא כ"כ מקסים, זמין כל הזמן בהודעות, מקשר, מנחם, מעודד והוא רופא של הקופה. רק בזכות האמפתיה שלו לא ממש הייתי מדוכאת , כי הבנתי שזה לטובתי ועדיף להפסיק את השימוש.
המחזורים שלי קצרים, אז יום שלישי כמעט ואין דימום ולכן אין לי בעיה עם להחדיר את הכדור הפצפון הזה וגינלי.
מצחיק דקה לפני שהוא התקשר חוויתי הרעלת סלק, שתיתי מיץ ואכלתי אחד טרי מרוב ייאוש ואח"כ הרגתי כ"כ רע, מהטעם ומהתחושה. שעכשיו ועד ליום 3 לדימום לא מתקרבת לזה. גם קניתי כמוסות סלק, ראיתי בפורום בפייסבוק שזה מומלץ
הולכת לתקוף את זה מכל חזית אפשרית. מקווה שזה יהיה לשביעות רצונה של הרירית.
 

haych

New member
אני מטופלת בבי"ח דתי...

אבל בכל מקרה, אני לא חושבת שבציבורי מחזירים בשבת.
הקטע ההזוי שהרגע התקשרו לתאם לי החזרה.
אני כבר הספדתי, כי בבדיקות שהיום היה פיק של LH וזקיק של 21, ככה שהביוץ צפוי מחר וההחזרה אכן תפול על שבת. התקשרו ואמרו לי להגיע להחזרה ביום חמישי. אמרתי לה כמה פעמים שיש לי עוברים יום חמש ואם זה בטוח שזה נכון והיא אמרה שכן. זה לא מסתדר לי כי אני יודעת שלא סופרים את יום הביוץ (כך היה עד עכשיו) מה גם שעוד לא בייצתי... אולי בגלל שהעוברים שלי איטיים? הרופאה אמרה שהתייחסו אליהם כאל early blasto שזה אומר שהם התפתחו לאט.
בכל מקרה אני מבסוטה! 1. כבר הספדתי וזו הפתעה משמחת. 2. חשבתי שבמקרה הטוב תיהיה החזרה ביום ו' ונורא רציתי החזרה באמצ"ש כדי שיהיה לי חופש... 3. סוף סוף יוצא לי להחזיר ביום שהרופאה שלי עובדת, שהיא היחידה במחלקה שעוד לא החזירה לי ואולי ממנה תבוא הישועה


מישהי פרסמה השבוע בפייסבוק שהיא קיבלה תרגילי יוגה לעיבוי הרירית. מעניין אותך לנסות גם את החזית הזאת? ביקשתי ממנה לשלוח לי אבל עדיין לא בדקתי אם היא שלחה. בכל מקרה אני מניחה שאפשר למצוא ביוטיוב. אני הכי לא בן אדם של יוגה, אבל החלטתי לתת לזה צ'אנס החודש ואני עושה אימונים שמזרימים דם למערכת הרביה. לא יודעת אם יעזור, אבל זה לחלוטין עוזר ללחץ נפשי.

טוב עשית שקנית כמוסות סלק... אני לוקחת מאקה באבקה וזה פשוט דוחה! אבל בגלל שזה עובד פחדתי לעבור לקפסולות והזמנתי עוד שתי חבילות של אבקה. באמצע החבילה הנוכחית נשברתי, והזמנתי קפסולות שיהיה לי אחרי שהאבקות יגמרו. אני מערבבת את האבקה עם האוכל וזה הורס לי את כל הכייף. מקווה שזה ישפיע באותה מידה, אבל מגיע לנו להנות מאוכל!
 

שחר רו1

New member
לא בעניין של יוגה אבל עושה ספורט באופן קבוע 3-4

פעמים בשבוע, הבנתי שגם זה עוזר. בהצלחה רבה בהחזרה.
 
מיום ההחזרה תאכלו אננס, לחתוך אותו לעיגולים

לאכול כל יום עיגול כולל האמצע, לא זוכרת אם חותכים לשלושה חלקים או לחמישה,
אבל אפשר לגגל, אולי מאוחר יותר אחפש לכן.
אננס טרי, עם העלים, את העלים אפשר לגדל בעציץ אחר כך.
&nbsp
ולגבי האוכל, פזרי על שני ביסים או בקצת מים אם אפשר ושאר האוכל יהיה לך טעים,
חבל לחרב את כל האוכל.
&nbsp
 

haych

New member
זה כפית, זה מאוד דומיננטי

הטעם בסדר, זה הריח שמחליא אותי.
בגלל שאני שותה קפה רק בעבודה ובגלל שאני בד"כ לא אוכלת ארוחת ערב, אין לי איפה להכניס את זה, אז אני מערבבת ביוגורט עם הפירות שאני אוכלת בבוקר. אני משתדלת לנשום מהאף כמה שפחות...
בימים של מעקבים אני כן שותה קפה בבית ואז אני מוסיפה לכפית של הנס כפית של מאקה וזה לא הורס יותר מדי את הטעם, אבל שוב, הריח...

בדיוק חשבתי לנסות החודש את עניין האננס. השאלה איך זה עובד עם יום 5, כי ביום הזה כבר מתחילה השתרשות, לא? אולי כדאי להתחיל לאכול קודם?
 
למעלה