השפעת משככי כאבים על הרירית

שחר רו1

New member
השפעת משככי כאבים על הרירית

היי
אני לפני החזרת עובר מוקפא, לוקחת 9 ימים אסטרופם והיום ב אולטרסאונד הייתי בהלם, הרירית שלי מעולם לא היתה כ"כ דקה. הייתי חולה וגם עברתי עקירת שן בינה, אז לקחתי מלא משככי כאבים, אתם יודעות אם יש לכך השפעה? לא אמורה להיות בעיה עם הרירית עשיתי היסטרוסקופיה
 

ענבלית16

New member
מניסיון שלי

יכול להיות שהשינוי ברירית נובע דווקא מהשימוש בהורמונים, הרירית אצלי הייתה טובה יותר במחזור הטבעי לעומת סבבים שבהם לקחתי אסטרופם.
&nbsp
אני מניחה שבכל מקרה הרופא יגביר מינונים ויבצע שינויים וממש מקווה שזה יעזור לרירית.
 

haych

New member
מסכימה עם ענבלית

הרירית שלי תמיד מעולה (555) והפעם עם האסטרופם לא היה מוצלח. אני לא יודעת מה את מגדירה "מעולם לא הייתה כ"כ דקה", אצלי אחרי 9 ימים של אסטרופם היא היא הגיעה ל 6.6 שזה לא נורא, אבל בשלב הזה היא תמיד סביב ה-10.
הפסקתי לקחת לפני 3 ימים את האסטרופם, יש לי מעט דימומים, והרירית צנחה ל-3. לא כ"כ מבינה לאן היא נעלמה אם בקושי יש דימום, אבל האסטרופם לא בא לי טוב הסבב בכלל ואני חוזרת להחזרות ע"ב טבעי.
לא מוכר לי שיש השפעה למשככי כאבים.

כבר דיברת עם הרופא?
 

שחר רו1

New member
כן דיברתי

יכול להיות שזה בגלל שהגוף היה בטראומה בגלל עקירת השן, בכל מקרה הציע לשים את האסטרופם וגינלי. בעבר היה דווקא בסדר כשלקחתי אסטרופם,
 

haych

New member
למה, מה זה משנה?

אם הרירית שלך טובה, אז ממה החשש?

אגב, גם אני בסבב הראשון עם אסטרופם הגבתי טוב. כנראה שזה לא תמיד משקף.
 

שחר רו1

New member
בפעם הראשונה שעשיתי

החזרת מוקפאים רצינו לעשות סבב טבעי, היה לי מאוד קשה עם כל הבדיקות דם וזה היה חודש ממש מוזר כי הזקיק גדל וירד, אולי סתם היה מדובר בחודש רע, אבל מאז לא ניסינו יותר. אני מבייצת סביב יום 16-17 ומפחדת שהביוצים יעשו בעיות בהשפעת הגיל
 

haych

New member
יש מצב שבאמת היה חודש רע

מבחינת המעקבים אני לגמרי מבינה אותך, זה סיוט לבוא כל יום-יומיים. אני גם נותנת שיקחו לי דם רק מיד אחת אז ריבוי הדקירות לא נעים בכלל. וכל האיחורים לעבודה... בלעעע.
את יכולה לעשות חצי טבעי ועדיין לקחת אוביטרל כדי לשלוט בביוץ - זה מה שאני עושה בד"כ כי הביוצים שלי אוהבים ליפול כך שההחזרה תיהיה על שבת.
אני יודעת שהרבה רופאים חושבים שההורמונים פוגעים באיכות.
אני באופן אישי מעדיפה כמה שיותר טבעי כי אני קצת בלחץ מההשפעה של ההורמונים על הבריאות, ובינתיים זה מוכיח את עצמו לשני הכיוונים (כשהסבב טבעי הכל הולך חלק, כשהוא הורמונלי נוצרים שיבושים וגדלים פוליפים (לכאורה...)
במקומך הייתי נותנת לזה עוד צ'אנס.
 

prule

New member
גם אצלי

עם 3 אסטרופם הגעתי ל רירית 7.6
הוסיפו עוד אסטרופם...7.6
בלי אסטרופם 8.5 רירית...
 
למעלה