הבדל בין פרטי לציבורי

  • פותח הנושא una2
  • פורסם בתאריך

una2

New member
הבדל בין פרטי לציבורי

אשמח לדעת מה ההבדל בתהליך בין פרטי לציבורי.תודה
 

londi81

New member
אממ... בהנחה ואת שואלת על IVF ציבורי מתבצע בבתי החולים

הציבוריים... וממומן באופן מלא דרך קופת החולים באמצעות טופס 17 ואת מלווה דרך צוות ה IVF של אותו בית חולים. בכל בית חולים יש שיטת עבודה קצת שונה...
הפרטי מתבצע בבתי חולים פרטים - מדיקל סנטר/אסותא ואת מלווה על ידי רופא שבדרך כלל את בחרת מראש. מבחינת מימון, יש 2 אפשרויות. אם הרופא שבחרת עובד בקופת החולים שלך, גם פה המימון מלא עם טופס 17, אם לא - את משלמת לרופא הפרטי לפי התעריך שלו, וכן השתתפות עצמית על סך 660 שח לבית החולים.
&nbsp
אני עשיתי סבב אחד ציבורי ועוד 4 פרטיים (3 במימון הקופה ועוד 1 עם רופא שלא דרך הקופה) - מבחינתי היו הבדלים של שמיים וארץ, אבל כל אחת והחויות שלה..
 

una2

New member
תודה

על התשובה . כשאת אומרת הבדל של שמים וארץ- האם את יכולה לרשום כאן בכמה נקודות כיצד זה התבטא?
 

londi81

New member
את הציבורי עשיתי בתל השומר

בזבזתי שם שעות בלחכות בתור לבדיקות, לא נפגשתי עם רופא באופן מסודר, המתקנים שם באוירת שנות ה-80 - הכל ישן, מאוד ביתחולימי, ובשורה התחתונה, ב IVF הראשון שלי שאבו לי 4 ביציות, נשארנו עם עובר די מצוקמק שכמובן לא נקלט - וגם המעבדה שם הייתה פח.
במחזורים שעשיתי בפרטי, הייתה תקשורת נורמלית עם הרופא, התורים לבדיקות זרמו במהירות, הייתה חנייה במחיר נורמלי בחוץ, שאבו לי 12 ביציות בכל סבב, עם אחוזי הפרייה הולכים וגדלים (כולל למידה מפרוטוקול לפרוטוקול), ומתקנים נורמליים, וצוות ממש נחמד.
&nbsp
&nbsp
 
למעלה