זקוקה לתמיכה וגם למידע על בר חוה

זקוקה לתמיכה וגם למידע על בר חוה

קצת עלי- אני בת 41.3 מהצפון בשנתיים האחרונות עשיתי 2 IVFים וילדתי את התינוקת שלי היום בת 7.5 חודשים. הזמן רץ לכן חזרתי לטיפולים ואני כרגע באמצע סבב 3 IVF שמסתמן ככשלון. מטופלת ציבורי בבי"ח פרטי הרופא נתן לי את אותו פרוטוקול עם אותו מינון מלפני יותר משנה וחצי ומה שאז הניב 9 ביציות היום לפי בדיקת הUS הוציא 3 זקיקים. החשש שלי שלא יהיה בכלל עובר להחזיר.
אני כל כך שונאת את מה שהטיפולים האלה עושים לי את חוסר השליטה, אי הוודאות ותחושת הכישלון. אני רוצה להחזיר לעצמי לפחות את אשליית השליטה ולבנות תכנית לטיפול הבא ואני צריכה את עזרתכן. חשבתי לעבור לפרטי ואם כבר אז לבר חוה ויש לי כמה שאלות:
ראיתי שבר חוה מקבל דרך כללית מושלם לייעוץ זה אמיתי? טיפול במרפאה של בר חוה אומר שהוא נותן את הפרוטוקול גם אם הוא לא הרופא בפועל? מישהי במקרה טופלה ע"י דר תמר סוקל ארנון מהמרפאה שלו בחיפה ויכולה לחלוק רשמים? העניין הלוגיסטי של המרחק בין מקום המגורים למקום הטיפול מאד מטריד אותי. ואני אשמח לדעת איך פתרתן אותו- איפה עושים בדיקות דם וUS והאם צריך להמיר מרשמים. בקיצור כל מידע שתוכלו לחלוק על הלוגיסטיקה של הטיפול אצל בר חוה יתקבל בברכה.
לפני שחזרתי לטיפולים הייתי די מרוצה מהחיים שלי ועכשיו אני מרגישה הפוכה ומבולבלת וההורמונים בטח לא עוזרים אוףףף.
 

mevugeret1975

New member
אני

מהדרום. הגעתי רק לשאיבה והחזרה באסותה, מעקבים עשיתי בקופת חולים ושלחתי למייל המרפאה, הנחיות גם קיבלתי במייל.
 

joven

New member
אנסה לעזור

אני מטופלת של ד''ר בר חוה וגרה באיזור חיפה. לגבי העניינים הטכניים - בדיקות דם אני עושה בקופה, בכל מרפאה שאני בוחרת (לפי תורים זמינים, מרחק מהעבודה וכו'). יש מרפאות שהרבה יותר נח לעשות בהן בדיקות, ויש כאלה שלא... אם תרצי אמליץ לך.
מעקב זקיקים - בלין. לא צריך לקבוע תור, אבל לפעמים מחכים לא מעט... אני מניחה שתלוי באיזו שעה את מגיעה.
מרשמים - אם יש לך את המקור, הוא מתקבל בכל בית מרקחת (עד כמה שידוע לי). אם אין, את צריכה להמיר אצל רופא המשפחה. שימי לב שיש תרופות שרופא המשפחה לא יכול לרשום, רק רופא פוריות. מכיוון שיוצא לי להגיע למרפאה ברמת אביב מדי פעם, אני מבקשת מהבנות שיתנו לי מרשמים לכל תרופה אפשרית... לא תמיד זה עובד חלק, ויש בלת"מים, לצערי. אבל מנסים להתכונן לכל תרחיש

ד''ר ארנון, אגב, יכולה גם להמיר מרשמים. אפשר לבקש מהבנות שישלחו במייל, ולהביא לד"ר ארנון שתחתום עליהם. לא השתמשתי באופציה הזאת אף פעם, אבל יודעת שהיא קיימת.
ולגבי ד''ר ארנון - לפעמים ד''ר בר חוה מבקש לעשות אולטרסאונד אצל רופא, אם הוא רוצה לדייק את הבדיקה מסיבות שונות. אפשר לנסוע אליו למרפאה, ואפשר לנסות לתאם עם ד"ר ארנון. מניסיוני היא לא הכי זמינה, אבל תמיד שווה לנסות.
ד''ר בר חוה אכן מקבל ליעוץ דרך כללית מושלם. תשלמי 150 ש' אם אני לא טועה.
מקווה שעזרתי לך קצת והלוואי שלא תצטרכי!
אם יש לך עוד שאלות, בשמחה.
 
תודה רבה

אני כרגע ממש בתחילת ההמתנה הארוכה לבדיקת דם אחרי החזרה. זמן טוב לחשב מסלול מחדש ולחשוב מה אני עושה הלאה. הטיפול אצל בר חוה נשמע קצת מסובך אבל אפשרי ואני בהחלט אשקול את האפשרות. תודה
 
למעלה