תמיכה לא עובדת

haych

New member
גם אני לא עשיתי
רק קראתי

 

mevugeret1975

New member
יש הרבה בנות

שטוב להן עם סינרל ונכנסות איתו להריון (תמיכה או המשך לסבב הבא אחרי בטא שלילי). ציסטות יכולות להווצר לאו דווקא עם סינרל, אלא מכל agonist שמשמש כדיכוי בפרוטוקול ארוך. זה לא קורה הרבה, אבל תופעה מוכרת. לי בטוח הייתה ציסטה ממנו כי עשיתי 3 מעקבי אולטרסאונד לפני ביוץ (הייתי בטוחה שתהיה החזרת קפואים לכן הרבה מעקבים) והכל היה תקין, סינרל קיבלתי יומיים אחרי הביוץ ולשבועיים. אחרי שבועיים-ציסטה 44 ממ, עוד שבוע סינרל, שאיבת ציסטה, 10 ימי זריקות-תגובה ירודה. סבב הזרעה הורמונלית באוגוסט-אותו דפוס: 18 ימים סינרל, זריקות, תגובה ירודה (שלהזרעה זה לא קריטי), עוד חודש-זקיק 17 ממ ביום שני של מחזור שזה כנראה ציסטה. לפי זה אני חושבת שלי אישית סינרל לא מתאים. ואם כבר-לא הרבנ ימים כי אני נכנסת לדיכוי די מהר.
 
תודה

בכל מקרה בינתיים כבר לקחתי והפסקתי, נראה איך יהיה הסבב הזה (אם כי הוא שינה עוד הרבה דברים בפרוטוקול). אכן לכל אחת מתאים פרוטוקול אחר, וקשה מאד לדעת מראש מה נכון. מבאס שאנחנו צריכות לעשות ניסויים על הגוף שלנו
 

prule

New member
דופסטון

אם אני לא טועה, ואני לא אמורה
לי אמרו האחיות והרופאים, שדוםסטון בגלל שהוא דרך הפה, לא רואים תוצאות שלו בבדיקת דם של פרוגרסטרון ( כי הוא סינטטי או משהו כזה)..
לכן זה שהוספת אותו , לא תראי אותו בתוצאה..
וחייבת להגיד שעלי הוא עבד ועבד ממש טוב ( עיכב לי מחזור למשל כשהייתי צריכה)..
בהצלחה!!!!!
מחזיקה את כל האצבעות שזה השלילי האחרון שלך
 

אינדי88

New member
היי חייץ'

ממש הצטערתי לשמוע על השלילי שלך.
לי יש ממש בעיה עם פרוגסטרון ותמיד נמוך אצלי. כעת בהריון ויכולה להגיד לך שההריון התחיל מבטאות והכפלות מצויינות ופרוגסטרון שהתחיל מ30 וירד ל25.. עכשיו כבר לא בודקת.. לקחתי 3 דופסטון 3 אסטרופם ו2 קרינון כל יום עד שבוע 12.
היחתי מאוד לחוצה מכך והרופא שלי (פרופסור פיש) הסביר לי שמחקרים הראו שתמיכה וגינלית לא מתבטאת בבדיקות דם ושרמות הפרוג' שבדם לא משקפות את הרמה ברחם. נשמע לי שהתמיכה שקיבלת מספיקה וגם הריונות טבעיים מתחילים מפרוגסטרון של כ30 לפי מה שאני יודעת...
הלוואי ותתבשרי ממש בקרוב בבשורות הטובות שלהן את מייחלת.
 

a morph

New member
אין לי מושג למה, אבל שני דברים:

1. ההבדל בין 40 ל-35 לעניין ההריון הוא זניח. אני יודעת שזה לא מה ששאלת, ושאת תוהה איך יכול להיות שלמרות התמיכה המאסיבית יותר הפרוגסטרון לא רק לא גבוה יותר אלא אף נמוך יותר, אבל מבחינת היכולת להחזיק הריון שני הערכים תקינים וטובים וגם תכלס אין ביניהם הבדל... יכול להיות שאם היית בודקת יום קודם היית מקבלת 40 או 45.
2. לא בטוח בכלל שיותר פרוגסטרון = יותר סיכויים להריון תקין. הרמות של מעל 100 שלפעמים מגיעים אליהם בטיפולים הן לא רמות טבעיות ולעניות דעתי אין להן ערך מוסף. יכולה לשתף מניסיוני עם זריקות פרוגסטרון שהקפיצו לי את הערך למעל 120, הדבר היחיד שזה תרם לי היה עליית חום מסתורית שחזרה על עצמה כל ערב (פרוגסטרון מעלה חום) ותחושת חולי כללית. הריון תקין לא יצא מזה. זה היה הסבב היחיד שהסכמתי לתמיכה יותר מאסיבית, בשאר הייתי עם נרות אוטרוגסטן וזהו, וכך גם הריתי וילדתי.
 

דילוגית

New member
גם אצלי כשהבטא הייתי שלילית הפרוגסטרון היה נמוך

אפילו יותר נמוך מ- 30-40.
&nbsp
כשסופסוף נקלט הריון, הפרוגסטרון היה בסביבות 90-100.
אני לא חושבת שזו סיבה לדאגה, זה סביר שיש ירידה טבעית אם לא נקלט הריון. ברור שבלי תמיכה הערך היה נמוך משמעותית.
 

haych

New member
כנראה שזה לא קשור לבטא

הבנתי שבהריון רגיל גם ערך של 20 ואפילו פחות הוא תקין.
וגם אם זה בגלל שלא נקלט הריון - עדיין ציפיתי שהרמה תיהיה בהתאם לכמות המיכה.
ז"א שתמיד אני בודקת אחרי אותו מספר ימים מההחזרה, ותמיד הבטא שלילית, אז עדיין ציפיתי שאם אני לוקחת יותר פרוגסטרון זה יבוא לידי ביטוח בבדיקות.

הייתי אצל הרופאה והיא אמרה שלא כל סוגי התמיכה באים לידי ביטוי בבדיקות הדם (כמו שנאמר פה), ומה שהכי הוכיח לי את זה היה שהוסת הגיעה אחרי זמן כפול מהרגיל. ז"א שהרמה בגוף כנראה באמת הייתה גבוהה מהרגיל ולקח לה זמן לרדת, אפילו שבדם זה לא היה נראה ככה.
 
למעלה