שאלה למי שמטופלת אצל בר חווה

Nakatoma

New member
שאלה למי שמטופלת אצל בר חווה

אחרי כשלון טיפול, תוך כמה זמן הוא נותן סיכום/הנחיות.
קצת רקע.. עשיתי אצלו בינתיים שני סבבים, בסבב הראשון העובר השתרש על שרירן ונתקע במשך שבועיים בשבוע 6 עם דופק חלש עד שפסק. אחר כך הוסרה השארית הריון ואח"כ הוסר השרירן.
ביום חמישי נכשל הסבב השני אבל הם אמרו שלא מתחילים מיד בגלל הסינרל וצריך לחכות ובימים הקרובים הוא ישלח הנחיות, לצורך העניין פעם קודמת הם גם אמרו שישלח סיכום אבל לא שלח כלום ובסוף הגעתי לשם ליעוץ נוסף. אז כמה זמן סביר לחכות לפני שאפנה אליהם שוב?
 

Caitriona

New member
כשהסבב הקודם שלי נכשל

קיבלתי ממנו מייל סיכום+ תוכנית עבודה אחרי חמישה ימים בערך מהבטא. משהו כזה. לדעתי תחכי גג שבוע. ואם את רוצה לשלוח מייל לפני- גם לגיטימי.
כל עוד הפניות נעשות ברוח טובה ובנימוס אני לא רואה שום סיבה לא לכתוב להם כשיש שאלות, תהיות וכו'. תמיד נעניתי ברוח טובה בחזרה, גם אם בסה"כ נאמר לי להמתין.
אף פעם לא מזיק לשאול ולדעתי כמטופלת זו לגמרי זכותך.
 

Nakatoma

New member
תודה רבה על התגובה


 
מצאתי שכדאי להציק להם

באופן כללי, מצאתי שצריך להציק להם שם. עוד לפני שהתחלתי את הטיפול שם כמה אנשים הכינו אותי שזה מקום מצויין אבל שצריך כל הזמן להיות עם היד על הדופק - לוודא שהם נותנים הנחיות מתי שצריך, שהם לא טועים, וכו'. אני בהחלט מסכימה שעדיף לכתוב בצורה נחמדה (אם כי פעם אחת כבר נשברתי וכתבתי מייל די תקיף), אבל גם לא לחשוש לכתוב ולשאול. אם הם אמרו שהוא יכתוב תוך כמה ימים, אולי תחכי ותכתבי להם בחמישי?
 

mevugeret1975

New member
תציקי להם ותשלחי מייל

שאת רוצה סיכום סבב ותכנית המשך.
אבל למה אמרו לחכות בגלל סינרל, לא הבנתי? כשלוקחים אותו כתמיכה-ממשיכים ישר לסבב הבא, אצלי עשו כך פעמיים באותה מרפאה. כי כשסבב נכשל-סינרל הופך מתמיכה לדיכוי (שלפי בר חוה זה דווקא מצב אופטימלי). רק שלא לכולן זה טוב (אותי סינרל מדכא יותר מידי ויוצר ציסטות, אבל יש המון בנות שהצליחו איתו).
 

Nakatoma

New member
זה מוזר אם כך..

הנה העתק הדבק מהמייל => "אנחנו לא נוהגים לעשות טיפול הרומונלי חודש אחרי חודש, לאור זאת שלקחת סינרל בחודש האחרון המהלך הביוצי שלך החודש צפוי להתעכב מעט"
גם בגלל שזה דרך מושלם אז לא אמור להיות הקטע הזה של ההמתנה, הם בינתיים גם לא הגישו בקשה חדשה למושלם...
 

mevugeret1975

New member
בהחלט מוזר

אם עושים שוב טיפול אחרי סינרל, את אף אחד לא מעניין מהלך הביוצי כי גם כך עושים גירוי הורמונלי עם זריקות.
וזה כתוב אפילו באתר של בר חוה-במקרה של שלילי סינרל יוצר לרוב תנאים טובים כדי לקבל תגובה שחלתית יותר טובה, זה כמו פרוטוקול ארוך. הם עושים את זה הרבה-ממשיכים לסבב ישר אחרי סינרל , איתי פעמיים עשו כך. דבר נוסף-הייתי בהזרעה ביום חמישי ובר חוה עצמו אמר לי שלא צריך הפסקה בין סבבים. אני הייתי אמורה לעשות שאיבה, אבל בגלל דיכוי יתר של סינרל (כנראה) התגובה לגירוי הייתה לא מיטבית, לא היו הרבה זקיקים בגדלים נורמאלים ובכלל כל הסבב היה מצ'וקמק (ציסטה ששאב ו3 שבועות על סינרל במקום 2). לא רציתי לעשות שאיבה נל כמה זקיקים בלבד, אז במקום שאיבה עשיתי הזרעה.
 

Nakatoma

New member
צודקת, טוב שלא הסכמת לשאיבה

חודש קודם אני לא גם לא הסכמתי לסבב, עשיתי שבוע אחרי שבוע היסטרוסקופיה ניתוחית ואז שבועיים אחרי הם רצו לעשות שאיבה על בסיס טבעי בזמן שהרירית דקה עם נוזלים (משהו כמו 6 כשהסטנדרט שלי 10.5-12), הרגיש לי כמו סיכוי אפסי בזמן שהייתי צריכה להתאושש גם מבחינה פיזית וגם נפשית וזה לא שיש לי ארסנל בלתי מוגבל של נסיונות סה"כ 4 ומהם 3 בסבסוד ובזה זה יגמר
 

mevugeret1975

New member
עשית היסטרוסקופיה אצלם?

היו סיבות לעשות היסטרוסקופיה?
אני לא עשיתי עדיין אבחנתית. המרפאה לפני חודש ממש לחצו שאעשה אבחנתית, ובאותו סבב בכלל תכננתי החזרת מוכפאים והם אמרו שזה בסדר לעשות באותו סבב... לא יצא לי לעשות לא הסטרוסקופיה (מסיבות לוגיסטיות) ולא החזרה (טעויות של מרפאה, כבר רגילה לזה). אחר כך בר חוה עצמו כתב שעדיף לעשות היסטרוסקןפיה חודש לפני שמחזירים מוקפאים. וביום חמישי בהזרעה, כששאלתי אותו מה עם היסטרוסקופיה-כדאי לי עדיין לעשות? הוא אמר שלא צריך כי הרירית בסדר גמור. מבלבלים אותי כל הזמן עם ההוראות שלהם...כן צריך-לא צריך, באותו סבב-חודש לפני...ועכשיו לי אמרו לבסדר ללכת לסבבים עוקבים ולך אמרו שהם לא עושים את זה. אני לחוצה בעיקר בגלל הגיל. אם לא אתחיל סבב עוקב עוד שבוע+, אז אהיה בהפסקה עד אפריל (בגלל הנסיעה במרץ), ובסוף מאי אני כבר 44. אבל מדאיג אותי שאולי לא כדאי מבחינה רפואית לעשות סבבים עוקבים וזה יפגע בתגובה ובתוצאות הסבב.
 

Nakatoma

New member
סיבות להיסטרו

עשיתי אצל רן קידר, בגדול היה לי שרירן כבר מעל שנה בגודל 1 ס"מ שהעדיפו לא לגעת כי אמרו שהוא זניח וסיכוי קלוש שיפריע ואז עשיתי סבב ראשון אצל בר חווה שנקלט בספטמבר האחרון, העובר לא התפתח והיה עם דופק חלש עד שנפסק. הציטוטק לא עשה את העבודה, אז עשיתי היסטרו ראשונה שבסיכום הרופא רשם שהעובר השתרש על השרירן. כשהלכתי לביקורת אצל בר חווה הוא אמר שעדיף להוציא ושבוע אחרי עשיתי פעם שנייה גם אצל רן.
אני לא מבינה למה הם נותנים הנחיות סותרות, אגב אנחנו כמעט אותו גיל אני חציתי את ה - 43 בנובמבר (סורי, חייבת לפרוק, את המתנה ליום הולדת קבלתי בצורה של הפסקת דופק, שנתיים לפני זה היה תסמונת דאון ושנתיים לפני הדאון טריזומיה 18 וכולם יום יומיים לפני יום ההולדת, אם יש גורל או מה שזה לא יהיה הוא צוחק עליי יופי)
 

mevugeret1975

New member


עצוב וקשה...גם עליי הגורל צוחק יופי...בדומה לשלך-יום הולדת 43 ביליתי בידיעה שהריון שנקלט לא תקין (לפי עליית בטא לא תקינה) ובציפיות להפלה, ו3 ימים אחרי התחילה הפלה בשבוע 6+.
ההנחיות הסותרות ממש מפריעות לי ויוצרות אי וודאות וקושי לסמוך על מרפאה.
 
אני אצל רופא אחר, הוא המליץ על היסטרו' בגלל שרירנים

אבל פשוט קבעתי תור בקופה עם ההפניה שלו, שרופאת המשפחה המירה לי. את השרירנים ראו בא.ס. שצריך לעשות כשמתחילים טיפולים.
גם אני דינוזאור מבחינת המערכת ושרירנים הם עוד מאפיין של הגיל. הרופא לא היה מוטרד מהם בכלל וגם בהיסטרוסקופיה חלל הרחם היה תקין, עכשיו קצת מלחיץ לקרוא שהם יכולים להפריע להריון תקין בכ"ז.
 

mevugeret1975

New member
רואים את השרירנים באולטרסאונד רגיל?

או צריך אולטרסאונד מיוחד? הרי עשיתי מלא אולטרסאונדים במעקבים, אף פעם לא אמרו משהו על שרירנים...
 

Nakatoma

New member
כן רואים

אפילו ברמה שהטכנאית אמרה לי תוך כדי מעקב זקיקים וגם ציינה בטופס
 

Nakatoma

New member
גם וגם

טכנית אני יותר אוהבת לעשות בקופ"ח כי מקבלים את הדף עם כל הנתונים ואז יש לי מעקב מסודר בקלסר עם כל ההיסטוריה, הבעיה שזה מצריך הגעה ב - 07:30 בבוקר ואז הלוגיסטיקה עם הילדים יותר מסובכת עבורי, אז איך שמסתדר
 

mevugeret1975

New member
הבנתי

אני רק בקופת חולים כי אני מבאר-שבע. מסובך מאוד ומלחיץ בכל סבב. כי צריכה לשריין מראש אלף תורים ל 8 בבוקר, כדי לא לאחר בהרבה לעבודה (עובדת בעיר אחרת). וכל הזמן אוכלת את עצמי שאולי באסותה מיכשור טוב יותר ורופאים טובים יותר. חבל שאני לא יכולה להגיע לשם למעקב. וזה הזוי שמשלמים לאסותה שלב א אפילו אם משתמשים בו. אבל הם אומרים שאפילו אם אני מגיעה רק לשאיבה-חייבת להביא טופס 17 עבור שלב א, שזה 500₪
 

Nakatoma

New member
איזה גזלנים


כמות הכסף שנשפכת זה מטורף וזה עוד עם סבסוד.
אני כמעט 3 שנים במרוץ והוצאתי בערך 160 אלף (זה כולל יבוא מחו"ל של 22 מנות עד כה)
השתמשתי ב - 18 (15 בהזרעות) ומסך כל הנסיונות היו 3 כימיים ו 2 הפסקות דופק
התסמונת דאון שהייתה לפני הייתה מהריון עם בן זוג שלא היה מוכן לשמוע על נסיון נוסף וכך עברתי ליבוא
 

mevugeret1975

New member
נכון.

אני שילמתי לאסותא על סבב ראשון 21000₪, וגם לבר חוה ותרופות בקטנה-עוד 3500₪.
אבל מצד של אסותא לקחת כבף על משהו שלא בוצע דרכם-ממש חוצפה.
 
למעלה