סבבים הורמונלים ברצף

mevugeret1975

New member
סבבים הורמונלים ברצף

סבבים עם הורמונים ברצף-האם פוגע בתוצאות שאיבה? החודש תגובה אצלי הייתה לא אופטימלית, ירדתי להזרעה. אחרי המחזור רוצה לעשות שאיבה עם פרוטוקול אחר. אם לא-אז אהיה בהפסקה עד אפריל, כי במרץ אני נוסעת ל 10 ימים. הגיל לוחץ, במאי אהיה 44. המינון בסבב הנוכחי לא היה גבוה במיוחד -150.
מנסיונכן.
תודה
 
אני מאד אשמח גם לדעת

אני כבר בת 44, עם שני ילדים בבית. הסבב הראשון שלי הניב 4 ביציות בלבד והפריה אחת בודדת. העובר הוקפא ביום 3.
עכשיו קיבלתי מהרופא פרוטוקול אחר לחלוטין. לא ברור לי אם הקופה תאשר שני סבבים ברצף, במיוחד כשיש קפוא אחד. אבל בגלל הגיל אני רוצה ליצר עוד עוברים לארסנל . השאלה אם יש טעם להתחיל עוד טיפול בוסת הקרובה ולקוות שבנתיים יאשרו.
 

mevugeret1975

New member
אני לא נצלתי התחיבות הפעם

כי לא הגעתי לשאיבה, במקום שאיבה החלטתי לעשות הזרעה כי היו מעט זקיקים גדולים והרבה קטנים. יש לי מוקפאים אבל הם מסבב פרטי בסוף אוקטובר, שילמתי עליו מכיס שלי 25000 כך שקופת חולים לא היה מעורב, ולא דיווחתי על זה. אז מבחינת הקופה זה היה אמור להיות סבב ראשון. מקווה שלסבב הבא תאשרו לי לחדש התחייבות שיש לי לסבב נוכחי, כי לא נצלתי אותו. השאלה האם זה שאני עושה סבבים ברצף לא יפגע בתוצאות. הבנתי שבגלל גיל חשוב לעשות שאיבות כמה שיותר מוקדם וליצור מלאי עוברים, כי איכות העוברים לא משתנה בהקפאה, אפשר להחזיר אותם בכל רגע-עוד חודש או עוד כמה חודשים (אם הם שורדים את ההפשרה כמובן).
 

שחר רו1

New member
מעניין האם לגיל יש השפעה

רק על איכות הביציות, כלומר האם ההשתרשות לא מושפעת ממרכיבים נוספים שקשורים לגיל המתקדם. מכירה מישהי שהחזירה עובר מוקפא בגיל 48 ונכנסה להריון.
לדעתי אם לא השתמשת בטופס 17 לצורך שאיבה, אז מבחינתם לא היתה שאיבה ולכן את זכאית לבצע שאיבה בחודש שלאחר מכן.
 
יש השפעה, אבל כאן יש עוד קצת זמן.

לדעתי כל עוד המערכת ההורמונלית מתפקדת והאישה לא במנופאזה (גיל הבלות) בהחלט אפשר שיהיה הריון תקין. זאת עדיין מעמסה יותר גדולה על הגוף אבל בהחלט בדברים שאפשר להתמודד איתם - סיכוי עולה לסכרת הריון, שרירי ריצפת האגן יותר אומללים. עם ביציות עם מטען גנטי פגום בגלל הגיל, אין מה לעשות אלא לקוות למזל.
 

mevugeret1975

New member
יש

בכיתה של בן שלי ילדה, שאמא שלה ילדה בגיל 48 תאומים. הייתי חושבת על תרומת ביצית, אבל הם ממש דומים לילדה הגדולה ולאמא עצמה.
מקווה שלא יעשו לי בעיות עם טופס 17, והחשוב-שלא יהיו ציסטות. בינתיים אני נוסעת לסקי עוד שבוע, אולי זה יאוורר אותי מכל העצבים בחודש אחרון.
 
מבדיקה ממש לא מעמיקה שעשיתי עכשיו באתרים באנגלית

נראה שאם יש תגובה שחלתית מתונה, כמו אצלי למשל, אין בעיה. בנוסף בנשים מבוגרות, כמו שגם אנחנו אמרנו, לא רוצים לבזבז זמן. כנראה כשיש המון זקיקים רוצים לתת לשחלות לנוח ובנשים צעירות יש יותר אורך נשימה.
יתרה על כך, טוענים שהתגובה יכולה להשתפר מסבב לסבב ויותר זקיקים מתגייסים.
&nbsp
יש את הקליפ הזה בעד מחזורים קרובים, לאו דווקא רצופים. אבל אין לי מושג מה התוקף המדעי שלו:
https://www.centerforhumanreprod.co...ack-to-back-ivf-cycles-vs-cycles-with-breaks/
 

mevugeret1975

New member
תודה

כשבאתי להזרעה הרופא אמר שיש הרבה זקיקים, אבל משום מה לא גייסתי את הרוב, רק כמה גדולים. לא מתקרבת יותר לסינרל הזה. אני הייתי עושה הפסקה של חודש, אבל בגלל נסיעה לחו"ל זה יוצא חודשיים, חבל לי. לא מזמן הגדולה שלי התקשרה בפחד- חשבה שהיא בהריון. בקצב כזה אהיה סבתא לפני שאהיה עוד פעם אימא
.
בקיצר, אם יהיה מצב לסבב (מעכשיו הפחד שלי-ציסטות בתחילת הסבב) - אעשה אותו.
 

איגי84

New member
עשיתי שאיבות חודש אחרי חודש והיתה תגובה טובה

אני מנחשת שתגידי שזה בגלל שאני צעירה
אבל שאלת אז אני עונה...
 
איגי, באיזה קופה? עכשיו אמרו במאוחדת שצריך 30 יום בין שאיבות

לא יודעת מאיפה המציאו את המספר הזה אבל המשמעות שלו עבורי שאצטרך כנראה לדלג על מחזור.
אני מקווה שכל מזכירה לא ממציאה לעצמה תקנון
 

איגי84

New member
בקופ"ח כללית. אבל לא הייתי צריכה לבקש אישור,

כי אישרו לי 4 שאיבות כשהגשתי את הבקשה הראשונה. הייתי צריכה רק לבקש מהמזכירה שתנפיק את הטופס 17 שכבר היה מאושר.
 
למעלה