הזרעה שנייה וסוף השבוע...

shirael

New member
הזרעה שנייה וסוף השבוע...

היי בנות, אשמח להתייעץ, איכשהו כל פעם מחדש הביוץ נופל לי על סוף השבוע ומכניס את כל המערכת ללחץ. בחודש האחרון היה לי הריון כימי והמחזור איחר בכמה ימים, אז כבר שמחתי שזה ישבור לי את הרצף וסוף סוף יהיה ביוץ והזרעה באמצע השבוע - אבל נראה שזה גם הפעם לא יקרה, ושוב צריך לנסות לחזות מה יקרה כדי לא לפספס את הסיכוי להזרעה.

אז יו"מ 1 היה ב-1 לחודש, כלומר אני כרגע ביו"מ 9, הזרעה שנייה. מזריקה כבר 6 ימים מנופור 50. בבדיקה לפני יומיים היה זקיק של 10-11ממ, ואסטרדיול 850.

בבדיקה היום הזקיק הזה גדל ל-13-14ממ, זקיק נוסף הצטרף בשחלה הנגדית בגודל 10ממ, והאסטרדיול 1500. LH ופרוגסטרון שניהם מאוד נמוכים עדיין, רירית 8.7 ממ, נוזל בדוגלס נצפה כבר בבדיקה של לפני יומיים (הטכנאית הראתה לי אפילו במסך איפה רואים את זה, אבל משום מה לא כתבה את זה בסיכום), ושוב נצפה היום. הפרשות נוזליות בשפע. קיצר - כל הסימנים שהביוץ אוטוטו כאן, רק שהזקיק קטן..

במחזור שעבר היה לי זקיק שגדל תוך 3 ימים מ-10 ל-19 (ואז הפך להריון כימי), ובכלל יש לי היסטוריה של זקיקים שנותנים קפיצת גדילה ענקית וביוצים ש"בורחים", אם כי נראה שבחודש הנוכחי הם בינתיים גדלים בקצב נורמלי.

אז עכשיו הרופאה נתנה הוראות - לרדת למינון הנמוך ביותר של מנופור ולחזור על הבדיקה ביום ראשון. אמרתי מיד שאין מצבבבבב שהביוץ יחכה עד אז. כבר הייתי בסרט הזה, לא מוכנה לאבד עוד חודש ככה. התפשרנו שאני אכן ארד למינון הנמוך במנופור, אבל אעשה מחר בבוקר עוד סט בדיקות ונדבר אחרי הצהריים לראות איך ממשיכים.

מה אתן חושבות? נניח שאזריק בחמישי אוביטרל ואז נעשה הזרעה בשישי בבוקר, בדיוק כמו שעשינו בחודש שעבר, הביוץ בטח יהיה בלילה בין שישי לשבת - הזקיקים יספיקו לגדול לפחות ב-3 ממ עד אז, אולי אפילו קצת יותר. אני לא מתלהבת מזה שהם יבייצו בגודל כזה קטן (אם הקטן שביניהם בכלל יבייץ), אבל מה האלטרנטיבה? לעשות עוד בדיקה בראשון והזרעה בשני? כשכבר היום האסטרדיול ב-1500? נכון שאין מצב?
 

haych

New member
לי זה נשמע כמו הזרעה ביום א'

גדילה מ-14 ל-16 ביום זה נורמלי, גם אצלי גדל כל יום ב-2 מ"מ.
בשישי יהיה 18 + אוביטרל - שמביא לביוץ בראשון בבוקר עם זקיק 22.
אם זה ימשיך לגדול בקצב הזה זה נראה לי פיקס.
כמובן שכתלות בבדיקות דם.
 

shirael

New member
הכל תלוי בבדיקות הדם,

אבל אם יש סיכוי שהביוץ יברח כבר בשבת - וזה קרה לי כבר כמה וכמה פעמים - והזקיק הגיע כבר היום לגודל המינימלי הדרוש, לא עדיף לתפוס אותו על בטוח? מילא אם זו היתה פעם ראשונה ולא היינו מכירות את הגוף שלי, אבל כבר 4 פעמים ראינו שאצלי זה לא מתעכב הרבה, וברגע שהתנאים המינימלים מבשילים בום טראח. אז המנופור דואג שההורמונים יהיו גבוהים יותר אבל לא בא לי לקחת אפילו סיכון קטן שגם החודש הזה יברח לי...
 

מפעם

New member
אל תקחי סיכון

אם את רוצה לודא שהביוץ לא יברח תבקשי מהרופאה מרשם לצטרוטייד או אורגלוטרן
אני למדתי בטיפולים שעברתי שהתגברות על מניעות מביאה להצלחות:)
בהצלחה לסבב מנצח!
 

haych

New member
לא מקובל בהזרעות

אבל תנסי לבקש צטרוטייד. זו זריקה שמעקבת ביוץ. אני חושבת שלוקחים אותה עד (וכולל) היום שלוקחים את האוביטרל - זאת אומרת שאם ירצו הזרעה ביום א' יצא לך לקחת 2 כאלה.
נראה לי שזה לא בדיוק עניין של גודל מינימלי, זה טווח שמדבר על מתי בד"כ יש ביצית בשלה ומתרחש ביוץ באופן טבעי. זה לא שעל פי כלל ברגע שמגיע לגודל הזה אפשר לעשות הזרעה. הביצית צריכה להיות בשלה.
יכול להיות שבאמת אצלך זה קורה כבר בשלב הזה, הייתי מצפה מהרופאה שלך שאחרי כל הפשלות תיהיה אחראית ותקפיד עוד יותר, מזל שהתעקשת על בדיקת דם היום, זה לא אחראי לשלוח אותך לסופ"ש בלי מעקב מיום רביעי.
מה שבטוח - תתגברי יחסים בבית. אם יגידו לך הזרעה ביום ראשון תקמפרו היום/מחר ואז תתנו לזרע את שבת להתאושש.
 

shirael

New member
עדיין לא הגיעו תוצאות הדם!

כבר חודשים הן מגיעות גג ב-14:30, ודווקא היום הן פשוט לא מגיעות.
 

shirael

New member
תוצאות דם:

אסטרדיול 2329
פרוגסטרון 1.6
LH 3

אז נראה שלא פספסנו עדיין שזה טוב. אבל עם כזה אסטרדיול במחזור שעבר בדיוק אמרו לי להזריק אוביטרל כבר.
הזקיק גדל מאתמול להיום 3 מילימטר.
מחכה בכסיסת ציפורניים לטלפון מהאחות שתגיד לי כבר להזריק.
 

shirael

New member
הזרעה כפולה?

תודה לכל העונות, האחות סוף סוף חזרה אלי קצת אחרי שש והסכימה שהכי טוב להזריק מיד אוביטרל ולעשות הזרעה מחר בבוקר, עם קימפורים לתגבור בשבת וראשון. הרופאה בהתחלה רצתה שאזריק רק מחר והזרעה בראשון, אבל יש לי הפרשות כל כך פוריות, ותכלס, גם אם לא נפספס את הביוץ עד אז, עם קצב הגידול שהזקיקים שלי מראים, יש מצב שעד ראשון יצטרפו עוד 3-4 לקלחת, וזה יהיה ממש לא טוב (הטכנאית בדקה היום ביסודיות וכבר הבוקר היו 4 זקיקים נוספים בגדלי 10-11). האחות הזכירה לרופאה שבדיוק ככה פספסנו אצלי ביוץ לא פעם ולא פעמיים, אז כולנו הסכמנו שמחר הכי טוב.
&nbsp
אני תוהה לגבי הרעיון של הזרעה כפולה.. הרופאה אמרה שהכי טוב הזרעה בשבת, אבל אם זה לא ייתכן, חשבתי שאולי יהיה עדיף לעשות אחת לפני שבת ואחת מיד אחרי, בלי שום קימפורים בין לבין. הרופאה לא חושבת שזה מועיל בשום דבר אבל השאירה את זה לשיקולי. אשמח לשמוע אם יש לכם דיעות בנושא, כי לי הוא חדש.
 
אני לפני שבוע גם עשיתי הזרעה שנייה...

ובחרתי לעשות כפולה הפעם. גם הרופא שלי אמר שלכאורה אין ככ טעם אבל מבחינת ההרגשה שלי הרגשתי שיותר השתדלתי הפעם...מקווה שאכן יוכיח את עצמו
בקיצור עניין של הרגשה אישית!! אני הייתי עושה
 

shirael

New member
תודה!

האמת שהנטייה שלי כרגע לפחות היא דווקא להשאיר את זה ככה, ההזרעה הבוקר וקימפורים מחר ומחרתיים. בחודש שעבר זה היה בדיוק אותו דבר (רק האוביטרל היה 4 שעות מוקדם יותר), והיתה מזה הפריה (הריון כימי), כך שנראה שזה אמור להספיק. והלוגיסטיקה שכרוכה בהשבחה וההזרעה כל כך מסורבלת, ולפחות כשזה ביום שישי הכל הרבה יותר פשוט, אבל ביום ראשון זה יהיה סרט אחר לגמרי.
בנוסף התחושת בטן שלי אומרת שסופשבוע שנחווה בו סקס וקרבה וכיף יהיה הרבה יותר פורה מאשר סופשבוע שבו נמשיך להתנזר כדי לשמור את הזרע ליום ראשון... מה גם שהביוץ אמור לקרות בשבת לפנות בוקר, מקסימום צהריים, כך שיום ראשון גם ככה יוצא די מאוחר, אם לא לגמרי מחוץ לחלון הפוריות.
בהצלחה לך עם הכפולה!!
 

shirael

New member
אה, וכדי להרגיש שאני משתדלת יותר החודש,

קיבלתי קרינון לתמיכה
 
למעלה