הסבב הכי גרוע שלי

mevugeret1975

New member
הסבב הכי גרוע שלי

שתוצאה היחידה שלו-550 ₪ עבור "לווי" ו 600 ₪ עבור שאיבת ציסטה. ויכול להיות שעוד תשלומים.

למה בכלל נתתי לזה לקרות? הרי היה סיכום של בר חוה עצמו שפרוטוקול שאיבה קצר "היה מוצלח ביותר ואין צורך לשנות אותו כלל". החזרת טריים נכשלה, הגיע מחזור ומה? מייד אחרי ביוץ, במקום החזרת קפואים, הנחייה מוזרה-סינרל שבועיים. הסתבר שהייתה טעות ואי הבנה. לא פלא כשיש כזה עומס של מטופלות, שהרופא לא טורח לבדוק מה היה בסבב לפני חודש ובכלל בסבבים קודמים ובכלל מה הוא כתב בעצמו! למרות שהזכרתי את זה כמה פעמים. לא קוראים את המיילים עם עדכונים, ולא מעבירים עדכונים לרופא...
גדלה ציסטה ענקית (כן, הסתבר שזה קורה הרבה בשלב דיכוי סינרל). עוד שבוע סינרל ושאיבת ציסטה. מתחילה זריקות-אין כמעט תגובה, אבל למה ציפינו אחרי 3 שבועות (!) דיכוי על סינרל?? היו לי 3 סבבים הורמונלים קצרים (2 הזרעות ו 1 ivf), כול פעם הייתה תגובה טובה ומהירה למינון 150, והרבה זקיקים. לפני חודשיים שאבו 13 ביציות והיו 5 עוברים טובים. עכשיו אני אצטרך פשוט לעצור את הסבב בשל חוסר תגובה. אחרי שבוע של זריקות-3 זקיקים מסכנים ואסטרדיול 1100. אחד מהזקיקים הוא כנראה בכלל ציסטה שהתמלאה שוב כי הוא יותר מדי גדול לשלב זה.
בסבבים קודמים אחרי 6 ימי זריקות באותו מינון היה לי אסטרדיול 3500 ו 8 זקיקים לפחות!
ועדיין מושכים אותי עם זריקות. למה?? כדי עוד פעם אשלם עבור "ליווי"? כדי לגדל עוד כמה ציסטות בסבב הורמונלי בלי שאיבה? אני בדיוק יודעת מה יקרה, כמו שידעתי מהתחלה שהסינרל הזה-טעות. עוד יומיים במעקב שוב לא תהיה תגובה ויעצרו לי את הסבב.
אני מרגישה שהסאגה שלי במקום המפורסם הזה לא תסתיים לאולם. מהתחלה הייתי ממש לא שלמה עם הדיכוי ובגלל זה שאלתי כמה פעמים וציינתי שזה לא תואם סיכום רופא. אבל אם שואלים יותר מידי-משלמים "לווי", וגם מקבלים במתנה תופאות לוואי, ארחות נחמדות (ציסטות), חוסר תגובה לזריקות ועצירת הסבב.
כואסת כואסת כואסת. ובוכה.
אני ממש לא היחידה שבורחת משם. חבל שלא עשיתי את זה לפני ונגררתי לסבב האחרון הזה, שאני לא יודעת מתי אצליח להפתר תוצאותיו (ממש נחמד בגילי להתקע עם כל זה). מצחיק (והאמת שלא), הריון היחיד שנקלט לי - היה עם רופא קופה בסבב קצרצר, ממש ראשון, של הורמונים ויחסי מין. ומרפאה החדשנית ויצירתית ישיגו לי רק ציסטות תמורת עלויות מטורפות ששילמתי.
 
משהו קצת לא מסתדר

היי יקרה
נשמע שאת כמו לכודה עם עצמך.
די .
תחתכי מבית החרושת הזה.
שבי קצת בבית תני לגוף להירגע וגם לנפש
גם במחיר של לאבד חודשיים שלושה
את מכאיבה לעצמך יותר מדי
זאת המרפאה...זה הרופא...הם לא ישתנו עבורך
TAKE IT OR LEAVE IT
את סופר כועסת ובצדק אבל ראבאק - תלכי משם
לא טוב לך שם
יש עוד רופאים בגלקסיה.
פחות מפורסמים אבל לא פחות טובים
יאללה 2019 החלה - תעשי שינוי לטובה
די
עברת מספיק
 

mevugeret1975

New member
ברור שאני בורחת משם

אבל אני עדיין בסבב ולא מצליחה לסיים אותו. אי אפשר חהפסיק על דעת עצמית. לפני שבוע וחצי שאלתי אותם-איך אני יוצאת מהסבב הזה אם אני לא רוצה להמשיך? ונעניתי-"לא יוצאים כך מהסבב, תעשי בדיקות וחכי להנחיות". מאז נמשכות ההנחיות. בתחילה היתה לי תקווה שאולי הרופא כן יודע מה הוא עושה. אבל לא-מושכים אותי עם זריקות שלא מזיזות לי אחרי סופר דיכוי הזה. אני בספק שרופא בכלל בודק משהוא ומשקיע שמץ של מחשבה להנחיות עבורי (ראיתי איך ניתנות הנחיות כשביקרתי במרפאה). מעקבי אולטרסאונד אני עושה אצל רופאים שונים (שלי פחופש) והם לא ממש עקביים, אבל את אף אחד זה לא מעניין. פעם הם הזמינו לאולטרסאונד אצלם (כשהתחלתי איתם ביולי), עכשיו נראה כאילו הם לא רואים ולא בודקים.
ואגב, העליתי סבבים קודמים שלי. היו 2 קצרים עם תגובה טובה והרבה זקיקים. והיה סבב הזרעה הורמונלית באוגוסט, שהמשיך אחרי שבועיים סינרל-גם שם התגובה הייתה ממש איטית וירודה (אבל יותר טובה מעכשיו, הייתי רק שבועיים על סינרל). אחרי הסבב הזה נסעתי לחופשה והוא נמחק לי איכשהו. אני אשמה ששכחתי ולא בדקתי, ולא התעקשתי מספיק כדי לא לקחת סינרל הזה עכשיו. אבל למה לאזעזל אני זאת שצריכה לבדוק את הסטורית הסבבים ולהתעקש? למה אני משלמת אלפים למרפאה?
אין טעם לבכות, מחכה לסיום הסבב ודי.מה שבטוח-לא רוצה להתקרב לסינרל הזה יותר. רותחת מכעס וחוסר עונים.
יש לי תור לאריאל וייסמן לעוד 3 שבועות. את יודעת עליו משהו?
 

haych

New member
אריאל ויסמן

הייתי אצלו לפני כחודש ביעוץ של חוו"ד שניה.
הוא היה ענייני וחביב, היה יסודי מאוד, מילא שאלון מורחב עלינו שבשלב מסויים חשבתי שהוא לא מבין שאנחנו "רק" לחוו"ד שניה ולא הולכים להיות מטופלים שלו - אבל הוא כן ידע שזה המצב ועדיין השקיע, חשב, בירר, הפך את הצילום רחם שלי מכל כיוון אפשרי. כך שאמנם לא טופלתי אצלו, אך הרושם שלי ממנו חיובי מאוד.
עשיתי לי רשימה של רופאים שעובדים עם היעוצים של המושלם ואז חיפשתי עליהם מידע בפורום - בחרתי בו כי היו עליו המון המלצות קודמות, כך שאני מאמינה שאת בידיים טובות.

אני לא בטוחה אם בשוטף הוא עובד עם מטופלות כללית, אבל אני מקווה שכן כי כשאעבור לפרטי אשמח להיות מטופלת אצלו.
 

mickey81

New member
אני מטופלת של פרופ' וייסמן

ו...מאוד מרוצה. הוא מאוד מקצועי ויסודי. הוא גם תומך וקשוב גם לדעות ולרצונות שלי. כל ההתנהלות היא מולו ישירות. יש לי את הנייד שלו, אנחנו מתכתבים בוואטס אפ או מדברים בטלפון.
 

שחר רו1

New member
נשמע סיוט

תסיימי שם את הסבב ותמשיכי לרופא אחר. אם אני זוכרת נכון יש לך מוקפאים. לפני כמה ימים חיפשתי משהו בפורום ונתקלתי בהודעה, ישנה יחסית, של מישהי שכתבה אותם דברים על ההתנהלות המבולגנת בקליניקה של בר חווה. מבינה שיש לך פגישה אצל וייסמן, מאמינה שתעברי חוויה מתקנת. אל תתני לחרדה מהגיל שלך לנהל אותך, מימלא זה המצב ואנחנו אכן לא נעשות צעירות יותר, אבל בכל זאת מנסות.
בהצלחה, מקווה שיסתיים טוב הסבב הזה עבורך.
 

mevugeret1975

New member
באמת סיוט


שלא נגמר.
קודם כל המון בהצלחה לך מחר בשאיבה.

אתמול בדקתי סבבים שעשיתי אצלם בקיץ. להפטעתי מצאתי-היה סבב בדיוק אותו דבר-סינרל שבועיים וחצי ואז זריקות. באותו סבב היה אותה תגובה ירודה מאוד-אסטרדיול נמוך ולא גדלו זקיקים. זה היה סבב הזרעה אז פחות קריטי. מייד אחרי נסעתי לחופשה אז סבב הזה נמחק לי בראש. אבל למה אף אחד במרפאה לא טרח לבדוק? למה נתנו לי בדיוק אותו פרוטוקול שהוכיח את עצמו לא יעיל עבורי ספציפית? אני רותחת מכעס. לא ישנה בלילה מרוב מחשבות. למה אני לא בדקתי בעצמי לפני? ולמה שילמתי המון כסף למרםאה אם אני צריכה לבדוק הכל בעצמי...
 

שחר רו1

New member
אל תאשימי את עצמך

זה חלב שנשפך.
לא היית יכולה לדעת שזה מה שיהיה. בקרוב תמשיכי אצל רופא אחר, שהבנות פה מספרות עליו דברים טובים.
מה קורה עכשיו? את ממשיכה לקחת הורמונים לשאיבה?
 

mevugeret1975

New member
ירדתי להזרעה

יש לי פער גדול בין זקיקים (22, 18, 11, 10, 8, 7) ואסטרדיול 1700 אחרי 9 ימי זריקות 150. מצב לא אופטימלי לשאיבה. בסבב קצר היה לי אסטרדיול 8000 ויותר זקיקים גדולים. נראה לי דיכוי ארוך לא טוב לי. למרות שבר חוה אומר שתגובה ירודה לא קשורה לסינרל וזה פשוט חודש לא טוב (הקצאה שחלתית נמוכה החודש), אבל אצלי זה פעם שניה אחרי דיכוי סינרל אותו דפוס. אולי עשיתי טעות והייתי צריכה בכל אופן לעשות שאיבה, לא יודעת. כבר אייפה מכל זה.
את הפעם בפרוטוקול קצר?
הרבה בהצלחה בשאיבה היום
.
 
למעלה