תחילת הפריות

muaalight1

New member
תחילת הפריות

היי ,
אני ואשתי מתחילים ממש בימים הקרובים מחזור ראשון של הפריה.
רציתי קצת לשמוע על דברים כמו :
איך אפשר לעבור את התקופה הקרובה בסבבה?
איך אני אמור לתפקד בשביל אשתי ? חח
יש דברים לעשות שמעלים את ההסתברויות , דברים מהתחום המשלים ?
או כל עצה כזאת או אחרת , אשמח
תודה
 

haych

New member
בהצלחה!

אהבתי שאתה שואל איך אתה אמור לתפקד בשבילה :)
עצם זה שאתה כותב בפורום מראה על המעורבות שלך - כל הכבוד!
בעקרון זה תלוי בכל אחת והאופי שלה... לי מעורבות זה מאוד חשוב, שידע מתי הבדיקות שלי, שיבין קצת במונחים הכלליים... אין לי אנרגיות להסביר לו, במיוחד כשאני צריכה לחזור על זה כל פעם מחדש. תקרא קצת בגוגל.
אם הדרך חלילה תתארך, תנסה ללמוד על כיוונים אחרים, על איזה רופא מומלץ לחוות דעת שניה.
אם היא צריכה תמיכה פיזית או נפשית בזריקות - תתן לה. אני לא נותנת לבעלי להזריק לי (לא שהוא מסוגל...) אבל יש כאלה שכן רוצות שהבעל יזריק להן. בעלי נוכח בהזרקות והוא נושא כלי - מביא את מיכל המחטים, מכין לי את הזריקות...
אם תחוו שליליים, תראה מה עושה לה טוב מההכרות שלך איתה. אולי תראו סדרה מצחיקה, אולי תצאו להליכה או לאכול בחוץ, ואולי היא בכלל תרצה להתמודד לבד.

לצערנו, אין הרבה דברים שאפשר לעשות כדי להגביר סיכויים. רפואה משלימה - יש שיגידו שעזר, יש שיגידו שלא, ויש שיגידו שלא עזר לטיפולים אבל כן עזר לשמור על שפיות ולהיות רגועים יותר.
יש תוספי תזונה שאפשר לקחת כדי להעלות את איכות הביציות ויש רופאים שבכלל ממליצים על תוספי תזונה לכל המטופלות.
 

PAND76

New member
איזה חמוד אתה

מאחלת לכם שהתקופה תהיה קצרה ותעבור בטבעיות בסבבה. אם חלילה לא, הייתי מציעה שתהפוך את עצמך למש"ק חוויה ותרבות. תקפיד על דייט שבועי איתה, רק שניכם, בכל פעם במקום אחר. רצוי לצאת מחוץ לעיר כדי לשנות אווירה. תביא לה פרחים מדי פעם ותשתדל לקחת יותר מטלות בבית, כי טיפולים גוזלים מהאישה המון אנרגיה (מנהלות, בתי מרקחת, בדיקות וגם ההורמונים שמעייפים). אפשר גם לדרבן אותה להתעמל יחד. זה שומר על שפיות ועל משקל (שחשוב שלא יעלה בזמן טיפולים). בעלי היה עוזר לי עם ההזרקות, עד שהרגשתי נוח לעשות את זה לעצמי. אתה יכול להיות איתה או להחזיק לה יד, אם היא מעדיפה להזריק לבד. תחזר אחריה, ותשתדל להשכיל בעצמך לגבי התהליך, מכל המידע שיש בנט (מתסכל אישה שהגבר מצפה ממנה שתשלוט בכל החומר, ואז גם תעביר לו אותו. יש לה די על ראשה). הכי חשוב - אל תתייחס לזה כמובן מאליו. חשוב לשמור על שגרה, אבל גם לפקוח עין ולהיות קשוב על מה שעובר עליה.

ולגבי העלאת הסתברויות: לא יודעת מאיזה רקע של אי פוריות אתם, אבל בכל דבר שאתם מבקשים לנסות, תתייעצו עם הרופא. יש תרופות טבעיות שמשבשות ערכים במהלך סבב ולכן חשוב שיתירו לכם כל טיפול משלים שאתם רוצים לעשות, כדי שלא ייהרסו לכם סבבים שקשה להתחיל מחדש. בהצלחה ובידיים מלאות בע"ה, במהרה.
 

איגי84

New member
איזה הודעה חמודה!

האמת שזה עצוב שזה כל כך נדיר שגבר כותב כאן בפורום.

לא כתבת על איזה רקע אתם מטופלים. אני הייתי מטופלת על רקע בעיית זרע של בעלי. באיזשהו שלב, אחרי כמה כשלונות וכמה ריבים בהם הוא לא הבין מה אני רוצה ממנו, הוא החליט להתנזר מאלכוהול ועישון, להתחיל לעשות ספורט ולהתחיל לקחת תוספי תזונה. לא יודעת אם זה עזר לזרע, אבל לי זה מאד עזר להרגיש שהוא איתי בתהליך.
 
למעלה