אסטרודיול שעולה ממש ממש לאט

רחליקו5

New member
אסטרודיול שעולה ממש ממש לאט

היי יקרות,
סבב חמישי פרוטוקול של דאבל טריגר...
שחלה ימנית רק זקיק אחד שחלה שמאלית 6 זקיקים
אחרי 5 ימים של פרוגבריס (אמפולה אחת) האסטרוגן 2690 ויומיים של 150 מנופור ואורגלוטרן...האסטרוגן עלה ל2990
הגיוני שהאסטרוגן עלה רק ב30 ביומיים למרות שהזקיקים כן גדלו?
אחרי הבדיקה של היום הנחו אותי היום ומחר להגדיל מינון של מנופור ל300 יחד עם אורגלוטרן...כלומר להכפיל מינון (היום הזקיק הכי גדול היה 17) אין סיכוי שהזקיקים יבייצו מוקדם מהצפוי בגלל ההכפלה של המינון?
מה יכולה להיות הסיבה שרק שחלה אחת מתפקדת (אני בת 32 רזרבה טובה על פי שידוע לי)
מה יכולה להיות הסיבה שהאסטרודיול עולה בכזו איטיות?
האם ההכפלה במינון לא יכולה לגרום לביוץ מוקדם או הזדקנות של הביציות הקיימות?
תודה
 
הייתי במצב קצת דומה

אצלי האסטרוגן היה דווקא גבוה יחסית למספר הזקיקים, אבל גם הגעתי למצב של זקיק בגודל 18 וההנחיה הייתה להגדיל את מינון המנופור (ל-375, שנראה לי אולי המינון הכי גבוה). וחששתי מאד שיהיה ביוץ. המשיכו והמשיכו ואמרו לי שהאורגלוטרן אמור להצליח למנוע ביוץ ושאפילו אם זקיק אחד יבייץ, יהיה אפשר כך לחלץ יותר ביציות מהאחרים. השאיבה הייתה בסוף חמישה ימים אחרי שכבר היה זקיק בגודל 18.
ברור שזה רק מקרה אחד, וזה לא אומר שיהיה כך אצלך, אבל אצלי ההימור של הרופא השתלם. כבר ממש נלחצתי לקראת השאיבה (עשיתי על דעת עצמי מעקב יום לפני השאיבה רק כדי לדעת שלא בייצתי והזקיק המוביל כבר היה 23).

לגבי האסטרדיול - אני לא יודעת מה הסיבה שהוא עולה לאט, אבל הוא לא נשמע לי נמוך. אני חושבת שאמור להיות 350-400 לכל זקיק מעל גודל 14, אז זה נשמע בדיוק.

ולגבי חוסר הסימטריה - אני לא יודעת מה קובע, אצלי בהתחלה הם גדלו בעיקר בשחלה אחת ורק בסוף הצטרפה השניה. גם במצב טבעי רק שחלה אחת מבייצת אז אולי זה טבעי שלפעמים יהיה חוסר סימטריה.

מקווה שעוזר קצת לשמוע שאפשר להגדיל מינון של מנופור ועדיין שלא יהיה ביוץ בזכות האורגלוטרן. מה שכן, יכול להיות שהזקיק הגדול כבר לא תהיה בו ביצית טובה, אבל אם את מרוויחה כמה אחרות שיש להן יותר זמן לגדול, אולי זה שווה.
 

רחליקו5

New member
תודה!!האם גם אצלך עשו דאבל טריגר?

מקווה שגם אצלי יעזור להבשיל יותר ביציות...
זו פעם ראשונה שאנו מנסים דאבל טריגר (2 טריגרים לביוץ) נקווה שהפעם נצליח..
 
אני לא בטוחה מה נחשב דרבל טריגר

אני עוד מאוד חדשה בנושא השאיבות, אז אני לא יודעת אם דאבל זה כשנותנים שתי זריקות שונות כטריגר או מנה כפולה או בפעמיים. אצלי היה אוביטרל ושני דקפפטיל כולם באותו זמן
 

רחליקו5

New member
אז כן..עשית דאבל טריגר :)

אפשר לשאול מה הייתה איכות העוברים בסבב הזה?
 
למדתי עוד משהו :)

האיכות היית לא משהו אבל אין למה להשוות כי זה היה סבב ראשון אז אני לא יודעת מה היה קורה בסבב רגיל. בהתחלה לא ממש הגבתי לגונאל וגם לא למנופור, עד שהעלו לי את המינון. בסוף הצליחו איכשהו ממצב שנראה שיהיה זקיק-שניים בגודל מתאים להגיע לשאוב שבעה, מתוכם חמש הפריות, ארבעה הגיעו ליום 3 ואז הקפיאו אותם. אבל רק על שניים אמרו לי איכות מעבדתית מצויינת, לא יודעת מה האיכות של האחרים, אבל אני מניחה שלא משהו.
 

רחליקו5

New member
5 הפריות מתוך 7 זה מעולה

גם אם לא כולם שרדו ליום 3...עד כה האחוזים אצלי הרבה יותר נמוכים..(נניח 4 מתוך 11 או 1 מתוך 7) אז נראה שבהחלט משפר...(למרות שאין לדעת בוודאות,כי זה תלוי בכל כך הרבה פרמטרים) בכל אופן מאחלת לך המון בהצלחה בסבב הבא!! ��
 
למעלה