״לווי״ יקר של מרפאה פרטית

mevugeret1975

New member
״לווי״ יקר של מרפאה פרטית

עוד עדכון התנהלות של מרפאה פרטית. כאשר רק הגעתי לשם, שאלתי במיוחד (וכמה פעמים) - מה המחיר של סבב. ענו לי כל פעם - 1200 שאיבה ו 1200 החזרה. וזה באמת מה ששילמתי בסבב הקודם (2400₪ רק לרופא זה לא מספיק??). ובסבבים הזרעות שילמתי מחיר של הזרעות. עכשיו פתאום התקשרו וביקשו 550₪ על ״לווי הטיפול הנוכחי״. משהו שאף פעם לא הזכירו אפילו. מה מצחיק (האמת שבכלל לא)-שילמתי על לווי הסבב שלא התחיל, ולא יתחיל כנראה,כי בעקבות ה״לווי״ המסור של המרפאה השתבש לי הכל. לשאלתי מה פתאום החליטו לקחת ממני את 550₪ כשסבב לא התחיל וכנראה לא יתקיים, נעניתי-״איתי ביקש שתשלמי על לווי. הוא יכול להחליט שתשלמי פעם בחודש או פעם בשלושה חודשים-זאת החלטה שלו״. לווי של מה?? השפרצתי סינרל יותר משבועיים, גידלתי ציסטות והעלמתי מחזור-זה כל הסבב הנוכחי שלי. ולמה לא אומרים את זה מהתחלה, אלא אחרי חצי שנה וכמה סבבים במרפאה, כאשר בכל סבב לשאלה שלי על עלות הסבב, אף פעם לא הזכירו ״לווי״. אני צריכה מחר להעביר להם תוצאות המעקב, ואני לא יודעת איך אני אתקדם איתם- לא רוצה להתקרב למקום הזה ולשמוע ממנו. אני באמצע טיפול, ולא מסוגלת להמשיך שם. כל זה נראה כקומבינה גדולה ולא פיירית, ממש עושה לי טעם רע. בכיתי חצי שעה עכשיו, לא מצליחה להתרכז בעבודה. הלם טוטאלי.
נ.ב. היום בבוקר התקשרו מאסותא ושאלו האם טיפול עם בר חוה הצליח והאם אני מעוניינת להמשיך? עניתי שכן אבל אולי אעבור לרופא אחר של אסותא. לא יודעת האם כל זה קשור, כבר לא מבינה כלום.
 
אני שילמתי 1000 על סבב שלא קרה...

זה היה הסימן שלי לסיים את ההתקשרות עם דר' אלדר.
נכון שהייתי מטופלת פרטית שלו אבל כפי הנראה ההתנהלות שם (הוא היה או שעודנו
חלק מצוות המרפאה של בר חווה)
1000 שקל על שיחת הכנה ... על נייר....
יש גבול לכל עניין וזה היה הגבול שלי .
 

mevugeret1975

New member
זוכרת שכתבת את זה

אז התפלאתי מהחוצפה של רופא שלך.
ונפלתי בדיוק לאותו מקום.
אבל למה להודיע על זה באמצע טיפול שעומד להבטל?? אם הייתי יודעת מהתחלה-הייתי כבר סבב הזה עושה עם רופא אחר (שקבעתי אליו תור בסוף ינואר, במיוחד אחרי סבב הזה). כי זה כבר יותר מדי. כל סבב שאלתי כמה יעלה, ואף פעם לא הזכירו לווי... מה פתאום הוא החליט שעכשיו אני צריכה לשלם?
אני מרגישה ממש רע :(. לא רוצה להמשיך איתם, אבל בינתיים תקוע שם, שלושה שבועות כמעט השפרצתי סינרל, שבוע פרוגינובה, ציסטות ואין לי מחזור נורמלי, מחר מעקב כדי להחליט מה יהיה-מה אני אעשה?
 
שימי לב שהסיפור דומה

אני נדרשתי לשלם מחי רמלא עבור סבב שהיה ברור שלא יקרה בפועל.
כאן את פתאום נדרשת לשלם תשלום חריג.
קרוב לוודאי שהן שמו לב שהחודש כפי הנראה לא יוכלו לגבות ממך על החזרה ועל כן גובים ממך משהו על "ליווי".
אני יודעת שמדבור במרפאה של ירום הודו ובלה בלה בלה אבל התנהלות כספית הזויה כמו זה זה לא פגשתי .
&nbsp
 

mevugeret1975

New member
בדיוק ברגע זה כתבתי לך תגובה באותו נושא!

שקראתי שוב את תשובה שלך הראשונה והבנתי פתאום את הפויינטה-לפחות תשלום חריג לקחת ממני אם כבר לא שאיבה/החזרה. הזוי. רק שלי לא הודיעו שיבטלו, ואני ממשיכה לי להסניף הורמונים ומחר צריכה לעשות מעקב מיותר במקום ללכת לעבודה בבוקר. לא יאומן...ביזבזו לי חודש יקר ועוד שילמתי על זה
 
שיטת מצליח...

ייתכו כי מדובר בשיטה ...ייתכן כי מדובר במדגם של מטופלות ששתינו עלינו בו בקטע רע ...ייתכן כי מדובר במנהג חדש... כך או כך בעיני גבייה על שירות שלא ניתן היא תחתית השפל ועל כן המשכתי הלאה .
עשיתי סבב 1 מאז עם רופא שיש כעת בקופת חולים - מקסים ביותר זה היה . שירות וזמינות של רופא פרטי (דרך מזכירה כמובן) עם 0 עלות. נכון שבמבחן התוצאה היתה השלילי הרגיל אבל לפחות לא שילמתי על זה אלפי שקלים.
 

mevugeret1975

New member
עכשיו ממייל תשובה שלהם הסתבר

שהנחיה לקחת שבועיים סינרל -טעות. הזוי. אומרים לי עוד-״אפשר לשאוב את הציסטה ולהמשיך״. בעוד כסף כמובן. כל תשובה שלהם נוגדת לקודמת, ובגלל זה כל השקרים בולטים. למה זה קרה לי לעזאזל :(, איך הגעתי למקום הזה? עכשיו אני בלי מחזור ועם ציסטה ענקית, ואין לי למי לפנות חוץ מי מקום הנוראי הזה. ולא יודעת מתי הגוף שלי יחזור לעצמו אחרי ״לווי״ שלהם, ואני כבר 43.7. יושבת ובוכה. אין לי כוחות.
 

בראון10

New member
תשמעי כדאי קודם כל לחת אוויר..

תחשבי על הילדים שבבית..
אני מראש בגלל שמדובר בנסיון לילד שלישי החלטתי שאני לא מתאבדת על זה. ומה שיהיה יהיה.
ולדעתי תעשי מה שצריך אצליהם לפתור את עניין הציסטה.. או אצל רופא אחר שתרכשי יותר אמון בו.
מאוד מוזר בעיניי שקיבלת הנחייה לא נכונה לגבי הסינרל. אנחנו לא שפני נסיונות!
 

בראון10

New member
אולי תפני לרופא עצמו במייל?

ותגידי לגבי הסבב הנוכחי.. ותסבירי את התחושה שלך. כבר שילמת?
ממש נשמע מרתיע, אין לנו כאלה כמויות של כספים...
בכל אופן באנרגיות שליליות נראה לי עדיף לא להתחיל תהליך..
 

mevugeret1975

New member
אבל זאת הבעיה-כבר התחלתי לפני 3 שבועות!

אני תלויה במרפאה כרגע-אחרי דיכוי ארוך והייתי צריכה להתחיל זריקות אם הכל היה כשורה. לי יש הסבר אחד-הרופא החליט שסבב יבוטל ולכן רצה תשלום. התגובה שלי לכל הדיכוי הזה הייתה לא כמו שצריך-ציסטות, אין מחזור נורמלי, אסטרדיול גבוה...אז כנראה החלית שאין להמשיך ולפחות יקבל תשלום עבור ״לווי״ (שבאמת לא היה שם מה ללוות).
או שזה קשור לשיחה שקיבלתי מאסותא בבוקר, כבר לא יודעת מה לחשוב.
 
וואו ממש חוצפה!

אני בהלם שככה פתאום "נזכרו". לגמרי סיבה לא להמשיך איתם מבחינתי.
 

mevugeret1975

New member
גם הנחיה שלהם לקחת סינרל שבועיים-הייתה טעות

הסתבר. שילמתי על טעות שלהם 550₪ ובתמורה קיבלתי ציסטה ענקית והעדר מחזור. מתנה טובה מצוות פוריות לקראת גיל 44. הבעיה שאני צריכה איכשהו להחזיר את הגוף למצב נורמאלי, ואין לי רופא לפנות עליו כדי לסיים את הסבב הזה בכמה שפחות נזק.
 

haych

New member
לא הבנתי למה את חייבת להשאר שם

אם את אומרת שהסבב הזה אבוד - אז תעברי מהר רופא כדי שתספיקי לעשות את הסבב הבא עם מישהו אחר.
זה נשמע ממש נורא, אני מצטערת שאת צריכה לעבור את עוגמת הנפש הזאת.
מעבר לזה שזה כואב בכיס, זה כואב בלב.
 

mevugeret1975

New member
הנחיה לקבל סינרל הייתה שגויה, הסתבר

פספסו את העדכונים שלי במייל.
ואני עדיין מסניפה סינרל. עם ציסטה ענקית והמחזור נעלם. אני צריכה לצאת מסבב הזה ולצמצם את הנזק, אבל הם התחילו את הסבב-אז צריכים לסיים איתו איכשהו. אני באי וודאות מוחלטת ואני גם לא יכולה פשוט להפסיק תרופות על דעת עצמי ולחכות מה יקרה. אתמול הם אמרו משהו אחד, והיום משהו אחר לגמרי. אני לא יודעת איך לסיים את כל זה. יש לי תור לרופא אחר עוד חודש. אבל מי יודע מתי הגוף יחזור למצב שאפשר יהיה להתחיל סבב הבא.
 

Clair24

New member
ציסטה

אני לא מומחית גדולה אבל מהנסיון שלי יכולה להופיע ציסטה בכל סבב. אפשר לשאוב אותה (לדעתי ללא עלות נוספת) ולהמשיך עם הסבב אם כל השאר נראה בסדר. אל תוותרי אם לא צריך. לאלדר לעולם לא התחברתי, גם מהיכרות איתו בקופה לפני טיפולים, גם מסבב אחד פרטי איתו הרבה לפני שעבד עם בר חווה, וגם מסיפורים אחרים ששמעתי במקרה מאותה תקופה. תחושת הבטן שלי היא שלשיחה מאסותא אין קשר. מציעה בחום לנסות לפתור את זה ברגוע מול אחת הבנות. תבקשי מהן שיתקשרו אלייך. בהצלחה ????
 

שחר רו1

New member
זה הזמן לעזוב

גם במחיר של לוותר על החודש. תעברי רופא, הוא יידע איך להתקדם משם.
 

mevugeret1975

New member
הייתי עוזבת בשמחה

אבל אני עדיין מקבלת דיכוי סינרל, צריכה לסיים את העניין במרפאה הזאת, הרי התחלתי שם את הסבב. יש לי תור לרופא אחר בעוד חודש. סבב הזה הלך כי ציסטה נשארה ולא זזה.
מצטערת על היום שפניתי לבר חוה. לפני חודש עשיתי שמיניות באוויר כדי להקדים את האישור מקופה, שילמתי 1000₪ רטרואקטיבי לקופה כדי שיאשרו לי טיפולים מדצמבר. הייתי צריכה להיות בסבב קצר עכשיו. ובסוף, בגלל המרפאה הזאת, לא אעשה טיפולים עד מרץ, שגם כך הייתי צריכה להתחיל במרץ בלי לשלם 1000₪ רטרו. מרגיז אותי נורא. הוצאתי המון כסף בלי לקבל כלום. בעצם לא-קיבלתי ציסטה ענקית תמורת תשלום ״סמלי״
 

שחר רו1

New member
תחכי לראות מה מציעים לך היום ותחליטי

איך להמשיך.
אם הסבב אבוד, אני הייתי עוברת לרופא אחר, את לא שקטה מתחילת התהליך אצל בר חווה ולטעמי אי אפשר לעבור טיפול כזה בלי לסמוך על הרופא ולהרגיש בטוחה.
אל תלחיצי את עצמך עם הגיל, זה מה יש, את עושה את המקסימום וכל השאר לא תלוי בך.
 
אוף...


 
למעלה