מומחה פריון שלא יעביר אותי 100 מזכירות ועובד עם כללית מושלם

LST2

New member
מומחה פריון שלא יעביר אותי 100 מזכירות ועובד עם כללית מושלם

היי בנות יקרות,
אחרי בירור נרחב הבנו שעקב רירית דקה אנחנו צריכים להתחיל לעשות טיפולי פוריות, תחילה הזרעה והזרקות בתקווה שניקלט ככה ובמידה וזה לא יעבוד IVF.
אחרי שבאמת פגשנו מעל 6 רופאים, עשרות אולטרהסאונדים, איבחונים הזוים היסטרוסקופיה ועוד, אנחנו דיי אבודים, מתוסכלים ומרגישים כאילו לא מוצאים את הרופא הנכון שילווה אותנו לאורך כל התליך ויהיה, זמין, קשוב, נחמד, ומקצוען אמיתי אני אשמח לשמוע ממכן המלצות ממקור ראשון על רופא שכזה.
למישהי יש מלאך שהיא ממליצה עליו? שעובד עם כללית מושלם ושמטפל בתל-אביב/ בשרון?
 
ד"ר דורון גולדברג

כ"כ אנושי ותומך. אני אצלו בציבורי ומקבלת יחס של פרטי. הוא תמיד זמין ועונה על שאלות.. בטוחה שיכול לעזור.. מקבל באזור מודיעין ועובד באסותא רשל"צ ומדיקל סנטר.. אני ממש ממליצה
 

בקרוב10

New member
מצטרפת להמלצה על ד"ר גולדברג

עברנו אליו לאחרונה, הטיפול הוא דרך הקופה הציבורית אבל היחס הוא לא של רופא פרטי אלא של שותף למטרה ; הוא מתכתב איתי מהטלפון הפרטי שלו גם בעשר בלילה אם צריך, תמיד אבל תמיד עונה, דואג שהכל ברור ושאין עוד שאלות ומתייחס לכל גחמה שלי ושל בנזוגי. היבט נוסף שהוא אולי שולי אבל לי עושה תחושה נורא טובה- הוא תמיד קורא לי בשמי ומתייחס לתחושות שלי ולא מבטל אותן. זה כ"כ מחזק ולא מובן מאליו. בקיצור, מומלץ בהחלט.
 

איגי84

New member
ד"ר גיא גוטמן

לא תצטרכי לעבור אפילו מזכירה אחת. (טוב, אולי מדי פעם, כדי לקבוע פגישה ראשונה למשל, בפגישה הראשונה את מקבלת את מספר הטלפון שלו והוא זמין תמיד בוואטסאפ).

עובד גם בתל אביב וגם בהוד השרון. בעיני הוא מאד נחמד ומאד מרגיע.
 
למעלה