אז כישלון בסבב.. איך מתמודדות ?

תו123456

New member
אז כישלון בסבב.. איך מתמודדות ?

אז דיכאון דיכאון
מה עושות כדי להתעודד?
חייבת למצוא כוחות
 

a morph

New member
לגמרי נותנת לעצמי כמה ימים לשקוע בדיכאון

מתפרקת, בוכה, מתלוננת, שונאת את החיים... איכשהו זה מעורר אצלי תגובת נגד ורצון לצאת מזה, ובוקר אחד פשוט קמה עם כוחות מחודשים. אם אני מיד מנסה לשחק אותה חזקה ולהתעודד, זה רק גורם לי לשקוע בחרדות, ולהרבה יותר זמן.
 

PAND76

New member
תזרמי עם הדיכאון

כי זה שלב נחוץ בדרך לאיסוף כוחות והמשך הלאה. במקביל, תשתדלי לשמור על השגרה שלך, כי היא מאוד בריאה לנפש. גם להיות עסוקה כמה שיותר, מה שמנטרל מחשבות שליליות.

יום אחד במהלך אחד הסבבים (במקרה זה היה גם יום הולדתי), הודיע לי רופא קופח גועלי במיוחד, כשאני בלי איש לידי, שהוא מוותר עליי ושאני צריכה אופציות מבחוץ. הייתי שם לבד לגמרי ויותר מבוגרת ממך. באתי הביתה, דפקתי ניקיון פסיכי של הבית תוך כדי בכי, ולמחרת המשכתי בשגרה עם הכאב האדיר וכבר פתחתי תיק פוריות במקום אחר ואצל רופא אחר. השלמתי עם קיומו של הכאב ואני זוכרת שבקושי שבועיים אחרי זה, נסעתי עם בעלי לסופ"ש מתוכנן מראש לאילת. והצלחתי ליהנות מהאוכל, מהאווירה, ממזג האוויר, מהקניות וכמובן מהזמן המבורך ליחד ולזוגיות, למרות הכאב שעוד היה שם (כבר עמום).

עכשיו נדמה לך שאין לך מאין להביא כוחות, אבל תראי שהם יגיעו ממש בקרוב. מחבקת אותך XOXO ושולחת לך המון אנרגיות טובות מפה.
 

haych

New member
בוכים...

זה מה שאני עושה.
שום דבר לא יכול לעודד אותי.
אני מסתגרת בעצמי, בוכה ולא נותנת גם לבעל להתקרב.
למחרת אני קמה חדורת מטרה לסבב הבא.
 

prule

New member
גם אני ביום הראשון בדכאון

לא יודעת אם בוכה...אבל שונאת את העולם.. וחסר שמישהו באותו יום בהריון לידי...
 

תו123456

New member
אז בכיתי אבל קשה אין לי אנרגיות לקום

לתפקד בעבודה זה ממש קשהההההההה
בבית גם
ובעלי בכלל אני מוציאה עליו עצבים ואז מתוסכלת שאני מתנהגת אליו ככה כי מה הוא אשם....
קיצר זמן קשה אוףףףף
 

PAND76

New member
גם בעלי ספג ממני מלא ריקושטים

בעיקר כשגיסתי ובעלה (שעשתה קנוניה יחד עם אמה לדחות לנו את החתונה), נקלטו לפנינו. אין לתאר את הכעס שבער בי, שאחרי כל מה שהן עשו לי ולנו כזוג, הן קיבלו להן את המתנה הזו מלמעלה כל כך בקלות כשאני עוברת ייסורי גיהנום, אפילו שמעולם לא חטאתי להן במאומה. וגם כעסתי על הבעלול, שאני זו שצריכה להתמודד גם עם עבודה תובענית וגם עם בדיקות ומנהלות מתישות וטיפול בבית, כשהוא בעצם לא צריך לעשות דבר מלבד להביא אותה בכוס פעם באיזה חודש חודשיים ואולי להסיע אותי חזרה הביתה. דבר מזה לא היה אשמתו, אבל הוא היה היחיד בסביבה להוציא עליו תסכולים ולמען האמת, עד שלא התפרקתי בפניו יום אחד אחרי עוד תור עגום אצל הרופא, הוא בכלל לא הבין כמה התהליך הזה בודד וסוחט נפשית. כמו ללכת סומא בחשיכה, ממש ככה. רק אז, הוא קלט כמה זמן הצלחתי להחזיק מעמד, בלי התמוטטות עצבים. אפילו הרופא ציווה עליו בחומרה לא להתייחס לדברים כמובן מאליו. לתת מעצמו, לחזר אחריי יותר ולפנק אותי כמה שאפשר.

תדעי לך, שדווקא העבודה היא ברכה. שם את יודעת מי את ומה את אמורה לעשות. שם את יכולה לקבל חיזוקים חיוביים לדברים טובים שאת עושה וזו גם שגרה להיתלות בה. ועוד משהו שאני ממליצה עליו - ספורט מכל סוג. הוא מעלה את מצב הרוח ואיכשהו גורם לנטל להיות פחות מאיים ויותר קל. קחי כל יום בפני עצמו. תשתדלי לנטרל מחשבות על עוד שבוע, על עוד חודש. תחיי מיום ליום ותראי שירווח לך.
 

תו123456

New member
תודה על התגובה הזאת


אני ממש מתחברת לבדידות בתהליך ....
מש מרגיש לי לבד .... בעלי מנסה להיות אמפטי אבל לא ממש הולך לו.... אמא שלי בכלל עצבנה אותי. וכל הגיסות שלי בהיריון .
אבל כל זה לא משנה כי אין לי מישהו לשבת איתו ובאמת לספר את שעל ליבי. נותר רק לבכות לבד ולחכות לתקווה של הסבב הבא
&nbsp
 
למעלה