הריון מביציות מוקפאות

תמרה126

New member
הריון מביציות מוקפאות

הי, אני בת 39, יש לי ביציות מוקפאות מלפני 4.5 שנים. מכירות הצלחות של הריונות בשימוש בביציות מוקפאות? האם יש חשש לתקינות עוברים שיווצרו לאחר הפשרת הביציות? בראש שלי עדיף לי להתחיל איתן מאשר לעבור עוד שאיבה. היתרון הוא גם שהן צעירות יותר וגם חוסכת את השאיבה. אבל אם הסיכויים לא טובים או שיש סיכון יותר גבוה אולי עדיף בכל זאת ללכת על טרי?
תודה רבה
 
התכנון הוא ילד אחד?

אם כן, אז אולי באמת להתחיל מהקפואים. אם לא.. עדיף שאיבה עכשיו מאשר עוד שנתיים..
&nbsp
לגבי הצלחות- לביציות מוקפאות סיכויי הפשרה נמוכים מאשר עובר מוקפא. אך לא ידוע לי על שום הגדלה בכמות המומים חלילה וכו כתוצאה משימוש בביציות מוקפאות.
רחוקת משפחה שלי הקפיאה ביציות לפני טיפולי כימו. אחרי שהבריאה, מצאה בן זוג והתחתנה, גם בשעה טובה הרתה מהביציות המוקפאות ויש לה היום בן..
 

תמרה126

New member
תודה רבה

מעניין מה הסטטיסטיקה בארץ לגבי הצלחת השימוש בביציות מוקפאות. אני מבינה שאין הרבה מידע כיון שרוב הנשים שהקפיאו ביציות בסוף לא השתמשו בהן. מה שכתבת בהחלט משמח (בעיקר כי קרובתך החלימה). אשמח לשמוע על נשים נוספות עם הצלחה. תודה רבה!
 

היא321

New member
הייתי שואבת עכשיו דווקא

כל עוד את בת 39 שזה לא מאוד מבוגרת ויש סיכויים לא רעים להרות מהביציות המעוצרות אצלך עכשיו. אם לא ילך תמיד אפשר להשתמש בביציות הצעירות, או למקרה ותרצי ילד נוסף בעתיד כשהגיל יהיה מבוגר יותר
 
למעלה