ד"ר תמר ארנון ושאיבה באסותא או מדיקל סנטר

hilase2

New member
ד"ר תמר ארנון ושאיבה באסותא או מדיקל סנטר

שלום לכולן,
אני מעוניינת לעבור שימור פוריות (הקפאת ביציות/עוברים) וקיבלתי המלצות על מספר רופאים ומכוני ivf. אני מאזור חיפה ולכן שוקלת לעבור את התהליך במדיקל סנטר בהרצליה או באסותא (ראשון או רמת החייל). אני רוצה לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית כדי להחליט על מקום ושיטה (ביציות/עוברים) אבל מתלבטת בין רופאים ששמעתי עליהם הרבה בתחום של שימור פוריות ועובדים עם המרכזים הנ"ל לבין ד"ר תמר ארנון שמקבלת בחיפה לייעוץ אבל המשך התהליך איתה לא כ"כ ברור לי.
המליצו לי על ד"ר דורון גולדברג שמקבל גם במדיקל ובאסותא, וגם דרך הקופה (כללית) לפגישת ייעוץ ראשונית במודיעין, ועל ד"ר אתי ממן ומרפאת אמא במדיקל. מהפורום פה ראיתי המלצות בצפון על ד"ר תמר ארנון מהמרפאה של בר חנה שעובדים עם אסותא ראשון, והבנתי שהיא גם עובדת עם מדיקל.

1. האם ד"ר ארנון מלווה את התהליך כולו ועושה גם את השאיבות או שאחרי היעוץ היא תפנה אותי לאחד המרכזים הנ"ל? מישהי יכולה להמליץ על התהליך איתה ובאיזה מרפאה היא עשתה את השאיבות?
2. האם יש יתרון להגיע אליה כדי שיהיה לי רופא פה בחיפה שמלווה את התהליך? בהקפאת ביציות התהליך הוא יחסית קצר, ומוגבל ל-4 סבבים במקרה הכי גרוע. או ששווה כבר לקבוע תור לממן או גולדברג ולנסוע בשביל זה למרכז כדי להתחיל את התהליך במרפאה שבה אני רוצה לעבור את הטיפול? אני יכולה לקבל החזר מהכללית רק על ייעוץ אחד, אז אני רוצה לבחור את הייעוץ שיהיה הכי טוב ויעיל ויקדם את התהליך אח"כ.
בגלל שאני עדיין מתלבטת לגבי איזה תהליך לעבור, חשוב לי לקבל ייעוץ טוב ומקיף. מצד שני, אני מעריכה שלעומת מקרים אחרים פה מבחינה רפואית זה לא מקרה מסובך, אז אין צורך בתותחים הכבדים בתחום.

תודה,
הילה
 
למעלה