אז שרשור התפקדות

מפעם

New member
להשיג משהו שאת רוצה המון זמן זה לא שטחי בכלל!

יהי רצון שכמו שזכית להשיג את השרשרת בפשטות, ושמחת בה, כך יושגו ויתמלאו כל משאלותיך לטובה ולברכה:)
ותודה..
 

Nakatoma

New member
גם אני מתפקדת

1. אני כרגע בהמתנה לחודש הבא, עשיתי סבב ראשון אצל בר חווה (לפניו היו 16 הזרעות שהניבו 3 כימי ואחת הפסקת דופק). גם בסבב הזה הדופק פסק אחרי שבועיים שהיה תקוע בשבוע 6 ואז הציטוטק לא לגמרי עבד ושבוע שעבר עשיתי היסטרו ניתוחית להוציא את מה שנשאר בדרך התברר שהעובר השתרש על שרירן קטן שהמליצו לא להוציא וכעת ההמלצה השתנתה ושבוע הבא תהיה עוד היסטרו להוציא את השרירן.
2. אוהבת מאד את החורף, הילדים שלי הם ילדי חורף :)
3. הזמינו אותי היום לארוחת צהריים לכבוד יום הולדתי ה - 43
 

מפעם

New member
מזל טוב
ליום ההולדת

שלא תדעי עוד צער
ותתקצר לך הדרך ושתקבלי במתנה פיצוי מתוק הריון מלא ותקין בידיים מלאות.
 
המון זמן לא הייתי כאן אנסה לענות

1.איפה אוחזת? בסיום סאגת הטיפולים. אני מאד וותיקה כאן ויש כאן הרבה שיודעות מה עברתי בשנים האחרונות אבל, למי שלא זוכרת ו/או לא יודעת ו/או חדשה כאן אז אני נשואה 18 שנה עברתי 18 טיפולים מתוכם 4 עם תרומת ביצית מתוכם 3 הריונות שהסתיימו הראשון בגרידה בשבוע 8 בגלל שהפסיק הדופק, השני בהפלה בשבוע 13 והשלישי בלידה שקטה בשבוע ה-20, בנוסף גם החצי שלי אפילפטי ועבר תאונת עבודה קשה לפני שנה וחצי שכללה אשפוז של חודשיים בבית לוינשטיין לשיקום. אחרי כל הסיפור הזה החלטנו בצער רב אבל, אחרי הרבה מחשבות לסיים עם הטיפולים. אני כאן מדי פעם כי הטייטל של מטופלת פוריות לא עוזב אף פעם ותאמינו לי כמה שמנסים לשכוח מה שעברנו אי אפשר, ולכן אני כאן. חוץ מזה שחלק מהבנות כאן חברות שלי אז אני נכנסת מפעם לפעם לראות מה נשמע.
2.אוהו איך אני אוהבת חורף, ממש שמחה עם מזג האוויר הזה. עושה מרקים טעימים אולי זה יעיץ אותו קצת להגיע כבר.
3.דבר משמח או בעצם שניים: אחרי המון המון זמן של חיפוש עבודה מצאתי לפני חודש עבודה של חונכת וסומכת של שלוש משפחות: אחת של משפחה עם ילדה בת 15 מהחנ"מ שנמצאת בבית בגלל שבר ברגל ואני עוזרת לה גם בלימודים וגם משמחת אותה כי שבר זה מדכא, אחת של משפחה של אישה נחמדה עם ילד בן שנה וארבע (עברה לידה שקטה בשבוע 30+) שיש לו פגות מאוחרת והיא צריכה הדרכה בבית אז אני לא עוזרת הבית שלה לא מנקה לה את הבית אלא מדריכה אותה קצת בניהול הזמן וניהול הבית ואחת של ילד וילדה אוטיסטים שצריכים שיהיו איתם אחה"צ וישחקו איתם קצת. המקרה השלישי לא קל ולא פשוט בכלל אבל, בעזרת ה' מקווה שזו רק ההתחלה וההמשך יהיה קצת יותר קל. מאד אוהבת את העבודה הזו ומאד נהנית ממנה. הדבר השני לפני שנה עברנו מהדירה הקנויה שלנו לדירה שכורה כי עושים אצלנו תמ"א38, והיום חמותי אמרה לנו שביוני הקרוב נחזור לדירה הקנויה שלנו.
4.הצעות לשיקום: לא ממש יודעת. סבב תהילים דווקא יכול להיות מעולה, ומפגש זה אחל'ה רעיון.
 

מפעם

New member
ממתינה יקרה

תודה על האיחול משרשור אחר:)
שלא תדעו עוד צער ויהי רצון שהשם יתברך ימלא את חסרונכם וישלח לכם רפואה שלמה מהרה מהרה. כל הברכות וכל הישועות.
 

תו123456

New member
היי

אני בטיפולי פוריות לילד מספר 2 (יש לי ילד מטיפולי פוריות בן שנתיים וחצי).
במאי עברתי שאיבה עם בציר מעולה של חמישה עוברים והחזרה שלא צלחה. מאז מנסה להחזיר את המוקפאים שלי אך לא היו ביוציפ והרירתוש לא הגיבה (2 מ"מ כל הזמן) וציסטה וחגיגה. עכשיו בסבב טבעי מחכה להחזרה והרירית כבר 10.3 (וווווייי).
דבר טוב- פתחתי עכשיומחשב וחוץ מזה שכותבת פה מלא הודעות הצלחתי לסיים את כל המטלות שלי לשבוע הקרוב :)
לגבי הפורום. אני פה עוד מהטיפולים הראשונים בעיקר כצופה בכינוי אחר. הוא מאוד חשוב עבורי כיוון שאני מרגישה שאין לי שום מקום אחר בעולם לחפור על הנושא הזה ולקרוא עליו. למדתי מפה המון. מאחלת לך מפעם בהצלחה. אני באופן אישי לא מצליחה להתחבר דרך הטלפון אז זה מבאס (תפוז מסרבים לתת לי להתחבר). אירוח של מומחים יכול להיות מצויין. פעילות יומית או שבועית של הנגשת מידע יכול להיות טוב או משהו מחבר בין הבנות....
 

מפעם

New member
תודה תודה, תהי ברוכה

תכתבי לי עוד על הנגשת מידע, אני יכולה רק לנחש למה הכוונה
את קשיי ההתחברות אני אעביר להנהלה
שתהיה לך החזרה מנצחת יקירה!
 

תו123456

New member
הנגשת מידע

למשל לגבי בדיקות שרובנו צריכות לעשות- הסיטרוסקופיה, או תרופות שונות, סוגי החזרות, פרוטוקולים, רופאים, תמיכות וכו....
אז לכתוב מידע לגבי זה, להפנות לאתרים, מאמרים, שרשורים בנושא , סיפורים לגבי זה וכו...
ככה שיהיה במסודר ובחיפוש לגבי הנושאים ושבנות יוכלו לספר מנקודת מבטן ולא רק מהמידע היבש שקיים ברשת. עוד אפשרות זה הצגת מחקרים עדכניים לגבי נושאים רלוונטים, למשל עכשיו יש הרבה מחקרים על PGS שאפשר להציג . להנגיש את הידע הקיים ולעזור לכולנו להיות מומחיות בנושא :)
 
למעלה