פרישת מנהלות הפורום עקב בעיות אבטחה

פרישת מנהלות הפורום עקב בעיות אבטחה


גולשות יקרות,

לצערנו הרב, אנו פורשות מהנהלת הפורום.

רצינו להגיד תודה לכולכן, על השיתוף, על העזרה ההדדית, על התמיכה הנפשית, על הידע שחלקתן אחת עם השנייה ועמנו, על תחושת הבית ששררה כאן.

התקלות הטכניות אשר ארעו בתקופה האחרונה גזלו מאיתנו כוחות רבים, השקעה מרובה ירדה לטימיון וכפי שכולן כאן כבר מרגישות ככל הנראה, תחושת הבית אינה כפי שהייתה חרף מאמצינו.

היה לנו הכבוד לעמוד בראש פורום של נשים אמיצות, לוחמות ולביאות כמוכן.

אוהבות ונשתדל להמשיך להיות לצידכן,
טוליתי ואיילה
 
כמה מילות פרידה


חברות יקרות לדרך,

אני מנהלת את הפורום, לצידה של טוליתי האהובה, מזה כשנה וחצי ועצובה מאוד להיפרד.
קשה לי לסכם במילים את התקופה שעברתי, גם כאן בפורום וגם בחיי האישיים במקביל, כאשר השינוי שחל בחיי כמטופלת פוריות (ובואו נודה על האמת, זו המציאות של כולנו יום יום, גם כאשר אנו משתדלות לשמור על אורח חיים רגיל מחוץ לטיפולים), הוא לא פחות ממהפכה עבורי.
אני מסיימת את הניהול כאשר אני עצמי בהריון מתקדם, שהגיע כמו באורח פלא, לאחר שנים רבות של טיפולים והפלות חוזרות במהלכן, והרבה מזה הוא בזכות הידע שחלקתן כאן במהלך השנים.

אני מקווה שהצלחתי לסייע למי מכן, או לתמוך ברגעי משבר, על גבי הפורום ובפרטי כמובן. אני מקווה שהצלחתי לשמור על אופי הפורום כפורום למטופלות בדרכן לילד הראשון בראש ובראשונה, כאשר לי עצמי הפורום שימש מפלט מהמציאות מרובת ההריונות והילדים שבחוץ.

אני עוזבת כשבאמתחתי חברות אמת שהכרתי כאן, ואני מלאת תודה והוקרה על כך.
תודה רבה טוליתי אהובה, על האמון ושיתוף הפעולה, אחותי לדרך. אני מאחלת לכל מטופלת פוריות חברה כמוך לצידה, תומכת ורגישה, ובעלת ידע רב (כן גם לפעמים יותר רחב מזה של חלק מהרופאים). עברת דרך כל כך ארוכה, שמחתי להיות לצידך בתהליך בו הפכת לאמא, ומאחלת לנו עוד שנים רבות של חברות.

הפורום הזה ריכז במהלך השנים נשים חזקות מאוד, לוחמות שאת המלחמה שהתחילו ואינן יודעות מתי יסיימו, מנהלות בגבורה, בחוכמה, עם ידע רב, עם אסרטיביות מול הרופאים, עם הומור לצד הכאב, ועם ערבות הדדית שלא ראיתי כמותה. אני גאה להיות חלק מכן.

אאחל לכולכן שתמיד הfsh יהיה נמוך, שהבטא תמיד תהיה גבוהה, שהשלפוחיות תהיה מלאה לפני כל החזרה אך לא לוחצת, שבכל מעקב תשמעו כמה הרירית מהממת, שתמיד הרופאים יסבירו לכן את ההחלטות, שבכל שאיבה תהיה ביצית אחת יותר ממה שציפיתן, שכל הרדמה תתעוררו מסטולות בקטע טוב ותתנצלו בפני הרופא שלא הכנתן לו עוגת דבש (טרו סטורי מהשאיבה הראשונה שלי), שלא תשמעו לעולם הערות מהגיסה והדודה, שתמיד כשתגיעו בבוקר למעקב תהיה הטכנאית התותחית, שתמיד יהיו מוקפאים, ושכל העולם יצא לכולנו מהשחלות והרחם, וכמה שיותר מהר.

בנימה קצת יותר רצינית, אאחל לכולן מכל הלב ידיים מלאות במהרה, הריונות תקינים ומשעממים, ושהדרך תתקצר.

שלכן,
איילה
 

טוליתי

New member
גולשות אהובות

יותר מעשור שהפורום הזה משמש לי כבית. אי שם בתחילת דרכי כמטופלת פוריות, בזמנים שעוד היית צריכה לערבב אבקה עם ממס כדי להזריק אוביטרל שורף במיוחד, חיפשתי מקום שבו נשים מרגישות כמוני, חיפשתי מקום שארגיש שמבינים אותי, רציתי להיות במקום שבו לא אצטרך לענות על השאלות: "מה עם ילדים?" ו"למה אין לך ילדים?"....חיפשתי ומצאתי בית נפלא. הכרתי גולשות רבות שהפכו לחברות אמת שלי, ואנחנו יחד עם היום, מחוץ לפורום.
לצערי הרב דרכי הייתה לארוכה במיוחד ולקשה במיוחד, כך שצברתי ניסיון רב, ואותו תיעלתי לניהול הפורום. השתדלתי להיות זמינה לגולשות ולסייע ככל שיכולתי, ובעזרת הגולשות הגיע פורום פוריות בשנת 2013 לממוצע של כ-7000 הודעות בחודש, עם כ-450 גולשות. גולשות רבות תחזקו את הפורום מהבחינה החברתית, ותרמו לגיבוש אמיתי של קבוצה מקסימה של נשים גיבורות ע"י ארגון פעילויות מיוחדות לרווחת הגולשות.
מקצת מהפעילויות המיוחדות: קריאה משותפת של ספר תהילים (באדיבות רבנית הפורום זלצר1), החלפת משלוחי מנות לפורים (באדיבות shirani), גיוס תרומות למען אוכלוסיות מעוטות יכולת לקראת חג, ליווי יחידניות לשאיבות, שינוי מדיניות אסותא ועוד. בנוסף, בתחרות שארגנה הנהלת "תפוז" דאז, זכיתי בזכות גולשות הפורום בפרס. אין ספק שמה שהפך את פורום פוריות למשמעותי הוא ההתגייסות שלכן לעזור זו לזו יום יום מתוך אהבת אדם אמיתית. אתן נהדרות, ואני אוהבת אתכן מאוד.
מודה למנהלות הפורום היקרטת שניהלו את הפורום לצידי, במיוחד לאיילה סליי, שעשתה עבודת קודש משמעותית במענה זמין לגולשות הן על גבי הפורום והן מאחורי הקלעים, והכול נעשה בנועם, באצילות ובשכל טוב. איילה, איתך השמיים הם הגבול! אני בטוחה שאם ייצא לנו לעבוד שוב יחד (או להתנדב יחד) נוכל לצלוח הכול!
הלוואי שאשמע בשורות טובות במהרה מהגולשות Rמחכה וממתינה למתנה, שנלחמות כבר למעלה מעשור על מה שכל כך מגיע להן.
מאחלת לכל אחת כאן לזכות להקים את המשפחה שעליה חלמה, לרוות ממנה אושר ופיצוי על הדרך שעברה, ולזכות וליהנות ממנה בבריאות עד 120.
&nbsp
שלכן באהבה,
טוליתי
 

lollipop06

New member
וואו עצוב לי אבל מוקירה תודה

באמת חבל לי שהפורום ספג לאחרונה כ״כ הרבה בעיות טכניות ועצוב לי על עזיבתכן..
התמיכה, העזרה, ההכוונה שלכן ללא כל תמורה.. הידע הרב.. שאין להם תחליף..
בעולם כה מורכב של טיפולי פוריות הייתן כסלע איתן ואף כאם שניה עבורי (אף לפני שהפכתן לאימהות)
אני מודה מקרב לב על תרומתכן ומאחלת לכן אושר רב בבית מלא שמחה וצחוק ילדים

&nbsp
 
תודה רבה לשתיכן


על התחזוקה של הפורום כנגד כל הקשיים, על כך שהייתן קול של שפיות והרגעה ונחמה עבורי וככל הנראה גם עבור רבות אחרות.

אם במקרה תמצאו את עצמכן מנהלות פורום דומה באתר אחר, בואו לספר לנו.
 

haych

New member
תודה רבה לכן על כל ההשקעה לאורך השנים

אני מקווה שתמשיכו לתרום מנסיונכן גם בלי להיות מנהלות.

אני מתארת לעצמי שבזה תסתיים דרכו של הפורום... גם ככה המצב הנוכחי גורם לבריחה של גולשים, ובלי ניהול, עם הודעות פרסומת ובלי "מבוגר אחראי", הסוף די צפוי...

ההתנהלות של תפוז מחפירה. חבל.
 
כמה מבאס
תודה לשתיכן


החזקתן פה בית חם, עם כמויות ידע שרבים וטובים מהרופאים לא יודעים,
הרבה טוב ורק טוב.
חיבוק גדול ותודה ענקית
ובשורות טובות ונפלאות לכולן
&nbsp

&nbsp
 

איגי84

New member
תודה רבה טוליתי ואיילה! אתן מדהימות


אני חברה בפורום רק כמה חודשים, אבל קיבלתי מכן המון כח, ידע והשראה. התרגשתי מאד מהסיפורים האישיים שלכן (את של טוליתי קראתי בהודעות ישנות) ומהדרך שלכן לעזור לאחרות.

המון תודה ובהצלחה לשתיכן!
 
הנחתי שזה יגיע אחרי האירוע האחרון

האמת = קשה פה נהיה. אני סופר מצטערת אבל סופר מבינה .
תודה רבה על ה- כ- ל
&nbsp
 

PAND76

New member
מזילה דמעה


מה אומר ומה אגיד? מילים נראות לי נחותות. שאתן השראה לכל אחת מאתנו. שאתן נמרות לוחמות. שאתן רוויות בכל כך הרבה ידע, הזדהות ונשמה, שכל אחת כאן מרגישה חברה טובה שלכן, למרות שזה העולם הוירטואלי. שהקמתן לנו, למרות לו"ז עמוס וחיים מוטרפים, בית. שנתתן כוחות אדירים אולי אפילו בלי לדעת, בכל פוסט, בכל תגובה, בכל סקר שערכתן (שקצת הסיח דעתנו מהקושי היומיומי שנקרא "טיפולי פוריות" והזכיר לנו, שאנחנו קודם כל בנות חווה.) שהרגעתן כשפחדנו, ששמחתן כששמחנו. שנתתן אוזן קשבת וליטוף, כשהיינו צריכות.

עדיין, זה לא נראה לי מספיק. אז אוסיף.
שתמיד תגדלו בנחת ותדעו תמיד אושר.
שאחיותנו אתן וברוכות תהיו.
 
אין מילים פשוט מה עם אקה? גם פרשה? נועה 312 סיכמה הכי טוב

בס"ד
תפוז הצליחו להרוס את הבית (וזה ממש בית) הכי טוב שלהם
למרות שהאנשים לא אשמים לך תסמוך על טכנולוגיה ...
תודה מכל
הלב לכן איילה וטוליתי היקרות מאד
על האנושיות ההשקעה התמיכה ברגישות הראויה ללא לאות
שפכתם אור מרגיע על האי וודאות המפחידה
אז ממש ממש תודה!
 

מישלית2

New member
תודה רבה לכן על הכל!

כל כך שמחתי כשכגיליתי את הפורום הזה בתחילת "דרכי", אומנם לא הייתי מהפעילות ביותר, אבל נעזרתי רבות בידע העצום שיש פה ובשיתוף הנדיב והמכיל של כלל הכותבות. אני מקווה שהפורום ימשיך את דרכו גם אם במתכונת אחרת.
 

Clair24

New member
כל כך חבל אבל כל כך מבינה

הפורום הזה הפך להיות לי כמו בית גם הרבה אחרי ההריון. טליתי איילה ואקה טיפחתן כאן קהילה תומכת ומלאת ידע שהיא משאב משמעותי. המון תודה לכן ????
 
למעלה