דימום קל שבוע אחרי החזרה

דימום קל שבוע אחרי החזרה

הי, שאלה לי לכל המבינות: אתמול בלילה שבוע אחרי החזרה של מוקפאים (כנראה לא מוצלחת) החל דימום קל בניגוב שהמשיך גם היום. לוקחת תמיכה שני קרינון וגם בלעדיו, מעולם לא היה לי דימום פחות מ13-14 יום מהביוץ. אני פסימית ולא מרגישה שזה הריון אבל הרופא הציע להוסיף זריקת פרוגסטרון רטרד ועשיתי היום. איך משפיעה הזריקה והאם בכלל יש לזה סיכוי? וגם אם מישהי יודעת האם הגיוני דימום כזה כה מוקדם? ממש פסימית, נורא רוצה להיאחז בתקווה אבל גם חוששת מהאכזבה.
 
אחרי זריקת פרוגסטרון רטרד 500

תודה על התגובה. יום אחרי זריקת פרוגסטרון רטרד 500, שנשמע לי הרבה, עדיין דימום בניגוב. לא מחזור אבל עד אליו אמורים להיות עוד שלושה ימים. אמורה לעשות עוד זריקה עוד יומיים ובטא יום אחרי אבל מתלבטת אם לא להקדים את הבטא ואם תהיה תוצאה מפתיעה רק אז לעשות זריקה. לא מרגיש כמו הריון וחבל לי לקחת סתם את הזריקה. מה דעתכן?
 

שחר רו1

New member
גם אני הקדמתי את בדיקת הבטא

בהחזרה האחרונה, הייתי אמורה לעשות בשבת ואז גם לקחת זריקת פרוגרסטרון, כדי להימנע מקבלת זריקה מיותרת עשיתי את הבדיקה בשישי, יצא שלילי וחסכתי לי סתם זריקה. מקווה שאצלך ייצא חיובי ואז הזריקה לא תתייתר
 
כלומר את רוצה לבדוק יום לפני האיחור בווסת?

לא כדאי, מוקדם מידי.
בכל מקרה, לא נראה לי שההשפעה של הפרוגרסטרון מיידית. בפרט אם הדימום שאת רואה הוא לא דם טרי..
נסי לשמור על אפיטמיות.
&nbsp
עוד זריקת פרוגרסטרון לא באמת תשנה הרבה לגוף שלך אם חלילה אינך בהריון. לא כדאי לדלג אליה אלא אם את בטוחה במאה אחוז שאין הריון- ואין לך סיבה לחשוב זאת כרגע.
 
למעלה