היי

היי

הי אני חדשה כאן לצערי... עשיתי שאיבה ראשונה ועברתי את כל התהליך והחזירו לי שני עוברים טובים שלא השרישו ברחם... עכשיו. בעודנו (אני ובעלי )מחכים להחזרה ,נוצר ויכוח ביני לבין הפקידה של הרופא פוריות שהיא גם אשתו!!מההתחלה הרגשתי שהם סנובים וקרים וכשרציתי לדעת אם הייתה קליטה לאחר בדיקת הבטא אשתו שלחה לי הודעה עם אימוג'י עצוב שזה ממש עצבן אותי כי לא ככה רציתי שיודיעו לי על כזה דבר...בכל אופן, אני והיא לא תקשרנו טוב ודרך התכתבויות בוואטספ נוצרה בנינו אי נעימות .
בעלה ,שהוא הרופא התעצבן וביטל את ההחזרה. האם קרה כאן למישהי שלא הייתה כימיה טובה עם הרופא שלה ?? האם קרה לכן פעם שהרופא צעק עליכם בטלפון כמו פסיכופט?? עלי ועל בעלי !כל הסיפור הזה ממש הפיל אותי לקרשים כי רצינו להתקדם מהר לביוץ כדי לעשות החזרה וקשה לתאם מול רופאים פנויים לזמן הקרוב שיתאים לזמן הביוץ שלי ...מצטערת על האורך ...פשוט הרגשתי צורך לפרוק את שעל לבי .תודה לכן
 

prule

New member
לא הייתי נשארת שם כנראה

כימיה זה דבר חשוב. וגם כשאין זה בסדר.
אבל מצב כזה זה בעייתי ממש.
לדעתי כמובן
יש עוד רופאים באיזורך?
 
מה?? הזוי ממש! ביטל החזרה?? איזו חוצפה !

מה הוא ילד בגן שעושה ברוגז?? נראה לי שאת יכולה לתבוע אותו על דבר כזה אם כבר התחלת מעקבים וכו והוא ביטל פתאום כי אישתו "נעלבה".
&nbsp
כך או כך, לברוח ממנו ומהר. התהליך גם ככה קשה גם מבחי שיהיה מתח מול הרופא.
חשוב שתרגישי שאת בידיים טובות, מישהו שאכפת לו ממך ורוצה באמת שתצליחי ומוכן להשקיע לצורך זה.
לא אמורה להיות בעיה להחליף רופא גם אם יש לך מוקפאים. שמעתי גם על בנות שהחליפו בית חולים.
לי גם יצא לשנע עוברים מאסותא ראשון לרמת החייל פעם. לא סיפור
 
אני לא מבינה..

זה נשמע כמו רופא פרטי שאת משלמת עליו כסף נראה לך שאת מחבלת יחס כזה?? תראי זה ידוע שרופאים הם לא האנשים הכי סימפטיים לרוב אבל מפה עד לבטל החזרה? אם את באזור השרון ממליצה על עופר גונן, מקסים רגיש וסבלני (תאמיני לי איתי צריך הרבה סבלנות) והכי חשוב.. עושה את העבודה בהצלחה מרובה עד כה ברוך השם
 

נובמבר6

New member
המלצה חמה לעבור רופא היום

את ואנחנו ראויות ליחס חם רגוע והוגן.
רוב הרופאים ממש לא כמו הרופא שתיארת.
בהצלחה
 

טוליתי

New member
אני אשמח לדעת מי הרופא הזה

כדי לא להציע אותו.
מצטערת על הסאגה
.
&nbsp
עברי לרופא מכבד.
 

נוגט12

New member
וואטספ זה בעייתי

אני תוהה אם אנחנו אצל אותו רופא, גם לי אין תקשורת טובה עם המזכירה. יש לה לפעמים תשובות בוואטספ שנשמעות מאוד רע כשקוראים אותן. אני לא יודעת אם היא מודעת לזה.
אני מקווה שאני לא אצטרך עוד סבב, אבל אם כן כבר שיריינתי תור למרפאה אחרת. לעבור רופא זה כאב ראש, בטח בזמן החגים, אבל לפעמים אין ברירה.
שיהיה לך בהצלחה בהחזרה!

ותודה לבנות בפורום באופן כללי, אני קוראת קבועה פה בחודשים האחרונים, על אף שהאתר הוא לא ידידותי למשתמש.
 
למעלה