חודש שני של הריון כימי

METOKA27

New member
חודש שני של הריון כימי


אוףף
יום 13 מקלון חיובי ,אתמול בטא 22 ותוך כדי התחילו כתמים והיום מחזור חזק
מה לא בסדר בי ?? מציינת שהfsh מעט גבוה 11.8 זאת יכולה להיות הסיבה?
הרופא אומר שזה בסדר ולא לעשות כלום בינתיים
הפרוגרסטון גם היה נמוך אתמול לבטא 22
והוא לא הציע שום תמיכה
אולי זה היה מציל את המצב.
נמאסס לי מהאדישות של הרופא

 
הערכים אכן נמוכים

וזה למרבה הצער הגיוני כאשר אין הריון .
יותר מטריד מעוד הריון כימי זה האדישות של הרופא
אולי יש משהו שמפריע ולא מנוטר.
אם יש לך ספק נראה לי זמן טוב לחשוב מה הלאה.
&nbsp
בהצלחה
 

METOKA27

New member
הרופא אומר לי להבא לא לבדוק הריון

רק עד שיש לי שבוע איחור?! כאילו זה נראה לו בסדר שאני אעבור 2 כימי רצוף? ושאולי אעבור עוד ולא אדע כי מבקש ממני לא לבדוק עד שיש איחור רציני

 

londi81

New member
זה הריון טבעי? את מטופלת פוריות?

נתחיל מזה, ששום דבר כנראה לא יכול להציל את ההריון... אז אל תאשימי את עצמך או את הרופא בעניין הזה.
בהמשך, חשוב לציין שיש המון מחקרים שמצביעים על כך ש 70% מההריונות הטבעיים הם הריונות כימיים ופשוט רובם ככולם אפילו לא מתגלים על ידי האישה... תחשבי באמת עלייך, אם לא היית בודקת, פשוט היית מקבלת מחזור כרגיל, לא? לא היה לך מושג שמדובר בהריון כימי.. ואם זה אכן טבעי, יכול להיות שההנחיה של הרופא אינה מנותקת..
בהמשך, אני הייתי מציעה לך לעשות בדיקת פרוגסטרון ביום 21, כדי לוודא שהרמה תקינה כדי לתמוך הריון ולשקול תמיכה במידת הצורך
&nbsp
 

פחזניה3

New member
חיבוק חזק. מזדהה מאווד עם תחושותייך

גם אני אחרי 7 הריונות כימיים רצופים.
לדעתי, כדאי לבקש מהרופא להתחיל בבירור קרישיות, בלוטת התריס ופרופיל הורמונלי.
 

METOKA27

New member
תודה לכן. ההריונות טבעיים

יש לי fsh גבוה אולי זו הסיבה שזה לא מצליח? בינתים הרופא לא הנחה אותי לעדות כלום. רק לא לבדוק ביום ה14 הריון אלא רק אחרי איחור רציני
 
נשמע לי שכדאי לעבור רופא, לאחד שגם מומחה פריון

הפרוגרסטרון שלך היה נמוך מאוד וכדאי לברר סיבה, לעקוב בבדיקות דם ולראות שאין בעיה של חוסר פרוגרסטרון (בעיה בספיגה של הגופיף הצהוב למשל) שזה מה שגורם לכימים.
בלי קשר, ממליצה לך לבדוק בטא שוב לוודא שהיא מתאפסת. בטא נמוכה שלא מתאפסת + פרוגרסטרון נמוך, מדליק נורה אדומה (מעלה סיכון שמדובר חלילה בחוץ רחמי, ואז יש להמשיך לעקוב עד התאפסות), חשוב לוודא שזה לא חלילה המקרה.
&nbsp
וחוזרת שוב על ההמלצה- החליפי רופא. ההנחיה שלא לא לבדוק בטא בזמן הזויה בעיני, בפרט כשיש רקע של כימים לא מוסברים. ההתעלמות שלו מהכימים ומערך הפרוגרסטרון הנמוך, גם לדעתי לא במקום. אינני רופאה כמובן, אבל בהחלט ממליצה לך לשקול כן ללכת לרופא אחר.
 

נועה312

New member
אני מצטרפת לשאר

צריך לבדוק פרוגסטרון שבוע אחרי ביוץ ולוודא שהוא מספיק גבוה ואם לא, להוסיף תמיכה אחרי כל ביוץ עד לקליטת הריון תקין. חוץ מזה גם הייתי בודקת קרישיות, הקרישיות עולה עם הגיל ויכולה להיות פקטור בעייתי גם אם בגיל צעיר יותר היו הריונות תקינים.
 

londi81

New member
תגידו - אתן לא קצת ממהרות?

הבחורה בת 32 (לפי הפרופיל), אחרי ת2 הריונות תקינים. היו לה 2 הריונות כימיים, שזה מאוד מאוד מבאס, אבל נפוץ. כל רופא פוריות שהיא תגיע אליו בשלב הזה, במקסימום יסכים שהיא תבדוק פרוגסטרון אחרי ביוץ (שאני בעצמי הצעתי לה..) ורוב הסיכויים, יגיד לה לחזור אליו אחרי 6 חודשים בהעדר הריון...
מי כמוני וכמוכן מבינה כמיהה להריון, אבל מפה ועד רופא פריון?בדיקות קרישיות? איזה רופא ישלח אותה לבדיקות קרישיות (לא הסכימו לשלוח אותי גם אחרי 4 IVF)...
אולי לא כדאי להלחיץ אותה, ובאמת לתת לזמן לעשות את שלו?
אני כותבת גם כדי לא להלחיץ אותה, וגם כי סביר שככה רופאים יתייחסו אליה (מבחיניתי אגב בצדק מסויים, בהתחשב בסטטיסטיקה ובמשאבים המוגבלים)
 

נועה312

New member
כבר שלחו אותה לפרופיל הורמונלי

לפני כמה חודשים והfsh בו יצא גבוה לגיל 32.
אני מניחה שהיא לא הלכה לפרופיל הורמונלי ישר אלא אחרי כמה חודשים טובים של נסיונות פלוס עכשיו 2 כימיים רצופים. אישית לא חיכיתי שמישהו יישלח אותי לבדיקות קרישיות אלא עשיתי בפרטי את כל הסט ברמב"ם לפני שהתחלנו ivf וכשלי היו 2 כימיים רצופים בגיל 30 בנסיונות טבעיים גילינו בעיית זרע שגרמה להם ושמענו משפי שהסיכוי שלנו בהינתן בעיית הזרע להריון, אפילו כימי, הוא 2-3% בשנה אז התחלנו טיפולים לפני שעברה שנה..
 

METOKA27

New member
לא נראה לי שיש בעיית זרע

כי יש לנו 2 ילדים מהריונות ספונטנים
הזרע יכול להיות בעייתי פתאום ביום בהיר?
התחושה שלי שהרופא נוזף בי היא נוראית. אז בגלל שכבר יש לי 2 ילדים לא מגיע לי ברור מקיף יותר?
זה מבאסס תחת 2 כימים רצופים
 

נועה312

New member
לא אמרתי שיש בעיית זרע

נתתי את ה2 כימיים הרצופים שהיו לנו בתור דוגמא לבעיה שגרמה לכימיים שכן הצריכה טיפולים, וכן אצלנו הזרע התדרדר עוד יותר ביום אחד ולגיא מאורלי וגיא יש 2 ילדים מהריונות טבעיים וכשהוא ואורלי רצו להביא ילדים גילו לו 17 זרעונים אז ברור שגם צריך לבדוק את הזרע.
 
למעלה