הרבה שאלות למנוסות מבינכן

הרבה שאלות למנוסות מבינכן

היי לכן לפני שנתיים הפורום היה לי בית מחבק ותומך, כולי תקווה שחזרתי הנה היא לשהות קצרצרה (אם גי כמו שציינתי בפוסט אחר שלי מהימים האחרונים אני מבקרת כאן מידי פעם וקוראת אתכן) אז ככה לפני חודש ביצענו החזרה של עובר מור מלפני שנתיים, ההצלחה לא צלחה הייתה בטא נמוכה שהתאפסה (כימי) החודש התחלנו סבב חדש, שאבו 9 ביציות מתוכן 6 הופרו, ביצענו החזרה של בלסטו ביום 5. יתר העוברים לא היו ברמה מספקת להקפאה! עכשיו יש לי מלא שאלות: א- האם אני היחידה שלא מקבלת את מלוא האינפורמציה אודות העוברים שלי? המעט אינפורמציה שקיבלתי זה היה ממש בחליבה של הרופא. חשוב לציין שהכל נעשה בפרטי במדיקל הרצליה. אני מרגישה שזה ממש לא בסדר שאני לא מקבלת תמונה מלא של המצב, מה היה מצב העוברים לאחר ההפריה, כמה התפתחו ליום חמש, מה דרגת העובר שהוחזר.. שאלתי שאלות (תאמיני לי שאני יודעת לשאול) אבל תשובות לא קיבלתי.. הרופא עשה טובה ששלח לי את הדוח, שלח רק את העמוד הראשון שלא ברור משם כלום. בקיצור אשמח לדעת איך אתן מקבלות את האינפורמציה ואיזו אינפורמציה, להבין אם מה שאני מבקשת לדעת הוא לגיטימי (נראה לי שהכי כן ..!) ב- מניסיונכן כמה חריג זה שמ9 ביציות לא נשאר כלום? בסבב הראשון והמוצלח מלפני שנתיים שאבו 2 שתיהן הופרו לשני עוברים ברמה טובה מאוד ואחד מהם הוא הבת המקסימה שלי שהיא כל חיי. ( אין איזשהי בעיה ידועה באיכות הביציות או משהו, אז שאבו כמות נמוכה בגלל שהייתי אמורה בכלל לעשות הזרעה והיו לכאורה הרבה זקיקים) ג- האם זה סביר לגדל את כל העוברים ליום 5? האם יש לשקול בפעם הבא שלא לגדל את כולם אלא להקפיא מיד? ד- האם ניתן ללמוד משהו מסבב כזה? אגב אציין שאני טרם עשיתי בדיקת בטא, ההחזרה נעשתה ביום שישי האחרון ואני צריכה לעשות בטא ביום ראשון.. האם סביר שבסבב הבא המינונים ישתנו / התרופות.. יש קשר בין המינונים לאיכות העוברים? אני אשמח לשמוע מניסיונכן אם אתן חושבות שזה יכול ללמד אותי או אם יש משהו חשוב שאני צריכה לשאול את הרופא.. אני דיי מבואסת ויש לי תחושה שגם מה שהוחזר הוחזר כדי להחזיר משהו כי הבנתי שהאיכות לא הייתה משהו אבל הוא היה הכי טוב.. מתקשה להיות אופטימית ביום המבאס הזה.. תודה למי שתקדיש מזמנה להגיב
 

נועה312

New member
היי

אני אנסה לענות מהניסיון שלי
א - אצל הרופא הקודם שלי השגנו את כל האינפורמציה משיחות עם האימבריולוגיות במעבדה. הוא לא התעניין בכלום ולא טרח לענות על השאלות שלנו אבל הן היו מקור מצוין למידע וענו לנו על הכל. אצל הרופא הנוכחי, ברקוביץ', פשוט צותתנו לשיחה שלו עם האימבריולוגית במעבדה בזמן שהיינו בחדר החזרה באסותא והם דיברו על הכל.
ב + ג - אישית אף פעם לא הסכמתי לגדל לבלסטו וממש לא חייבים לגדל את העוברים. את יכולה להגיד שאת לא מוכנה לזה כמו שאני אמרתי. השאלה היא איך העוברים היו ביום 2 ו3 למשל ומה היה הדירוג שלהם אז.
בהצלחה בבטא והלוואי שתהיה תשובה חיובית
 

דילוגית

New member
לא מאוד מנוסה, אבל אולי יכולה לעזור קצת

לגבי עוברים - אני ביקשתי במפורש להקפיא חלק מהעוברים שהיו בדרגה טובה ביום 3, ולגדל את כל היתר (שחלק נראו טוב וחלק פחות) עד ליום 5.
המעבדה הסכימה ועכשיו יש גם וגם במקפיא, כי בדיעבד כן היו כאלו שהתפתחו לבלסטו.
&nbsp
אני דיברתי עם האמבריולוגית לפני ההחזרה ושאלתי על מצב העוברים. כן הרגשתי שקצת משתיקים אותי לגבי הדו"ח המלא שלא רצו לחשוף בפניי, ואמרו לי שמקפיאים רק את אלו שבדירוג טוב, כי אחרים סתם עשויים להוליך שולל כשבעצם הסיכוי להריון נמוך. אני יודעת שהיו מקרים שבהם עוברים בדרגה לא גבוהה נולדו תקינים לגמרי, אבל במקרה שלי היו מספיק מוקפאים בדרגה טובה אז לא התעקשתי.
&nbsp
גם אני במדיקל סנטר.
&nbsp
&nbsp
 
איך דיברת עם האמבריולוגית?

ניסיתי לברר מידע עם המזכירות וקיבלתי מענה כאילו אני חייזר מהחלל החיצון שלא ברור מה אני רוצה תודה על המענה, הואלת :)
 

londi81

New member
במדיקל זה חלק מהתיק הרפואי שלך.

תקפצי למזכירות והן יצלמו לך עותק... עשו לי את זה כמה פעמים.
הרופא שלי גם היה מעביר לי תמונה בווצאפ של הדו"ח
 

מפעם

New member
אני אתחיל מהסוף

אם החזירו לך בלסטוציסט זה מ-צ-ו-י-ן, אל תתעצבי ואל תתיאשי, אם העובר שלך שרד את כל הימים הקשים במעבדה המנוכרת הוא בטח ישמח מאוד להתפתח לך ברחם.
מבין השורות אני מבינה שהיו עוד בלסטוציסטים. אז אפילו אם הם לא היו ראויים להקפאה זה עדין סימן שהם חזקים ועקשנים!!
יש לך זכות מלאה לבקש להקפיא ביום 2 או 3 חלק מהעוברים. את מבקשת את זה מהרופא שלך ומזכירה לו לתת הוראה ביום הרלבנטי. אין שום הצדקה לגדל את כולם ליום 5 וזה לא מובן מאליו שהם יגיעו ליום המיוחל. באותה מידה היית עלולה חס ושלום להשאר בלי כלום ועל כך כאמור יש להודות.
לא ברור לי איזה דוח קיבלת מהרופא ואני לא מכירה את מדיקל. הרופא הוא אכן הכתובת לקבל את דוח המעבדה אבל אם זה לא מספיק (שכן דוח מעבדה הוא מאוד מפורט ומדוקדק ויש מצב שהוא הביא לך רק את הדף של ימים 4-6 ולא של ימים 1-3) את יכולה לפנות למזכירות היחידה ולקבל עותק של הדוח המלא. תתקשרי קודם לודא מה התנאים לקבלת הדוח כדי שלא תבואי סתם.
אני מניחה שהבת שלך הוחזרה כעובר ביום 2, כי ככה זה כשיש מעט. גם אני נקלטתי מעוברים מצוינים יום 2.
יש המון מה ללמוד מהסבב הזה אבל חכי לבטא עם המסקנות. בסהכ 9 ביציות זה מעולה ו6 הפריות זה יופי טופי ובלסטוציסטים זה מעל למעבר.
בהצלחה!
 
תודה רבה על העידוד :)

אני אתקשר היום לברר אם אני יכולה להגיע לקחת את הדוח המלא ביום ראשון אהיה חכמה יותר אחרי הבטא תודה לכן על התמיכה
 

a morph

New member
מנסה לעזור

א. לא יודעת, אני כן קיבלתי אינפורמציה... אמנם מידע מפורט כן הייתי צריכה לבקש ולשאול, אבל בגדול כן אמרו לי מה מצב העוברים והדירוגים שלהם.
ב. אם גידלו את כל העוברים ליום 5 - זה לא חריג כלל שלא נשאר כלום.
ג. זאת נורמה מקובלת ומרתיחה בבתי חולים פרטיים כמו המדיקל ואסותא, ולהבנתי גם בתי חולים ציבוריים מאמצים לאחרונה את השיטה הזאת כדי לחסוך מקום במקפיא. את יכולה כמובן לבקש לא לגדל את כולם ליום 5 ולהקפיא חלק ביום 3. אם לא תבקשי, כנראה שימשיכו לבזבז לך עוברים (וזמן, וכסף).
ד. קטונתי.
 

טוליתי

New member
איך את מרגישה היום?

מקווה שטוב יותר.
א. זכותך לדרוש את המידע. יש רופאים שלא אוהבים למסור מידע.
ב. השאלה היא אם ניסו להקפיא הפריות ביום 2 או ביום 3? לא מפתיע שאם מגדלים ליום 5, לא נשאר הרבה...אבל זו הסיבה שלא נהוג לגדל את הכול.
ג. ברור שלהקפיא ביום 2 או 3 את הרוב.
ד. איך הייתה איכות הביציות? איך הייתה איכות ההפריות ביום 2?
&nbsp
הלוואי וכל המידע הזה מיותר, כי הבלסטו' שלך כבר משתרש לו בכיף
.
 
אני בעיקר לא מרגישה כלום

ולכן דיי פאסימית מקווה שתהיה הפתעה בכל מקרה אם התשובה שלילית כבר בשני אהיה אצל הרופא ואשאל שאלות תודה רבה !
 
למעלה