מה לגבי שירשור סיפורי הצלחה- "יש אור בקצה המנהרה"?

מה לגבי שירשור סיפורי הצלחה- "יש אור בקצה המנהרה"?

היי, הצעה לשירשור חדש ואופטימי לסופש..
מה לגבי לעשות שירשור של בנות שהדרך התארכה להן ועכשיו תודה לאל אמאות? בו לציין מה לדעתך פרט למזל עשה את השינוי המיוחל בסבב המוצלח. או אם רופאים הציעו תרומת ביצית או זרע ועדיין הצלחתם ללא, או אם שלחו לפונדקאות ועדיין הצלחתם ללא.. וכל הניסים שקרו בקבוצה המדהימה הזו ויכולים לשמש השראה לבנות שהדרך מתארכת להן וכבר מאבדות תקווה.
גם סיפורים בעלי השראה או משהו חיובי שניתן ללמוד מהן שעדיין לא הסתיימו בהריון אך יתנו מוטיבציה לאחרות- יתקבלו בברכה.. למשל מישהי שאמרו לה ללכת לתרומת ביצית אך עם שינוי פרוטוקול השיגו עוברים יפים וחמודים.

אפשר להעתיק קישור לפוסט מהעבר אם כבר רשמת פוסט כזה.

מה דעתכן?
 
מחדדת?

האם מי שפנתה בעצת רופא לתרומת ביצית והצליחה כך להרות / פנתה לפונדקאות וכך הפכה לאמא גם מוזמנת?
האם גם היא במוצלחות?
 
טרם


 
מי שהצליחה להפוך לאמא או לעשות צעד חיובי בדרך לאמאות


לא התכוונתי חלילה לרמוז אחרת, כל מי שהדרך התארכה לה, אך הצליחה להפוך לאמא, היא סיפור הצלחה שנותן מוטיבציה למי שבנעלים דומות לשלה אך לפני הצלחה. וכולן יותר ממוזמנות לשתף.

מאחלת לך המון הצלחה יקירה, כל כך מגיע לך להיות אמא, והבייבי שלך יהיה בר מזל. מחזיקה אצבעות!
 
חפשי את גנדלפית- טיפול מספר 15 בטא ראשונה 14 ותינוק אחד בריא

לגבי ההצלחה בילד השני בגיל 43 בדרך לא פחות ואולי יותר מורכבת שגם היא כללה , 15 טיפולים לפחות, 2 הפלות, הסטרוסקופיות, גרידה, רופא חסר אנמונה שתלה את חוסר ההצלחה בגיל, ורופא אחד אופטימי יותר מאיתנו שהוביל אותנו לילד בריא אחרי הכל ובראיה רגישה ומעמיקה עלה על המכשולים האפשריים ופיתח פרוטוקול יצירתי במיוחד ( לאותה תקופה לפני 6 שנים) ואפרט בפעם אחרת
משתפת רק כדי להראות שלפעמים, גם כשהדרך מתארכת , גם כשנראה שאין יותר תקווה , וגם כשה פסימיות משתלטת עדיין יש אור. מאחלת לכל אחת ולכל אחד, לא חשובה הדרך בה בחרתם, להיות הורים בקרוב
 
חפשי את גנדלפית- Ivfמספר 15 בטא ראשונה 14 וילד אחד בריא

הרגשתי צורך לשתף שוב , אולי יתן קצת תקווה למישהו,אם הקובץ המצורף לא יעלה אז בקצרה, מעל 10 שנים בטיפולים, 15 טיפולים לילד ראשון בגיל 37( לא כולל מוקפאים) הסרת חצוצרות, 2 הריונות מחוץ לרחם( אחרי ההסרה)
3 לפרסקופיות, אין סוף היהסטרוסקופיות, כמעט שוק מדימום רציני בחלל הבטן, פיפל, לקרבן, סטרואידים, גסטון( בטח שכחתי משהו) דימומים עד שבוע 25, וילד מקסים ובריא- זה היה לילד ראשון, לשני, גיל 43, טיפול 15 או 16 - הפסקתי לספור, 2 הריונות שלא צלחו, בעיות שנוספות, רופא אחד שמטיל את כל האשמה בגיל, רופא אופטימי יוצר מאיתנו, פרוטוקול חדשני, המון המון פסימיות,גישוש לפונדקאות, ושוב בלסטוציסטים, פיפל, סטראוידים, קלקסן אמפירי, עליה על בעיות נוספות שכאילו לא קשורות אבל כנראה מאד קשורות, אספירין,והפתעה ענקית - ילד בריא
גם כשהדרך מתארכת ו והכל מרגיש חשוך עדיין יש אור בקצה המנהרה. מאחלת לכולם לחבוק במהרה ילד בריא בידיים בכל דרך שנבחר
 

טוליתי

New member
תנסי לחשוב עוד קצת...

נוסח ההודעה שלך בעייתי מאוד. אני מבינה שבעינייך להיעזר בתרומת זרע או ביצית או בפונדקאות זו לא הצלחה, אז הריני להעמידך על טעותך, בשם כל האנשים שפנו למסלולים אלה או יפנו למסלולים אלה.
נוסח ההודעה שלך בז למאמצים הנפשיים הרבים הכרוכים בחישוב מסלול מחדש.
נוסח ההודעה שלך מראה על חוסר הבנה בסיסי, שכל אדם שאת רואה בחייך הוא נס. כל כך הרבה יכול להשתבש בדרך (האמיני לי, על רחמי אני יודעת), עד שמי שנולד צלח את כל המכשולים בדרך, והוא באמת נס (גם אם היה מעורב בלידתו זרע של תורם).
נוסח ההודעה שלך מראה כי זכית, ואינך יודעת כי כדי ללכת במסלול המורכב שנקרא: "פונדקאות" חייבים להתגבר על מכשולים רבים, צריך לעמוד איתנים מול הרבה אתגרים, עד כדי כך שטיפול IVF רגיל (כמה התגעגעתי לכך), כזה שעושים בו שאיבה והחזרה, ורק מסתבכים עם גירוי יתר או אפילו איזה כימי, נחשב למלון 5 כוכבים ליד חודש בתהליך פונדקאות. כן, כן, IVF הוא שיא הקלות ליד פונדקאות (וברור שהוא לא קל, אבל אין מה להשוות).
ההודעה שלך מראה שאין לך מושג כמה כוח אישה צריכה להשקיע כדי לוותר על הריון אצלה. מדובר במעשה שהוא מנוגד לצורך האבולוציוני ולכל היגיון ורגש אימהיים. רק מלכתוב את השורה הזו אני מצטמררת.
נוסח ההודעה שלך מתעלם מההתעלות הנדרשת מאימא שעושה פונדקאות להכיל את הפונדקאית שלה, את קיטוריה על ההריון, את רצונותיה ודרישותיה, גם אם הם על חשבונך!...את נדרשת להכיל אישה שלמה, ולא רק את ההריון שלך.
ההודעה שלך בזה למאמץ הנפשי האדיר שנדרש מאישה שפצועה מטיפולי הפוריות, ונאלצת לוותר על חוויה מתקנת בחדר הלידה לאחר ההפלות שעברה בעצמה.
ההודעה שלך מכאיבה למי שצריכה להתעלות יום יום כששואלים אותה איך הייתה הלידה, והיא לא ילדה את הילד שלה.
ועוד לא נגעתי במאמץ הכספי, אך אעצור כאן. אני מאוד מקווה שאת מבינה שכל ניסוח הפוסט שלך אינו מכיר בהצלחות אם הן לא הגיעו מ-IVF, אלא רואה בפונדקאות ובתרומת זרע/ביצית סוג של כישלון, דבר שבהכרח לא נכון, ופוגעני כל כך.
ההגדרה שלך למושג הצלחה אינה רק "מצומצמת", אלא בזה לכוחות הרבים (הרבה יותר מאשר להתחיל עוד IVF) הנדרשים כדי ללכת במסלולים האחרים.
&nbsp
&nbsp
צורם מאוד הניסוח שלך. מאמינה שהוא רק משקף תפיסת חיים, שמראה שמי שלא היה שם, לא באמת יודע, ושלא התכוונת לרע, אך כך יצא.
&nbsp
 

hatalya

New member
לא נראה לי שזה מה שהיא כתבה, ובטח לא לזה התכוונה

אני לא הבנתי ממה שהיא כתבה דבר ממה שכעסת עליה.
היא רוצה לשמוע סיפורי הצלחה, היא לא זילזלה באלו אשר הצליחו עם פונדקאית / תרומת ביצית / זרע.. היא פשוט נתנה כמה דוגמאות לשיבושי דרך אך בסופן הצלחות.
 

טוליתי

New member
"אם הרופאים הציעו פונדקאות והצלחתם ללא..."

בעייתי יקירתי. וגם עצוב.
זהו פורום פוריות, יש פה הכול מהכול.
&nbsp
 
באותה מידה "ואם הרופאים הפנו ל ivf אך הצלחתן ללא.."

לא רשמתי זאת, אבל באותה מידה יכולתי לרשום. זה לא שתינוק מ ivf זו לא הצלחה. אבל אם מישהי נחסך ממנה ivf, והצליחה ללא, זה יכול לעודד נשים שבנעלים שלה.
&nbsp
ההתרשמות שלי מהסיפורים פה בקבוצה ומסיפורים שמכירה אישית, שלעיתים קרובות יש רופאים שקובעים דעה לגבי לאיזה כיוון צריך ללכת הזוג המטופל עוד לפני שניסו מספיק בדרכים אחרות.
אם מישהי הצליחה גם מבלי להקשיב לאותו רופא- זה בהחלט סיפור שיתכן ואפשר ללמוד ממנו ושיכול לתת למישהי אחרת השראה. זה לא ש ivf זו כזו מפלצת, אך גם מי מאיתנו שהרתה ב ivf הייתה מעדיפה "להצליח" בהזרעות ולא להצטרך ivf. ומי שהצליחה בהזרעות הייתה מעדיפה להצליח טבעי.
ומי שהצליחה להפוך לאמא אחרי פונדקאות, כנראה הייתה מעדיפה להפוך לאמא ב ivf. היא לא פחות אמא, וכשהיא הרימה לראשונה את הילד שלה בידיים וחיבקה אותו חזק בטוחה שהדבר האחרון שהעסיק אותה באותו רגע זה איפה הוא היה ב 9 חודשים הקודמים. אמא זו אמא.
 
מצורף פוסט של מלפני שנתיים וחצי, שאולת שאלות בפורום פונדקאות

אחרי הרבה כשלונות, כימים והפלה, כשכבר התחלתי לאבד תקווה ונכנסתי למצב נפשי לא פשוט ובקושי הכרתי את עצמי. כשכבר רציתי להיות אמא בכל מחיר ומבחינתי ללכת לפונדקאות היה השלב הבא. שוכנעתי בסוף לתת עוד כמה הזדמנויות ל ivf (שבסוף באמת ב"ה הצליח, אז כנראה שאכן הרמתי ידיים מ ivf "מוקדם" מידי), אבל כבר הייתי נכונה להתחיל בהליך.
&nbsp
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/341/180074235/משפחה/פונדקאות
&nbsp
אז שוב. לא רואה בהצלחה בפונדקאות ככישלון. ממש לא. אבל כן חושבת שמישהי שהרופאים אמרו לה שאין סיכוי ושלחו לפונדקאות, אך מצאה רופא שכן היה אופטימי ונכנסה להריון ילגה וכעת אמא- כסיפור ששווה לספר, כדי שיתן כוח לבנות שמרגישות שהרופא שלח אותן מוקדם מידי לפונדקאות ורוצות להמשיך ולמצות דרכים אחרות, ורק מחפשות שביב תקווה.
 
זו ממש אבל ממש לא הייתה הכוונה שלי!! שקלנו פונדקאות בעצמנו

התחלתי מכך שמעודדת נשים שהפכו לאמאות לספר את סיפורן. לא הגבלתי כמובן, וגם לא הייתה לי כל כוונה להגביל. אמא זו אמא, ללא קשר לאיך הפכה לאחת.
&nbsp
ואז רשמתי "או" וציינתי לגבי בנות שהרופאים ניסו לכוון אותן לדרך מסויימת אך בסוף הצליחו בדרך אחרת.
&nbsp
לא רק שאינני רואה ילד מפונדקאות לא כהצלחה, בהחלט שקלתי זאת בעצמי. ראיתי שהחזרה אחרי החזרה נכשלת והחלטתי שקודם כל רוצה להיות אמא, גם אם זה דרך פונדקאות, ואכ לחזור לטיפולים לילד שני. התחלתי לחסוך, החלטתי לא לקנות רכב כדי שיהיה את הסכום הראשוני לפונדקאות, התחלתי בירורים, וקבעתי לעצמי סף של 2 החזרות נוספות לפני שפונה לדרך זו (למזלי ב"ה נקלטנו באחת מהן). אגב, אין לי ספק שרוב הבנות פה בקבוצה היו אומרות שזה "מוקדם מידי" אך הייתי רציתי כבר להיות אמא, ואם המחיר הוא שהתינוק לא יגדל ברחם שלי, זה מחיר שבשלב בו הייתי כבר הסכמתי לוותר עליו, ובטח שעל הכסף המדובר, הסכמתי לוותר הרבה יותר בקלות (קרי להשתאבד להלוואות), העיקר להיות אמא ומהר.
&nbsp
אז שוב.. ממש לא רואה זאת כחוסר הצלחה, מי שזכתה להיות אמא, זכתה, הצליחה, גם אם זה לא היה בדיוק כפי שרצתה.
&nbsp
המטרה של הפוסט היה לעודד בנות לספר על הנס שקרה להן, בפרט אם נותן השראה. המקום ממנו הגיע מה שרשמתי לגבי תרומת זרע/ביצית או פונדקאות היה *אך ורק * בהקשר לזה שראיתי פה בנות בקבוצה שרופאים מהירו לתת להן המלצה ללכת על אופציה כזו, אך הצליחו להיות אמאות או להתקדם לכיוון הזה, גם מבלי להקשיב לעצת אותו רופא. וזה יכול לתת השראה לבנות אחרות שניסים כן יכולים לקרות, ולא למהר להקשיב לרופא שהרים ידיים עוד לפני שניסתה מספיק (מספיק= כל אחת והסף שלה). לא היה בכך שום רצון להגיד שמי שמיצתה אופציות אחרות והפכה לאמא בזכות אחת האופציות הנל היא חלילה לא הצליחה.
&nbsp
חבל לי שלא הובנתי נכון. אם הניסוח היה מבלבל, מתנצלת כל כך. הכוונות שלי ממש לא הובנו נכון.
 

אינדי88

New member


אין לי ספק שזו לא הייתה כוונתך...
אני חושבת שאת אחת הבנות הכי רגישות ותורמות לפורום, תמיד עונה בהרחבה, משתפת וחולקת מידע חשוב. תודה לך על זה.
 
למעלה