התאכזבתי היום :(

secretita

New member
התאכזבתי היום :(

סבב ראשון לקראת ivf. התחלתי ללא מחזור עם רירית 5 ממ וללא זקיקים בכלל. לאחר 5 ימי הזרקות גונאל 150 הרירית שוב רק 5 ממ ובשתי השחלות הזקיקים קטנים מ 10... אין לי נסיון אבל קיוויתי כל כך להתקדמות יותר מהירה (או להתקדמות בכלל). אני כל כך רוצה תינוק אבל מרגישה שזה לא יקרה. חשבתי שעם תחילת הטיפול תהיה לי יותר תקווה, שיהיה למה לחכות אבל אני רק נהיית כל יום יותר בדיכאון. ועוד משהו, היה לי נורא קשה להזריק גונאל, הרגשתי שהמזרק גדול מדי ולא נוח לי, היה לי קשה גם להחזיק את המחט וגם ללחוץ ונשארו לי סימנים כחולים גדולים במקום כל זריקה. היום הזרקתי לראשונה מונופור במינון 225. הסתבכתי קצת עם ההכנה (זה גם היה בעבודה) אבל ההזרקה הייתה הרבה פחות כואבת ולא נשאר סימן. סתם סיפרתי על ההרגשה שלי. תודה על ההקשבה
 
גונל

גןנל הוא אחד המזרקים הכי קלים להזרקה. אבל.. אם הגונל 900 באמת קצת יותר מורכב כי גדול יותר.
ממה שאני זוכרת מחיר 3 גונל 300 או 2 גונל 450 דומה למחיר גונל 900. ממליצה מאוד לקנות מנות קטנות אם הכמות הנדרשת לך סה 150 שמתחלק יפה גם ב 300 וגם ב 450.
יתרון נוסף- ככה אם למשל יוצא שלא משתמשת בכל ה 900 אלא רק חצי, אז נותר מזרק לשימוש עתידי או לתרומה, ולא מזרק משומש פתוח שהולך לפח.
&nbsp
לגבי התארכות הדרך. לקח לי 5 שנים ארוכותתת להפוך להיות אמא, וב"ה זה היה שווה הכל. יש פה נשים שלקח להן עשור. אמרה פה טוליתי בעבר , שמנסיונה הרב בקבוצה פרט למקרים מאודדד נדירים כל מי שרצתה להיות אמא הפכה לאמא בדרך כזו או אחרת.
אז לא לאבד תקווה !!
 
אני חושבת שכל מזרקי הגונאל באותו גודל

רק כמות הנוזל משתנה
וככל שהמזרק מכיל פחות, הוא עולה יותר באופן יחסי..
לי היה סבב אחד מאוד מאוד ארוך וכל הזמן הייתי צריכה לקנות עוד ועוד מסרקים במינונים קטנים (300, 450 ) וזו הייתה הוצאה מבאסת ביותר ...
 

PAND76

New member
זה בסדר להרגיש ככה חמודתי.

אין אחת שלא חשה כך, לדעתי כמעט בכל סבב. ויש סבבים שלא מפיקים ערכים טובים, זה נכון (או איך שמגדיר את זה הרופא שלי: "החודש הזה, פשוט לא היית נחמדה. חודש הבא, נקווה שתהיי"
).

את בת 33. הגיל יתרון עצום. ורק התחלת. לומדים הגוף שלך, לומדים מה משפיע טוב, משחקים עם המינונים ויגיעו בע"ה למינון המנצח ולבטן.
בינתיים, ממליצה שכל יום, תפנקי עצמך. זה יכול להיות שיעור יוגה, קפה קר, מניקור, טיול ליד הים, בינג' סדרות עם יין, או שופינג. זה טיפה מוריד מהעוקץ של הזריקות וכו', תרתיי משמע
 

haych

New member
חודש ראשון זה ניסוי וטעיה

אני חושבת שמעקבים ראשונים עשיתי רק אחרי 6 ימי הזרקות, והיו לי זקיקים של 12-13 ככה שזה די דומה לשלך, הכל שאלה של מתי בודקים. בכל מקרה, אולי המינון לא מתאים לך, אולי התרופה לא מתאימה לך. לא צריך להתרגש מזה כי הרופא לומד להכיר את הגוף שלך וצריך base line. אני יודעת איך תולים תקוות גדולות ב IVF וכשזה לא הולך כמצופה זה מרגיש דרמטי אבל את באמת רק בהתחלה.

לגבי הגונאל, אני לא יודעת מה להגיד, לא הסתבכתי איתו יותר מדי, אני מניחה שזה עניין של מיומנות. זה באמת קצת לא נוח כי הכפתור למעלה, תנסי אולי להחזיק קרוב יותר לחלק העליון.
 

נועה312

New member
את רק בהתחלה והמינונים עדיין נמוכים

בשאיבה השלישית שלי המעקב הראשון היה meh ובגלל זה המעקב הבא היה רק 3 ימים אחרי. משם זה כבר רץ וביום ה15 למחזור הגענו לשאיבה שבסוף היתה הכי טובה שהיתה לי עד היום.
 
למעלה