שאלה למטופלות במרפאה של בר חווה

שאלה למטופלות במרפאה של בר חווה

התור שלי היה בשבוע שעבר.
ד"ר חסון קיבל אותי באיחור של חצי שעה, ניכר שקרא את התיק ברגע האחרון כשאני מחכה בחוץ. שכח שיש לי קרישיות יתר ונתן לי מרשם לגלולות, ורק כששאלתי את הפקידה לגבי קלקסן, נזכר שזה מסוכן- ואז שינה את הפרוטוקול על רגל אחת. בשאר הזמן ניסה להפחיד אותי שצילום רחם זה נורא כואב ועדיף שאעשה את הפרוצדורה שהם מציעים.
התרשמתי שיש לו הרבה יותר מדי בטחון עצמי ופטרנליזם, תכונות שאני לא אוהבת ברופאים.
מאוד לא התרשמתי, בלשון המעטה.

כיוון שה FSH גבוה נתן לי כמה ימים של צטרוטייד, אבל לא מערב אותי בכלל בשיקולים, באפשרויות וכו'. כתבתי מייל ושאלתי מה האפשרויות להמשך, ושחשוב לי להיות מעורבת בתהליך, וקיבלתי תשובה מאוד מנפנפת (בהצלחה וכל טוב).

מכירות את זה? מה דעתכן?
 

londi81

New member
לי הייתה חויה קצת שונה

הפגישה שלי הייתה עם איתי - כן נכנסתי אחרי המתנה די ארוכה - הוא ניתח את כל ניסיונות העבר, ואת תוצאות הבדיקות (לדעתי תוך כדי שישבנו - אבל זה לא הפריע לי) - הפצצתי אותו בשאלות, ובאיזשהו שלב הוא אפילו אמר לי - אני מבין שעשית שיעורי בית.. זה בסדר, אני אוהב מטופלות מעורבות (או משהו כזה..). הציע תוכנית פעולה, ותכנן שנתחיל עוד באותו יום...
יצאנו לבנות - היא הפציצה אותי במרשמים וכיו"ב, אמרתי לה שלא תכננתי להתחיל סבב, שאני צריכה קצת זמן.. ושאני אודיע להם במייל - זרמו איתי לגמרי, והתחלתי את הסבב רק במחזור הבא
לאורך כל הסבב - תקשרתי מול הבנות במייל. היו שם דברים לא אורתודוקסיים שבהתחלה עוררו אצלי ספקנות רבה - אבל החלטתי שהפעם אני מרפה... הרפתי.
את השאיבה וההחזרה עשה לי ד"ר חסון. מבחינתי הוא היה מקסים. חייבת להגיד שהדבר שהכי הקסים אותו בו היה שכשנכנסנו לחדר ניתוח לשאיבה, אני התארגנתי עם המרדים והוא התחיל לעדכן את האמבריולוגית במעבדה על 2 מטופלות שלו שעברו סבב לפני שבועיים והצליחו להכנס להריון, וזה היה כל כך אנושי ומקסים.. כי הם ממש דנו על איכות העוברים וכל מיני כאלה..
מה שאני רוצה להגיד - זה שלא כל אחת יש חויה אחרת שתלויה בהרבה מאוד דברים. אבל אני כן למדתי בשנתיים של טיפולי פוריות זה לחפש את האיזון בין המעורבות והשאיפה לדעת ולהבין ובין הקבלה הפנימית שאין לנו שליטה על התהליך, שגם הרופאים מוגבלים, שיש הרבה מקום למזל ובסוף זה מצליח

מאחלת לך בהצלחה.. וגם - אם את לא מתחברת... תעברי רופא, זו לא חתונה קתולית ולא שווה להכנס למתח מיותר בגלל זה
 
גם אני הייתי אצל בר חוה עצמו וממש הרגשתי שבייעוץ עבר איתנו ע

על הכל..
ממש ענה בסבלנות על הכל, הסביר, ואף נתן לנו 2 חלופות לכיוונים, עם הסבר מדוע הוא חושב שכדאי ללכת על אופציה א'.
ממש התרשמנו לטובה.
&nbsp
קצת מבאס שאכ כל ההתכתבויות זה עם הפקידות, וקשה להבין מה הוראה ישירות ממנו ומה הן ענו על דעת עצמן.
 

hadari31

New member
אני דווקא הייתי משגעת את הפקידות ודורשת לדעת

מה איתי אמר ואיזו הנחייה באה ישירות ממנו ולא מהן. תכל'ס הכל
באמת זה הוראות שלו וגם הייתי כותבת לו ישירות בשביל הרוגע שלי. והוא מבין
את זה תאמיני לי.
בכל זאת, אנחנו הפרנסה של המרפאה הזו ובכלל של כל התעשייה המשוגעת הזו של הפריון.
 
תודה חדשהפה, מה שכתבת מדגיש את מה שהיה חסר לי אצל חסון

פרישת האופציות בפניכם, דיון משותף (אפילו רק לכאורה), שמיעת ההעדפות שלכם, המלצה על אופציות וכו'. התחושה שהוא כל יודע וחוסר השיתוף מאוד מאוד מפריעים לי אצל כל רופא, ובמיוחד בסיטואציה כזו. המסר שהוא המבוגר האחראי והוא כבר יגיד לך מה לעשות. כלל שאני חושבת על זה יותר זה מעצבן יותר.
אני לא חושבת שהפקידות אומרות משהו על דעת עצמן, לדעתי הכל זה בהתייעצות איתו, אני רוצה מאוד לקוות שזה אכן כך..
 
לא בטוחה שבאמת אצל כל זוג הוא מציע כמה אופציות

אצלנו באמת הייתה התלבטות..
אני פולציסטית והתגובה שלי מאוד מוקצנת להורמונים.
אז הוא התלבט בין סבב שאיבה ללא הורמונים לבין להסתכן שוב בערכים גבוהים שבסבב לפני שהגענו אליו בשל חשש לגירוי יתר הרופא החליט על קוסטינג מלא.
בר חוה הסביר את היתרונות והחסרונות ואמר על מה הוא היה הולך.
 

mevugeret1975

New member
לי לא הסבירו כלום

הערב שלחו מייל לעצור הורמונים ועוד יומיים בדיקות. משפט אחד. מה אחר כך-לא ברור.
נמצאת בחוסר וודאות מוחלטת. ועם 7 זקיקים בגדלים 12-16 שכנראה יילכו לפח כי אחרי סבב מבולבל כזה אני לא אלך לivf בעלות אסטרונומית.
 
תודה לונדי

נקודת המבט שלך מרגיעה- גם הנסיון החיובי שלך איתו וגם ההבנה שאכן, עם כל הרצון שלנו להיות מעורבות, לא על הכל יש לנו שליטה. ומצד שני- באמת לא חתונה קתולית.
אני אנסה לתת לזה עוד קצת מרחב ולראות, ואם לא, אחשוב על לבקש לקבוע תור לבר חוה עצמו, ממה שתארת הוא יותר מתאים לסגנון שלי.
 

mevugeret1975

New member
אני הייתי אצל חסון

ההתרשמות דומה לשלך, גם חיקיתי 45 דקות. גם התחלתי סבב עם צטרוטייד ובגלל אי הבנה ביני לבין המרפאה (לא פלא עם צורת ההתקשרות שלהם עם מטופלות ודרך שמעבירים הנחיות) הסבב התגלגל למקום לגמרי לא נכון. אני כרגע נמצאת בתוך הסבב שכנראה ייסתיים בכלום, ובשביל זה עוד לקחתי המון הורמונים. מרגישה על הפנים. יש לי הרבה מה להגיד. בפרטי. אם את מעוניינת.
 
גם אצלי החוויה שונה

אני אצל בר-חוה עצמו. לא חיכיתי כי הייתי הראשונה באותו יום בפוקס.
הוא עבר על התיק שלי יחד איתי, שאל והתעניין והציג את הרעיון שלו. וזרמתי, כי זה לא שהיה לי רעיון אחר.
כשהסבב נכשל הוא שלח לי מייל עם מה שהוא חושב להמשך, ומשם אני בקשר עם הבנות ובייחוד עם אחת. וכשהיו לי השגות שלחתי לה מייל שאלות מפורט וקיבלתי תשובות מפורטות.
מה שכן, צריך להיות עם אצבע על הדופק. אם בתוך ההוראות של הבנות משהו לא נראה לי או היה מוזר, התעקשתי לשאול עד שאביו הכל.
בהצלחה!
 
למעלה