מיואשת...

merav131

New member
מיואשת...


שוב טיפול שכשל...
איך אני מרימה את עצמי? עשיתי כל מה שאמרו, התפללתי כל יום, עברתי לרופאה פרטית, על פניו הכל היה נראה שהולך מושלם ובום קיבלתי מחזור...
אני לא יכולה יותר להסתכל מסביבי וכולם עם בטן הריונית או תינוק קטן בידיים ואותי אפילו לא מעזים לשאול..
מרגישה פגומה, מיואשת, מאוכזת מהגוף שלי ומחפשת את הכוחות להמשיך קדימה...
 

PAND76

New member
תהיי עצובה. כמה שאת צריכה. ואולי זה לא נראה ככה עכשיו,

אבל העצב הוא כמו עננה. את תמשיכי לנשום, והוא ישייט לו הלאה למקום אחר. ויהיו כוחות. הם יגיעו אפילו בלי שתתכווני. וגם הייאוש יצטמצם.

לא כתבת על איזה רקע אתם, כמה טיפולים עשיתם עד כה ואיזה. אבל ברוב המקרים, בגיל 27, יש המון זמן והמון חומר ביולוגי לעבוד עמו. גם לבעיית זרע, יש תמיד פתרונות.

מה בינתיים? הייתי משריינת לי יום בספא עם הבעלול. לשחות, לטייל ליד הים, לאכול טוב, לקבל עיסוי זוגי ופינוקים. זה ייתן לכם המון כוח ויחזק את הזוגיות, שאסור לשכוח בתהליך הזה. אפילו חופשה של כמה ימים, תעשה לכם טוב. תתמלאו אנרגיה וחוויות נעימות ויהיו לכם כוחות מחודשים.
יש כאן נשים 15 שנה יותר ממך בגיל שלא מתייאשות. אז בטח שלך יהיו הכוחות להמשיך הלאה, אני בטוחה. את ממש לא פגומה. ואת תיווכחי שלא.
ועד אז חיבוק. XOXO
 

נטעים 90

New member
אני בטוחה שיבוא יום ואת תקראי הודעות של נשים במצבך כיום

ותחזקי אותן! תמשיכי לעשות ולהאמין , אל תרימי ידיים, הגיל שלך הוא פקטור רציני והוא מעודד ביותר,, תדמייני בעיני רוחך אותך עם בטן וחובקת תינוק ובמקביל פעלי במישור פרקטי. העצב הכאב הקנאה התסכול - הכל לגיטמי ויכול להיות מנת חלקך אין מה לעשות -זה קשה , תני לעצמך את הזמן לבכות, לכאוב - מותר לך.
 
למעלה