התייעצות

iness3

New member
התייעצות

היי קצת רקע עליי, בת 29 פנינו לטיפולי פוריות לאחר שנה של ניסיונות, לאחר בירורים, חצוצרה ימנית חסומה פרוקסימלי, מאז 3 הזרעות כושלות ואחכ כבר התחלנו IVF, סבב ראשון גירוי יתר עם 23 זקיקים, בסופו של דבר יצאו 9 עוברים, בגלל הגירוי, היו החזרות רק של מוקפאים, שאף אחת לא צלחה, באחרון היה בטא 6 הכי גבוה שהיה לי כל השאר שליליים, לציין שהעוברים היו באיכות טובה וכולם שרדו הפשרות אבל אף אחד לא התפתח להריון.
בהמשך עשיתי סבב שאיבה נוסף, אומנם היום רק 13 ביציות אבל האסטרדיול היה גבוה, וגם בסבב הזה לא הייתה החזרה של עובר טרי, מהסבב הזה יש לי גם 9 עוברים, וכרגע עברתי החזרה ראשונה של 3 מוקפאים, בתקופה האחרונה דיי מבואסת, מרגישה שבגדול אין כל כך בעיה רק חצוצרה חסומה ובכל זאת שום דבר לא ניקלט מה לא ניסתי, דיקור סיני, עברתי פיפל, והרופא אופטמי ואומר שזה יקרה רק סבלמנות, אבל אחרי 7 בטא שליליים האופטימיות איפשהו נעלמת ואתה נכנס למעגל של רק פסימיות, מסביב כולן בהריון גם אלה שעברו טיפוליי הפרייה , האי שליטה במצב מקשה עוד יותר עם זאת יודעת שעושה את המיטב.
ההתייעצות שלי איתכן היא כזו, האם כדאי להחליף רופא?, בהזרעות הייתי אצל רופא אחד שלא התחברתי אליו ולאחר מכן כבר בשאיבות עברתי רופא שדווקא הכימיה טובה אבל מרגיש לי אוליי שאנחנו מפספסים משהו, יש לי חברות עם בעיות הרבה יותר קשות וכבר כולן בהריון אחריי החזרה 1-2.
ועוד דבר אני אחריי החזרה ביום חמישי האחרון, לוקחת 3 אסטרופם ו3 נרות אנדומטרין, לא יכולה להגיד שיש לי הפרשות אבל ?( וסליחה על התיאור) כשהנר מתמוסס לפעמים מקבל גוון חום בהיר אבל תמיד יש מצב שהתמיכה לא מספקת?
סליחה על החפירההה
 

שירלי 666

New member
האם הוא שינה לך טיפול/מינון בהחזרות?

הי,
יכול להיות שהתשובה היא להחליף רופא, לא יודעת להגיד לצערי אם זה יעזור או לא.
השאלה היא האם לאורך כל הניסיונות האלו הפרוטוקול השתנה? היה ניסיון מצידו ללמוד מה הבעיות?
אם לא היה שינוי בפרוטוקול ממליצה לעבור רופא...
ועוד שאלה- הבחירה של להחזיר שלושה- מדוע? בד״כ מחזירים 1/2...
&nbsp
ברמה האישית יכולה להגיד שבסבב שנקלט מוקפא היתה לי תמיכה של 3 אסטרופם ביום ו6 אוטרוגסטן ביום. אבל כמובן שזה אינדיוידואלי.
&nbsp
 

iness3

New member
תמיכה

התמיכה תמיד הייתה אתה תמיכה אסטרופם ואנדומטרין, בהכנה לשאיבה זה היה גונאל אף ודקאפפדיל וציטרוטייד, רק את המינון של גונאל הורדנו בסבב הזה ועדיין האסטרדיול עלה גבוה מהמצופה ואז הוא הןריד עוד קצת במינון ועדיין לא הצלחתי להגיע להחזרת טרי פחד מגירוי יתר
 

טוליתי

New member
לא סביר שהבעיה היא בתמיכה,

ו-7 שליליים זה ממש לא מעט
, אבל יש הרבה נקודות אור בסיפור שלך. את צעירה ואיכות העוברים שלך מצוינת. העובדה שהתגובה השחלתית שלך טובה נותנת הרבה מקום לאופטימיות. יחד עם זאת, לא ברור לי מדוע הוחזרו לך 3 עוברים. גם תמיכה שמכילה אסטרופם, יכולה להשתנות, אני לא אוהבת את התכשיר הזה. יש נשים שהתכשיר ממש עושה להן רע.
&nbsp
כמה שאלות:
1. האם עברת החזרות של מוקפאים על בסיס טבעי?
2. מה עובי הרירית בדרכ?
3. האם עברת היסטרוסקופיה?
4. האם שללו קיומם של נוזלים בחצוצרה החסומה?
&nbsp
תעני, וננסה לעזור
&nbsp
 

iness3

New member
כל ההחזרות היו

העל בסיס הורמונאלי, 3 אסטרופם ושלוש נרות אנדומטרין, עובי הרירית תמיד8-9
לפי הבנתיכשהחסימה פרוקסימלית אז הסיכוילנוזל קטן בגלל שזה החיבור בין החצוצרה לרחם וזה מה שחסום, הרופא אמר שאם הפעם לא יצליח נעשה בירור של קרישיות, היסטרו..
 

טוליתי

New member
יש נשים לא מעטות שהורמונים לא עושים להן טוב

אני בעד החזרה טבעית לאחר היסטרו.
 
בני כמה העוברים שהוחזרו?

ניסו להחזיר בלסטו? בדקת תמיכה יחד עם הבטא או אחרי החזרה? כמה היו הערכים?
&nbsp
בלי קשר, לדעתי את עושה טעות שמחזירה 3 יחד. בגילך לא כדאי יותר מ 2.
 

iness3

New member
העוברים

שהוחזרו היו בני שלושה ימים דווקא אני מכירה כמה וכמה שהחזירו להם 3 עוברים, הקפיאו את כולם בזוגות ואחד שלישיה בגלל שהיו 9
 
כדאי לנסות לגדל עוברים לשלב בלסטו

במקרים כמו שלך אחרי מספר החזרות כושלות. לבלסטו סיכוי השרשה טובים יותר וכן, אם חלילה לא מצליחים לגדל עוברים כלל לשלב בלסטו אז זה עוזר בלאבחן (לעיתים הבעיה בזרע או בעיות אחרות).
&nbsp
אגב, אצלנו ההחזרה ה 9 הייתה החזרה שב"ה הסתיימה בידיים מלאות. לא לאבד תקווה!
 

נועה312

New member
היי

אני מנחשת שאת מטופלת באלישע בגלל איזור חיפה. גם אני הייתי מטופלת שם אצל רופא פרטי. אצלי ההצלחה הגיעה ברגע שברחנו מאלישע, אני מצטערת אבל בעיניי המחלקה שם בכלל לא טובה וכל הכשלונות שלנו היו בגלל טיפול לא נכון שקיבלנו שם (אנחנו ממחלקת הזרע ובכל הכשלונות החזירו לי עוברים מזרע לא תקין.)
גם לי החזירו שם 3 בהחזרה השלישית כשהייתי בת 32 ואצלי ההחזרה של 3 לא נגמרה טוב, היא נגמרה בהריון הטרוטופי עם עובר אחד בתוך הרחם שאותו איבדתי בהפלה טבעית ועובר אחד בחצוצרה שאת ההריון איתו היה צריך לסיים בזריקה ששלחה אותי להפסקה ארוכה של קרוב לחצי שנה. את הלקח שלי למדתי ויותר אני לא אסכים להחזיר שלושה ואני מציעה לך גם לא להסכים לזה יותר.
את יכולה לבדוק אם התמיכה מספיקה או לא אם תעשי בדיקת דם לאסטרדיול ופרוגסטרון ותראי מה הערכים. ב7 כשלונות, את מכלילה גם את ההזרעות או כל ה7 כשלונות הם החזרות כושלות בIVF?
 

iness3

New member
מכלילה

גם את ההזרעות סהכ 7 , שלוש הזרעות ו-4 של ivf
איפה המשכת טיפולים אחרי אלישע ?
 

נועה312

New member
אז זה 4 שליליים

ההזרעות לא רלוונטיות כי אי אפשר לדעת אם בכלל היתה הפריה בהזרעה.
עברנו לברקוביץ' ואסותא ראשון.
 

מאמינה78

New member
גם אני עם חצוצרה סתומה וב"ה יש לי ילדה

ומקווה מאוד לתשובה חיובית להריון ילד 2 בע"ה.
&nbsp
אני יכולה להגיד לך שאחרי 3 הזרעות עשיתי 2 סבבים של ivf.
בסבב ה2 נקלטתי עם עוברים יום 3
מה שאהבתי אצל הרופא שלי מלבד שאני שרופה עליו וכימיה מעולה, הוא ששום פרוטוקול לא היה דומה לקודם, כל הזמן שינה.
&nbsp
מאחלת לך המון בהצלחה
 
למעלה