כמה שאלות וייאוש גדול

ביונסה31

New member
כמה שאלות וייאוש גדול

קרה למישהי שבמהלך החזרת עובר, לקשית של ההחזרה עם העובר היה קשה להיכנס לתוך הרחם? זאת הפעם הראשונה שזה קורה לי וזה נראה לי הזוי - על סף המדאיג מאד שזה קרה. אני מטופלת אצל בר חוה, אני כבר בסרטים שיש לי סרטן הרחם או משהו כזה - איך יכול להיות שהיה "קשה" להיכנס והצריך כמה ניסיונות??? ובאופן כללי לא מצליחה להבין מה קורה.
אני ב-IVF רביעי, החזרנו בלסטוציסט אחרון לסבב זה. לפני זה החזרנו שני בלסטוציסטים שלא נקלטו. ב IVF 3 היתה לי הפלה בשבוע 7 והיריון כימי אחד. העוברים תמיד נראים דוגמנים - ואין היריון.
מתי לעבור רופא? אני כבר שנתיים וחצי שם. מצד אחד, אני חושבת שאם אני אצל בר חוה ועדיין לא נכנסתי להיריון אחרי 4 IVF כנראה שמשהו ממש ממש גרוע (אני מאובחנת עם אנדומטריוזיס. יש לי ציסטה בשחלה בגודל 14 מ"מ וכולם - כולל רופאי אנדומטריוזיס - אומרים שהציסטה לא צריכה להפריע. יש לי גם הטרוזיגוט בפקטור 2 ואני לוקחת קלקסן ואספירין) ומצד שני, אני אומרת, אולי הוא מפספס משהו, ויש לי תחושה פנימית שהוא אכן מפספס, כל הזמן יש לי תחושה שמשהו ממש "פשוט" מתפספס ואני לא יודעת אם זה חוסר רצון להשלים עם המציאות הקשה או משהו אחר.
בנוסף אני חושבת שאולי לא כדאי לתת לי את כל התותחים הכי כבדים - אני מטופלת בהמון המון הורמונים, הרבה מעבר לרוב מה שנשים לוקחות.
מדובר בתרומת זרע כך שאין פקטור של זרע (אולי חוסר התאמה גנטית? חשבתי גם על זה - לא פעם אחרי החזרת עוברים - כואב לי כאילו יש השרשה ואני מפרשת את זה כתקיפה של הגוף - גוף זר). אני בת 38.5 התחלתי בגיל 36 ואני לא מאמינה שזה קורה לי.
 

londi81

New member
חיבוק גדול

אני הכי מבינה אותך בעולם... התחלתי בגיל 35, 6 הזרעות ו 5 סבבים של ivf עד שלראשונה ראיתי בטא חיובית. וגם אני שקלתי כבר להחליף זרע
אני מניחה שעשית החזרות על בסיס טבעי, נכון?
באנדו אני ממש לא מבינה, אבל בסבב האחרון שלי בר חווה נתן לי פרדניזון מרגע ההחזרה.... לא יודעת אם זה עשה את ההבדל אבל זה פתרון להשערת הדחייה
בכל מקרה, אם את מרגישה צורך את תמיד יכולה להתייעץ עם רופא אחר אולי יציע משהו חדש
בהצלחה
 
לגבי "גוף זר", ניסית לקחת סטרואידים?

זה יכול לעזור במקרים בהם מערכת החיסון תוקפת את "הגוף הזר".
&nbsp
לגבי מתי לעבור.. בר חוה רופא מעולה לדעתי, מהטובים בארץ אם לא הטוב ביותר. אבל.. אישת לדעתי אחרי 4 שאיבות הגיע הזמן לעבור רופא. מכירה זוג שבר חווה הביא להם את הבן הבכור, ואכ במשך שנים לא הצליח לשחזר את ההצלחה. החליפו רופא והצליחו בניסיון הראשון.. (רופא שיושב בבני ברק, לא זוכרת שם).
&nbsp
בקיצור, משנה רופא משנה מזל..
(אבל.. לפני שמחליפה את בר חוה.. כן כדאי לדבר איתו לגבי סטרואידים.. ולנסות גם החזרה כזו.. הרבה רופאים אחרים פחות זורמים עם זה..).
&nbsp
בהצלחה !!
 

ביונסה31

New member
אני לוקחת סטרואידים במינון 20 מ"ג וכתבתי מטה את הרשימה הענפה

השאלה אם אני עוברת רופא ורוצה אחר כך לחזור מאי אילו סיבות - האם אני צריכה לחכות שוב מהתחלה לתור, כי במידה ואתחרט להמתין עכשיו חצי שנה או שנה זה באמת ישבור אותי.
 

נועה312

New member
שאלה

ניסית לדבר עם בר-חווה לגבי הההחזרה הקשה והכאבים שיש לך אחרי החזרה? יש פה בפורום בנות שהוא נתן להן פרסולט אחרי החזרה כדי להפחית התכווצויות. גם לדעתי כדאי לנסות סטרואידים ביחד עם הקלקסן, להוריד את ההתנגדות של הגוף, ואת גם תמיד יכולה לנסות להחליף את הזרע בזרע של תורם אחר.
 

ביונסה31

New member
הנה מה שאני לוקחת בהחזרה - זה מזווה שלם ונראה לי מופרך לגמרי

2 אנדומטרין - 3 פעמים ביום
1 מ"ג אסטרופם
אספירין + קלקסן
20 מ"ג פרדניזון
ועכשיו גם פרונטוגסט 50 מ"ג
זה מרגיש כאילו הוא מרוקן עלי את המזווה. ויצויין שמעולם לא היתה בעיה בערכי בדיקות הדם שלי, אז אני לא מבינה את התמיכה הענפה הזאת (ומרגישה קצת פח זבל של הכל-כולל-הכל)

אין לי התכווצויות, זה פעם ראשונה שזה מה שקורה בהחזרה ואני עדיין בשוק מזה. בעיקר נראה לי שהוא מפספס אותי בגדול.
 
למעלה