משהו התנסתה בטיפול אל מול מספר מעבדות

startupyourday

New member
משהו התנסתה בטיפול אל מול מספר מעבדות

במהלך התקופה ויכולה להשוות בינהן? אשמח לשמוע האם ישנם שיקולים לכאן או לכאן בבחינת מעבדה.
 
אסותא ושיבא

אצלנו נכנס פקטור נוסף למשוואה- מיון זרע במקרה של אסותא. אז רוב ההשוואה לא רלוונטית.
&nbsp
אבל יכולה להגיד לך שאסותא (ראשון) הרבה יותר קמצנים במקום במקפיא. שיבא הסכימו להקפיא עוברים בבודדים. אפילו עוברי יום 3.
מההתרשמות האישית שלי, ומסיפורים פה בקבוצה, אסותא קמצנים ממש, גם לא מוכנים להקפיא עוברי יום 3 וגם התעקשו להקפיא לי שני בלסטו בקשית אחת.. אפילו שהתחננתי שיקפיאו בבודדים. (אגב התגובה של האישה מהמעבדה הייתה קרה ועל גבול המגעילה).
בנוסף, מדיווח של הרבה בנות פה בלסטו באיכות לא מושלמת אסותא לרוב לא מקפיאים אלא זורקים לפח, כשבמקומות רבים אחרים כן מקפיאים.
&nbsp
לא ברור לי עדיין איך מטופלות לא מתארגנות למחאה נגד זה. בית חולים פרטי, מסתכל רק על הכסף, אם יסבירו לו שפחות מטופלות יגיעו והוא יפסיד כסף, אולי ישפר מדיניות.
ככה הוא גם מרוויח "מקום יקר במקפיא" וגם מרוויח שבממוצע מטופלות יידרשו ליותר שאיבות. אם יהיה לו הפסד מכך, יתחשבו במטופלות יותר.
 

Kapachka

New member
גם אם יש מעט עוברים?

לא מסכימים להקפיא יום 3 ובבודדים?
לבעלי יש תאומים מנישואים קודמים, ולכן אין אצלנו אופציה להחזרה של יותר מעובר אחד. לא רואה אותו מסכים לזה. ואז הקפאה בזוגות אומר תמיד לזרוק עובר טוב לפח (אם שניהם שורדים הפשרה). לא חבל??
 

נועה312

New member
אצלנו

הקפיאו 5 עוברים בזוג ובשלשה.
הפשרנו את הזוג ורצינו להחזיר רק אחד, לא רצינו אופציה לתאומים כשכבר יש ילד קטן בבית, אז בהצעה של הרופא שלנו ברקוביץ' גידלנו את העוברים יום אחרי ההפשרה ורק אז הגענו להחזרה. כשהגענו התברר שלמרות ששניהם היו דרגה 1 עם 4 תאים ביום 2, אחרי ההפשרה אחד היה מצטיין דרגה 1 עם 8 תאים והשני בקושי התקדם ל5 תאים, אז הטבע עשה את ההחלטה בשבילנו והחזרנו רק את ה8 תאים. ה5 תאים נשאר במעבדה ואם הוא היה מגיע לבלסטו היו מקפיאים אותו מחדש אבל הוא לא הגיע והלך לפח וככה ידענו שהשארנו במעבדה עובר לא טוב והיינו שלמים עם זה.
 

נועה312

New member
אסותא ראשון ואלישע

בעיניי יש הבדל ענקי בין המעבדות לטובת אסותא ראשון. בראשון לא עושים בעייה כשמביאים זרע ממוין ממעבדת מיון ולא מתיימרים להיות טובים יותר בתחום הזה, בראשון יש אימבריוסקופ, ובראשון הקפיאו לי את כל העוברים ביום 2 בלי משחקים של "נגדל אותם עוד יום אחרי ההחזרה ורק אז נחליט אם להקפיא או לא" ואני עכשיו בחודש חמישי עם אחת המוקפאות מאסותא.
 

דילוגית

New member
אני במדיקל סנטר, וממש לא עשו בעיות עם הקפאת בודדים

אנחנו ביקשנו במפורש להקפיא בבודדים.
הקפאנו חלק שנראו טוב ביום 3 כי לא רצינו לקחת סיכון שאף אחד לא יגדל ליום 5, ואז הם המשיכו לגדל ליום 5 את כל היתר, והקפיאו גם אותם בבודדים לבקשתינו.
&nbsp
בנוסף, האחיות היו מאוד נעימות לדעתי.
 
למעלה