השלילי הגיע (תמיד מגיע בסופ"ש)

startupyourday

New member
השלילי הגיע (תמיד מגיע בסופ"ש)

מתחילה לחשוב מה הלאה, משתפת ואשמח לשמוע מניסיונכן האישי. 3 סבבי ivf (אחרי הזרעות) #1 חצי באיקסי - הוחזר יום 3 #2 איקסי - הוחזרו יום 3 #3 איקסי - הוחזרו יום 2 כולם - ללא מוקפאים. הדירוג הוא תמיד 2/3 פרט לאחד טוב שהיה באחרון 1/2. היות ולא מקפיאים אני חוששת שאנחנו ממשיכים עם סיכויים נמוכים שהרי העוברים לא שורדים אחרי יום 3, אז מדוע שישרדו אצלי? בודקת אופציה למעבר למרפאה אחרת ושוקלת להשקיע בבדיקת זרע נוספת. עד כאן. אשמח לשמוע אתכן :) תודה
 

נועה312

New member
אני מצטערת על השלילי

הלוואי שזה השלילי האחרון שלך. תוכלי לשתף יותר על איך היו הפרוטוקולים, איזה הורמונים ומינונים קיבלת, כמה ביציות היו בכל סבב וכמה הופרו? יש בעיית זרע ידועה?
כמה שיותר נתונים יעזרו להעלות רעיונות להמשך
 

startupyourday

New member
אז ככה....

#1 גונאל - קצר 100% הפריות #2 מנופור - ארוך 72% הפריות #3 פרוגבריס - קצר 60% הפריות 0 מוקפאים זרע לטענת הרופא אפשר לעבוד איתו, אך התוצאות ירדו עם כל סבב.... :-(
 

טוליתי

New member
ביצעת בטא?

חסרים נתונים:
מה גילך?
איך איכות הביציות?
איך ספירת הזרע?
מדוע אתם ב-IVF?
מה מצב רירית הרחם?
כמה ביציות נשאבות בכל מחזור טיפול?
האם ניסו להקפיא לך עוברים ביום 2
&nbsp
ממה שאני רואה, צריך להשקיע בתוכנית טיפול שתשפר את איכות הביציות.
אפשר גם ליטול COQ10 במינון של 600 מ"ג ליום (לא לפני השינה כי הוא מעורר), שהוכח שעוזר לאיכות הביציות בעכברות, ובתקווה גם לנו. אפשר לשפר תזונה (תמיד טוב)
&nbsp
תעני, וננסה לעזור.
 

startupyourday

New member
כן כן עשיתי בטא .....

מה גילך? 35 איך איכות הביציות? שאלה טובה, לפי מה נקבעת האיכות? לפי אילו פרמטרים? איך ספירת הזרע? לפי הרופא ממוצע ומטה מדוע אתם ב-IVF? לא מוסברים מה מצב רירית הרחם? אחלה פלוס כמה ביציות נשאבות בכל מחזור טיפול? 11, 7, 5 האם ניסו להקפיא לך עוברים ביום 2 - לא עקב דירוג נמוך.
 

מפעם

New member
גם לנו לא היו מוקפאים בהתחלה

לא סגורה מה עשה את ההבדל אבל יש לי תחושה שחוץ מq10, ל-ארגינין ודקסמתזון היה גם את ענין המבייץ שלקחתי אוביטרל ודקפפטיל ביחד, זאת היתה הפעם הראשונה שהצלחנו לגדל בלסטוציסטים והיו גם הפריות יפות יותר..
ובסבב האחרון נוסף מיון זרע שהכפיל את כמות ההפריות האיכותיות והראויות להקפאה (באחוזים זה שילש וריבע)
בכל מקרה תבקשי שיקפיאו לך, לפעמים אם לא מבקשים מפורשות הם לא יקפיאו. כי אפשר להקפיא גם דרג B.
בהצלחה
 

נועה312

New member
היי

בשביל לדעת מה איכות הביציות הכי טוב לשאול את המעבדה. הן אלה שטיפלו בביציות שלך בשלב שהוזרק הזרע והם יכולות לאמר איך הן נראו להן. אני חושבת שבכל בית חולים אפשר לקבוע פגישה עם אימבריולוגיות במעבדה.
אפשר גם לבקש לראות את התיק המלא שלך כדי להבין יותר על למה העוברים דורגו כמו שהם דורגו, מה היה מספר התאים בכל אחד מהם, כמה שברים היו בהם. את צריכה שיהיה לך צילום של התיק המלא בכל מקרה אם את חושבת לעבור רופא.
 

PAND76

New member
צר לי מאוד דרלינג


שלילי בסופ"ש בהחלט קשה. כשזה במהלך שבוע, יש עבודה וסידורים שמסיחים דעת ומקלים במעט. בסופ"ש כל העולם שקט וזה משפיע גם. כשקורים דברים כאלה, קחו את עצמכם למרות כל העצב וצאו יחדיו לארוחה טובה. זה מאוד מקל, מניסיון.

לגופו של עניין: קחי בחשבון שאת צעירה ויש גם ממוצע סטטיסטי לטיפולים. 5-8, משהו כזה. אתם עוד לא שם. ויש עם מה לעבוד אצלכם. אני לא יודעת הרבה כמו יתר התותחיות שענו לך, אבל אני כן יודעת שבעוד כמה ימים עננת העצב תשוט הלאה ותתחלף במוטיבציה להמשיך ולטפל. ועד אז, מחבקת אותך מכל הלב.
 

londi81

New member
גם לי אף פעם לא היו מוקפאים

וזה שיגע אותי, ששואבים 12 ביציות ובסוף אני נשארת עם עובר אחד...
כשעברתי לבר חוה הייתה המטרה הראשונה הייתה לשפר איכות עוברים, והוא גם הציע שננסה להקפיא את כל העוברים ולהחזיר לי במחזור העוקב על בסיס טבעי...
לא יודעת אם זה בגלל התוספים, הטסטומקס/הורמון גדילה/ווטאבר (אני עם זרע תורם) - ולראשונה הסתיים לו סבב, עם 2 עוברי יום 3 מוקפאים ובלצוטיסט שאי אפשר היה להקפיא אבל הוחזר ונקלט...
אולי זה לא רק הזרע?
 

londi81

New member
לא

שני דברים שונים שאמורים תיאורטית לשפר איכות ביציות
 

a morph

New member
זה שעוברים לא שורדים מעבר ליום 3 במעבדה לא אומר כלום!

אצלי מעולם לא הצליחו לגדל בלסטוציסט ראוי, ונקלט הריון תקין+ ממוקפא יום 3.
ממליצה לך בחום לא להסכים לגדל את כל העוברים ליום 5 (אם זה כבר ברור שזה לא קורה), אלא לבקש להקפיא כמה ביום 3.
 
למעלה