מכון מומלץ לפוריות הגבר

מכון מומלץ לפוריות הגבר

שלום לכולן,
אשמח לשמוע המלצות/ דיס על מכון לפוריות הגבר.
המכונים שמצאנו בחיפוש בגוגל:
MFC
ברטוב
אנדרולוגיה מד
מנסים להבין איזה מהם עושה את הבדיקות המקיפות והאמינות ביותר.
תודה!
 

איגי84

New member
יש גם את יונה ברק

אני לא מכירה את כל המכונים ולא יודעת להמליץ, מצטערת. רק רציתי להוסיף לך אחד לרשימה.
 

oribori9

New member
לא מכירה באופן אישי

אבל הרבה בנות פה בפורום המליצו על ברטוב..
הרבה הצלחה!
 
תשאלתי את כולם לקראת מיון זרע

והחלטנו בסוף על mfc.
&nbsp
על פניו נראה שברטוב בודקים יותר לעומק, אבל גם עולים הרבה יותר ולא היינו בטוחים אם זה נחוץ.
&nbsp
במקור היינו אמורים ללכת בכלל לאנדרולוגיה מד, כי הם מול אסותא רמת החייל וגם בגלל הרופא וזה מאוד מקל.
אבל בהמשך החלפנו רופא ובי'ח, ו-mfc היה יותר נוח ונגיש.
&nbsp
מה שכן, כולם סופר נחמדים ואדיבים. מציעה לך להתקשר אליהם, לבדוק מה הם נותנים לעומת הצרכים שלכם ולהשוות.
בהצלחה!
 
מה שרשמת זה מכונים למיון זרע, רופאים

אורולוגים המומחים בפריון הגבר יש מספר כאלה ואין בהכרח קשר למכונים שרשמת. אם המרפולוגיה נמוכה או יש בעיה בזרימה ורוצים לוודא שאין איזה רובד חיידקי שם, אז אכן הם מתאימים לזה. כלומר כל מה שקשור למיון זרע, ולבדיקות של הזרע.
אבל !! הייתי ממליצה ללכת רק אחרי שהייתם אצל אורולוג המומחה בפריון הגבר.
נ.ב- "שולחת אותכם" לאורולוג פריון הגבר, אך ממליצה שגם אם יגיד לכם שאין צורך במיון אז במידה והמרפולוגיה היא 2% או פחות, שכן תעשו בדיקת זרע בהגדלה באחד משלושת המכונים שציינת.
&nbsp
לגבי במי לבחור.. לא יודעת.. יכולה לספר לך מה הייתה ההתנסות שלי, אך פחות רלוונטי למי שעושה שאיבה ביום חול.. אני עשיתי בתקופת חגים.. בהתחלה תכננתי לעשות ב MFC בשל הקירבה לאסותא ראשון (ומבירורים שעשיתי למרות שראיתי שיש יותר המלצות על ברטוב המרחק כן נראה לי משמעותי יותר). אך הם הבריזו לי ! השאיבה הייתה במהלך חגים, וכשהתקשרתי אליהם ענה מוקד שהבחור שם טען שעובדים בחול המועד, ואכ, יומים לפני השאיבה כשהתקשרתי לתאם סופית פתאום אמרו שלא עובדים! למזלי ברטוב כן עבדו. אז הלכנו אליהם ולא מתחרטים, היו מקסימים, והם חלק מהסיבה שתודה לאל ההחזרת עוברים ה 9 הצליחה. אבל.. כן היה קושי עם המרחק.. בגלל החג כל האזור של אסותא ראשון היה מפוצץ ובעלי שהיה איתי בשאיבה ואכ נסע להביא את הזרע התעכב איתו מלא זמן ולא מצא חנייה ואסותא כבר לחצו עלינו שצריך את הזרע.. ובקיצור בלאגן !.
 
אני אישית פניתי לברטוב

קראתי כאן על בנות שהלכו ל MFC וברטוב והמליצו בין שניהם על ברטוב.
המכונים השניים לא היו קיימים בתודעה אז.
לא מזמן יצא לי לדבר עם מטופלת פוריות אחרת שאמרה שבעלה הלך לחיפוש אצל יונה ברק ולא נמצאו תאים - ואז היא ביררה קצת יותר לעומק ונודע לה שההשכלה של יונה ברק היא בעצם פילוסופיה. כלומר היא כנראה מעסיקה אצלה עובדים שיודעים את העבודה אבל היא עצמה לא מהתחום.
אנדרולוגיה מד ו MFC שייכים בכלל לגניקולוגים.
פרופסור בנימין ברטוב הוא היחיד בעצם שהוא עצמו חקר את הזרע ואת פוריות הגבר.

אם אצטרך לעשות שאיבה נוספת, אבחר בברטוב.
 

איגי84

New member
למה הכוונה?

מה זאת אומרת ההשכלה של יונה ברק בפילוסופיה? את מתכוונת שיש לה PhD ולא MD? לפי הרשימת פרסומים באתר שלה היא פרסמה מאמרים מדעיים בתחום, חלקם ביחד עם פרופסור ברטוב.

בנוסף, אני חושבת שהיא עושה את המיון בעצמה (אולי עובדים עוזרים לה). ומבחינת נוחות, היא נותנת שירות מעולה- פגשה אותנו בשבת ב-5 בבוקר, עבדה על הזרע בעצמה עד 12 בצהריים והסיעה אותו בעצמה ליחידת ה-ivf. אם היא ממיינת טוב או לא, אני לא יודעת.
 

נועה312

New member
אישית

הבן שלי תוצרת MFC ולדעתי גם MFC מעבדה טובה אבל לבדיקת מיון מורפולוגי שתבדוק את המורפולוגיה ואם יש איזשהו חיידק בזרע הייתי הולכת לברטוב.
 

mmm1239

New member
ברטוב

היי,
אנחנו ביצענו בדיקה אצל ברטוב בגלל מורפולגיה נמוכה
עשינו כולל בדיקה לחיידקים ונצא חיידק.
בעלי לקח אנטיביוטיקה וחזרו על בדיקה חוזרת ואז נמצא חיידק אחר.
מישהי נתקלה בזה שהחיידק נעלם?
 
לפעמים אם יש שתי אוכלוסיות חיידקים

אז בגלל שהמשאבים מוגבלים אחת רק מסגסגת בכמות גבוהה. אם לוקחים אנטיביוטיקה שהורגת רק את הדומיננתית אז השנייה מתחילה להתרבות. מה המליצו לכם? לקחת עכשיו אנטיביוטיקה אחרת? אגב, תבדקי לגבי החיידקים שאמרו לכם שנמצאן בנוזל הזרע, אולי כדאי שגם את תקחי אנטיביוטיקה אם אלו חיידקים שמתרבים טוב גם באיברים נשיים.
&nbsp
לנו גם המליצו על הבדיקה של נוזל הזרע למציאת חיידקים, בגלל מוביליות אפס ואגלוטונציה גבוהה. אבל הרופא שהיה לנו בזמנו התעקש שאין צורך ופשוט נתן אנטיביוטיקה רחבה. לא שינה כלום בזרע.. (אבל כמובן זה לא אומר שאין חיידק, יכול להיות שלא מגיב לאותה אנטיביוטיקה).
 
למעלה