פיפל

מתרגשת38

New member
פיפל

בנות לוחמות ספרו לי כל מה שאתן יודעות על פיפל. האם יש מומחה לזה?כמה אמור לעלות?כל אחד יכול לעשות?מתי יש חשיבות לתאריך?בקיצור אשמח לכל מידע בעינין שבת שלום
 

GNews78

New member
עונה מהניסיון שלי

עשיתי פיפל במרפאה של הרופא המטפל שלי. עלה 350 שח בלבד. עשיתי בימים הראשונים לאחר בלת הווסת. נראה לי יום חמש ואז גם התחלתי את הסבב. הבדיקה לא הייתה נעימה אבל קצרה ביותר. בסבב הזה הושג הריון שהסתיים לצערי בשבוע 8. שיהיה לך המון בהצלחה!
 

haych

New member
עשיתי בציבורי ללא עלות

הרופאה שלי עשתה לי את זה. כל רופא פוריות יכול, אולי גם כל רופא נשים.
יש 2 מועדים לעשות את זה: אחד היום ה 20 ומשהו לדימום, ואחד בימים הראשונים של הוסת. אני עשיתי בתחילת הוסת.
מדובר בבדיקה קצרצרה שהיא בעצם ביופסיה. מכניסים ספקולום ולוקחים חתיכה קטנה מהרירית. לא נעים בכלל אבל קצר. ההחלמה של הרירית מהפציעה עשויה להעלות את הסיכוי להשתרשות. אחר כך הרירית נשלחת לביופסיה (כי במקור לזה הבדיקה נועדה).
הרופאה הסבירה לי שבגלל הפציעה יש סיכוי שהרירית לא תגדל כמו שצריך (הייתי בסבב מוקפאים טבעי) אבל היא גדלה לי יפה. הריון לא יצא מזה.
 

Didi197

New member
הי, בעיניי זה עוזר תנסי

באחת הפעמים שנכנסתי להיריון לדעתי זה ממש עזר, כי הייתי תקועה אחרי גרידה ולא זזתי כמה חודשים ואחרי הפיפל ישר נכנסתי להיריון. עשיתי אצל הרופא הפרטי שלי בר חוה לי אישית זה כאב ,זה כמו פאפס ... אבל כמה דקות וזה שווה את זה. לדעתי לא משנה אצל מי עושים היא לא בדיקה מסובכת אבל שווה לנסות... זה לא היה יקר במיוחד לא זוכרת בדיוקץ, יש חשיבות לתאריך ולתזמון חושבת שזה ממש בסיום המחזור . בהצלחה
 

טוליתי

New member
פיפל


פיפל היא שריטה על ברירית הרחם. יש הטוענים כי היא מסייעת להשתרשות.
בפורום שלנו, היו מקרים רבים שבהם כנראה שפיפל עזר, מוזמנת לערוך חיפוש על הניק "סבגבגית".
לגבי העיתי, יש פיפל לוטאלי ויש פיפ פוליקורלי. פיפל לוטאלי נעשה לאחר הביוץ, לפני מחזור הטיפול, ופיפל פוליקולרי נעשה לפני הביוץ. העיתוי קשור בעיקר לגישת הרופא.
&nbsp
בהצלחה
 
למעלה