מחזורים אחרי ivf

מנעמים

New member
מחזורים אחרי ivf

האם השתנה אצלכן המחזור אחרי ivf?

אז אחרי חודש של ivf עם יחסית מעט הורמונים עקב fsh גבוה, עברתי מחזור אחד שבו הביוץ הקדים (ימ9 כשבדרכ הוא בימים 10-11) והיה פחות מורגש מבדרכ שיש לי כאבי ביוץ עזים. ווסת.
והחודש שרק התחיל גם קצת מוזר... ימ6 בדיקת ביוץ ללא פס בכלל, ימ7 פס חלש לא כמו הביקורת, והיום ימ8 ללא פס! בדרכ אני מקבלת פס חזק שמעיד על ביוץ, יום או יומיים ואז נחלש... וגם שוב הימים מוקדמים בטירוף לתוצאה כזו! ממש בא לי לבכות, כאילו לא מספיק המצב מתסכל אז גם בחודשים טבעיים הכל התחיל להשתבש :(
ורופאת הנשים שלי סירבה לתת לי מעקב זקיקים החודש בטענה שזה לא יעזור לי וגם ככה אני לא עושה שום טיפול החודש ומי יודע אם בכלל יש לי ביציות...!!
 
למיטב ידיעתי

בדיקות ביוץ ביתיות לא מדויקות בכלל.
יודעת מחברה שבדקה במקביל למעקב זקיקים ובבדיקות דם - והיה פער ניכר...
 

מנעמים

New member
אז אצלי

הן ממש מדויקות, כבר שנים משתמשת ותמיד זיהו לי ביוץ והשלב הלוטאלי קבוע כמו שעון... ועכשיו שיבושים, זה מבאס. מקווה שיסתדר
 


מחזיקה לך אצבעות
 

שחר רו1

New member
את יכולה להשתמש בהפניה ישנה למעקב זקיקים

אני משתמשת עם אותה מדצמבר, 2017, כל פעם מדפיסה או מצלמת. אני בהפסקה מטיפולים אבל עוקבת אחר הביוץ, הולכת למעקבי זקיקים לראות מה המצב. חודש אחד לאחר הפסקת ההורמונים ועדיין לא בייצתי. הגוף קצת משתגע אחרי הורמונים.
 

מנעמים

New member
זה לא היה כזה הרבה

הורמונים... לכן זה מוזר. חשבתי עצם הדקירות בשחלות שזה שיבש שם משהו. מבאס. ותודה אני אנסה להוציא מעקב זקיקים מהרופא משפחה. לא ברורה לי הקמצנות הזו לבדיקות מהרופאת נשים...
 

haych

New member
אצלי השתבש

דווקא במהלך ההחזרות הטבעיות.
בסבב שאיבה גם אני הייתי יחסית עם מיעוט הורמונים ואחריו הביוץ המשיך להיות כמו שעון במהלך החזרה אחת הורמונלית ועוד אחת טבעית ובשניה הטבעית בייצתי ביום 9. עכשיו אני בהפסקה וממשיכה לבייץ ביום 9. מבאס ממש.
גם אצלי הבדיקות ביוץ מדייקות.
את צריכה הפניה לאולטרסאונד זקיקים? כי אצלי במרפאה אני פשוט צריכה להתקשר לקבוע תור ולא צריך הפניה. בדיקות דם תנסי לקבל מרופא המשפחה.
 

מנעמים

New member
היום שוב פס חלש

אז אולי עוד לא היה ביוץ... עדיין מצב משובש ומוזר!
 

נועה312

New member
פס חלש לא אומר כלום

ויש הרבה סיבות שיום אחד יהיה פס ויום אחרי לא, הבדיקות האלה הן לא מדע מדויק והן לא בדיקות דם. בטיפולים אני ממליצה על מעקב שכולל בדיקות דם ואולטרסאונד ולזרוק את הבדיקות הביתיות, גם של ביוץ וגם של הריון, לפח.
 
למעלה